Hotel w Piotrkowie Trybunalskim zacznie funkcjonować pod nową marką w styczniu 2013 roku. Obecnie w budynku trwa generalny remont, po którego zakończeniu w obiekcie pojawi się nowa sala konferencyjna.

Koszt procesu modernizacji, obejmującego prace budowlane, wymianę instalacji, a także wyposażenia w pokojach, szacowany jest na ok. 2,5 mln zł. Hotel odda do dyspozycji gości 44 pokoje. Do końca roku wyremontowany zostanie również hol recepcyjny oraz elewacja budynku. - Proces modernizacji związany jest z koniecznością spełnienia przez obiekt międzynarodowych standardów Best Western. Opiniowaniem hoteli ze strony sieci zajmuje się podróżujący po całym świecie zespół audytorów. Audyt trwa zwykle co najmniej kilka godzin, a czasem nawet cały dzień. Powstały w jego wyniku raport trafia do inwestora zaraz po zakończeniu wizyty naszego przedstawiciela. Jeżeli hotel pomyślnie przejdzie proces ewaluacji, zostaje włączony do sieci. Następnie jakość oferowanych przez niego usług monitorowana jest  co najmniej raz w roku – powiedział Gheorghe Marian Cristescu, regionalny dyrektor sprzedaży Best Western na Polskę. Jednym z powodów, dla których właściciel obiektu rozpoczął starania o przyłączenie do Best Western, była chęć zwiększenia rozpoznawalności hotelu wśród gości zagranicznych. Obecnie rezerwacje krajowe stanowią bowiem ponad 80% sprzedawanych noclegów. Cudzoziemcy przyjeżdżają przede wszystkich z Włoch, Niemiec, Anglii, a także Czech oraz krajów skandynawskich. - Obserwując sytuację na rynku hotelarskim w Polsce, można zauważyć, że coraz trudniej działać, a przede wszystkim rozwijać się, bez wsparcia silnego partnera – mówi Józef Mrowiec, Prezes Zarządu PTH Trybunalskie, właściciela obiektu. Wierzę, że inwestycja dużych środków w modernizację oraz członkostwo w największej na świecie rodzinie hotelowej, przyczynią się do zdecydowanego zwiększenia obłożenia hotelu, a co za tym idzie wyraźnej poprawy rentowności – dodaje. Piotrków Trybunalski uznawany jest za centrum logistyczne Polski. W związku z tym, większość przyjeżdżających do miasta gości to przedstawiciele zarówno ogólnokrajowych, jak i międzynarodowych firm, operujących w zlokalizowanych wokół miasta parkach logistycznych. Tendencję tę widać również w strukturze rezerwacji hotelu, gdyż nawet 60% z nich dokonywana jest przez klientów biznesowych. Z myślą o tej grupie gości, Hotel Trybunalski zaoferuje nowoczesną w pełni wyposażoną salę konferencyjną. Hotel docelowo będzie startował do kategoryzacji obiektów trzygwiazdkowych związanych i otwartych na grupy kontrahentów, delegatów, dziennikarzy, czy też gości imprez rodzinnych. Obecnie Hotel Trybunalski posiada 50 pokoi dla gości oraz 2 klimatyzowane sale konferencyjne wyposażone w nowoczesny sprzęt multimedialny oraz dostęp do bezprzewodowego internetu. źródło: www.hoteltrybunalski.pl