Miniony czerwiec był najlepszym miesiącem w półtorarocznej historii Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza, jednego z najnowocześniejszych obiektów konferencyjnych w Warszawie, usytuowanego w dzielnicy biznesowej na Mokotowie.

W ciągu 22 dni roboczych w centrum odbyło się 35 konferencji, wynajęto na nie 66 sal, a w zorganizowanych w nich wydarzeniach wzięło udział ponad 2 500 osób. - Bardzo cieszymy się z tak dobrego wyniku w czerwcu. To zdecydowanie najlepszy miesiąc w naszej dotychczasowej historii. Od początku tego roku obserwujemy tendencję wzrostową zarówno w zakresie otrzymywanych przez nas zapytań ofertowych, jak i wydarzeń, które są u nas realizowane. Pokazuje to, że przyjęta przez nas strategia, zgodnie z którą staramy się, aby wyróżniała nas zupełnie wyjątkowa i indywidualna obsługa każdego klienta, przynosi spodziewane efekty. Mamy coraz więcej nowych klientów, którzy przychodzą do nas z polecenia poprzednich, natomiast Ci poprzedni, jeśli tylko mają taką możliwość – wracają z kolejnymi konferencjami i szkoleniami. To nasz najlepsza wizytówka – powiedziała Katarzyna Bobowska, zarządca Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza, zaangażowana w tworzenie tego obiektu od podstaw. Centrum Konferencyjne Adgar Plaza zajmuje łączną powierzchnię 750 m2 i obejmuje 5 sal konferencyjnych oraz Board Room. Obiekt wyróżnia nowoczesny, ciekawy design i oryginalny wystrój wnętrz, dzięki czemu jest on często wybierany przez organizatorów wydarzeń dla architektów i projektantów wnętrz. W czerwcu w centrum odbyła się m. in. konferencja „Design – nowoczesne trendy w architekturze wnętrz”, seminarium „Building Energy Efficiency: komfortowy, bezpieczny i energooszczędny dom XXI wieku”. Wśród innych prestiżowych wydarzeń, które miały miejsce w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza warto wymienić konferencję „Facebook Now” dla branży finansowej, konferencję „Purple Day 2011” dla branży mediowej oraz cykl konferencji organizowanych przez firmę Pfizer Polska. W obiekcie konferencyjnym przy ul. Postępu w Warszawie regularnie odbywają się również konferencje z serii „Facebook NOW” organizowane przez firmę ARBOinteractive. - W czerwcu w ramach tego projektu zorganizowaliśmy spotkanie dla firm z branży finansowej. Chętnie wracamy do tego miejsca, ponieważ wiemy, że dla zespołu Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza nie ma rzeczy niemożliwych. Odpowiada nam także nowoczesny wystrój i wyposażenie oraz dodatkowe udogodnienia, które wpływają na wygodę naszych gości, takie jak doskonała lokalizacja w Centrum Biznesowym na Mokotowie, obszerny parking, dostęp do światła dziennego z możliwością całkowitego zaciemnienia – dodała Beata Banaś, PRMarketing Manager w firmie ARBOinteractive organizującej konferencje „Facebook NOW”. Lista firm, które w czerwcu zorganizowały wydarzenia w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza obejmuje dodatokowo miedzy innymi takie firmy jak Antalis, BRE Bank S.A., Jeronimo Martins, Leo Burnett, Michelin, Premium Distributors, Renault Polska, Zenith Optimedia. Centrum Konferencyjne Adgar Plaza usytuowane jest w dzielnicy biznesowej na Mokotowie. Zajmuje łączną powierzchnię 750 m2 i obejmuje 5 sal konferencyjnych oraz Board Room. Centrum wyróżnia nowoczesny, ciekawy design i oryginalny wystrój wnętrz. Wszystkie pomieszczenia posiadają dostęp do światła dziennego z możliwością całkowitego zaciemnienia. Układ centrum, które w sumie może pomieścić ponad 300 osób, umożliwia dowolną aranżację przestrzeni. Obiekt oferuje najnowocześniejsze wyposażenie audiowizualne oraz zaawansowane usługi multimedialne, takie jak video- i telekonferencje, jak również bezpłatną bezprzewodową sieć internetową WiFi. Ponadto centrum zapewnia kompleksową obsługę cateringową oraz miejsca parkingowe w atrakcyjnej cenie.

źródło:  www.adgarplaza.pl