Po gruntownym remoncie pomieszczeń konferencyjnych czterogwiazdkowy śląski hotel dysponuje obecnie siedmioma w pełni wyposażonymi salami o łącznej powierzchni 600 mkw. Podczas konferencji ich uczestnicy teraz mają do dyspozycji wysokiej klasy sprzęt audiowizualny.

Nadanie pomieszczeniom nowego wyglądu rozpoczęło się od zmiany wyglądu ścian na korytarzach oraz na terenie foyer. - Dużą wagę w naszej sieci przywiązujemy do działań ekologicznych, dlatego odnawiając sale postanowiliśmy także zamontować żarówki LED, które są bezpieczniejsze dla oczu i zdrowia naszych Gości – podkreśla Ewa Słodczyk, Kierownik Sprzedaży i Marketingu w Qubus Hotel Prestige Katowice - aby nadać naszym wnętrzom więcej nowoczesności wymieniśmy także blaty w stołach konferencyjnych, wykładzinę na korytarzach oraz w foyer – wylicza Ewa Słodczyk. Na wyposażenie sal konferencyjnych w Qubus Hotel Prestige Katowice składają się obecnie m.in. ekrany, rzutniki, system nagłośnienia oraz bezpłatny dostęp do bezprzewodowego internetu. Zmiany zaszły także w Centrum Biznesu, czyli profesjonalnie przygotowanym miejscu do pracy, z którego korzystają Goście hotelu. Standardowo wyposażone jest ono w faks, skaner, drukarkę i fotokopiarkę oraz, od wakacji, w jeszcze szybszy komputer z dostępem do internetu. Możliwości Qubus Hotel Prestige Katowice związane z organizacją różnych wydarzeń są bardzo duże. Dzięki systemowi przesuwnych, dźwiękoszczelnych sal łączących poszczególne pomieszczenia można odpowiednio projektować przestrzeń konferencyjną. Obiekt jest zatem doskonałym miejscem na organizację zarówno konferencji czy imprez świątecznych dla pracowników, jak też mniejszych, a równie ważnych spotkań, związanych np. z przeprowadzaniem rekrutacji. Na ostatnim, 27 piętrze budynku znajduje się zaś Sky Bar – miejsce na kameralne i biznesowe spotkania. źródło: www.qubushotel.com