Krakowski hotel otrzymał nagrodę Quality Excellence Award 2011, którą w imieniu pracowników obiektu przyjął Yossi Wircer,  dyrektor generalny.

Holiday Inn Kraków City Center został nagrodzony podczas wręczenia nagród Hotel Stars Awards tym obiektom sieci InterContinental Hotels Group (IHG), które najbardziej przyczyniły się do jej sukcesu. Quality Excellence Award nagradza te hotele, które wyróżniają się w dostarczaniu gościom pozytywnych doświadczeń i satysfakcji z pobytu.   - To dla nas wielki zaszczyt otrzymać tak prestiżową nagrodę za najwyższą jakość usług, to wynik nieustającego zaangażowania i ciężkiej pracy całego zespołu - mówił podczas uroczystości Yossi Wircer. - Jestem przekonany, że przyznana nagroda zainspiruje każdego z nas, aby dążyć do osiągnięcia jeszcze lepszych rezultatów w bieżącym roku - dodał.

-  IHG angażuje się we wspieranie i rozwój swoich pracowników, ponieważ nasze hotele są tak dobre, jak ludzie którzy w nich pracują. Dążymy do stworzenia im właściwego środowiska pracy i staramy się dać im wsparcie i inspirację niezbędną do rozwijania ich zdolności, a te nagrody są odzwierciedleniem fantastycznych talentów ludzi, którzy pracują w naszych hotelach w całej Europie. - powiedział Rolf Huebner, Vice President Operations, Central Europe and Germany.

źródło: www.hik.krakow.pl