Należący do sieci Polish Prestige Hotels Resorts obiekt został wyróżniony tytułem "Złoty Standard".

Certyfikacją i godłem programu zostały objęte także należące do PPH hotele Novum, Podkowa, Dwór Chotynia, Pałac Kotulińskich, Art Hotel, Słoneczny Młyn oraz Tęczowy Młyn. Projekt „Złoty Standard w Obsłudze Klienta – wdrażanie innowacji i dyfuzja dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii” ma na celu bezpłatny audyt, doradztwo i certyfikację potwierdzającą wysoki standard obsługi klienta. - Każdy z obiektów hotelowych uhonorowany certyfikatem i godłem „Złoty Standard” realizuje w praktyce postulat „gość jest najważniejszy”. To modelowe hotele, które zapewniają nie tylko wysoki komfort pobytu, ale także przyjazny, serdeczny klimat. To hotele, które szczególnie dbają o swoich gości, i jak pokazują statystyki, skutecznie zachęcają ich do powrotu – mówi Regina Berdy, dyrektor programu „Złoty Standard”. źródło: www.hotelepph.pl