W ciągu 3 dni trwania wydarzenia pod nazwą „Łódź kreuje eventy” 120 meeting plannerów z największych polskich agencji i korporacji miało okazje na bliższe spotkanie z Łodzią, hotelem andel’s oraz przygotowanymi przez nie atrakcjami.
Celem imprezy, która odbyła się w dniach 7-9 września 2012 r., była prezentacja eventowego potencjału miasta. Wydarzenie rozpoczęło się konferencją z udziałem wiceprezydenta miasta Radosława Stępnia, który opowiedział o nowych inspiracjach Łodzi i podkreślił, że „październik będzie należał do Łodzi” - miasto planuje bowiem w tym miesiącu swoją medialną kampanię promocyjną. Nowa strategia Urzędu Miasta Łodzi zakłada intensyfikację działań na rzecz rozwoju rynku spotkań i konferencji, m.in. poprzez utworzenie łódzkiego oddziału Convention Bureau. Jego zadaniem będzie nie tylko promowanie Łodzi i województwa łódzkiego jako idealnej destynacji biznesowo-konferencyjnej, ale również integracja lokalnych podmiotów z branży turystycznej. Idea projektu „Łódź kreuje eventy” powstała w oparciu o strategie promocji andel’s Hotel. Obiekt poprzez swoją działalność biznesową promuje Łódź jako doskonałą destynację eventową. W 2011 r. w hotelu odbyło się w sumie 855 wydarzeń dla 56 206 gości, zaś od początku jego działalności - 2694 eventy dla 170 248 osób. 94 z nich to wydarzenia dla ponad 300 uczestników. Ich organizacja była możliwa dzięki funkcjonalnemu i nowoczesnemu centrum konferencyjnemu andel’s, które jest jednym z największych w regionie.- Naszym celem było pokazanie, iż Łódź to miasto otwarte na kreatywne pomysły eventowe i posiadające doskonałe zaplecze do ich realizacji. „Marketing by experience” to w naszym przekonaniu najlepszy sposób na promocje destynacji.” – podkreśla Anna Olszyńska, General Manager andel’s Hotel Łódź. Łódzki hotel jest też aktywnym partnerem największych łódzkich wydarzeń kulturalnych – FashionPhilosophy Fashion Week Poland czy SoundEdit. Inicjuje również liczne wydarzenia kulturalne, m.in. w kwietniu 2011 r. wystawę sztuki współczesnej „Long time no see”, a we wrześniu 2012 r. – łódzkiego artysty-malarza Leszka Bartkiewicza. Cyklicznie organizuje też wizyty studyjne międzynarodowych dziennikarzy oraz partnerów biznesowych. źrodło: www.andelslodz.com