W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce Hotel Novotel Warszawa Centrum wprowadził wzmożone środki bezpieczeństwa i higieny, aby zapewnić gościom bezpieczny i miły pobyt. Zespół  hotelu dołoży wszelkich starań, aby goście poczuli się zrelaksowani i pełni energii - ponownie doświadczając dobrze spędzonego czasu w Novotel.

W ramach wdrożonej polityki bezpieczeństwa w Hotelu Novotel Warszawa Centrum:

- pracownicy są wyposażeni w środki dezynfekujące, maski i chusteczki odkażające;

- Rekomendowane są bezkontaktowe procedury zameldowania i wymeldowania oraz realizacja płatności bezdotykowych.

- Zasady sprzątania pokoi i łazienek uległy zaostrzeniu i zostały rozszerzone o dodatkową dezynfekcję wszystkich powierzchni szczególnie narażonych na dotyk.

- Pracownicy hotelu odbyli kompleksowe szkolenie z zakresu BHP.

- We wszystkich hotelach grupy Accor powołano stanowisko ambasadora bezpieczństwa, odpowiedzialnego za zdrowie i dobre samopoczucie gości.

- W częściach wspólnych hotelu obowiązuje nakaz utrzymywania dystansu społecznego.

- W kluczowych miejscach hotelu (lobby, restauracje, recepcje etc.) znajdują się środki dezynfekujące.

- Wzmożeniu uległy procedury sprzątania przestrzeni publicznych na terenie hotelu, w tym obszarów szczególnie narażonych na dotyk.

- Wprowadzone zostały wzmocnione standardy bezpieczeństwa dotyczące kontaktu z żywnością i procedura dostawy żywności.

- W przypadku przymusowego zamknięcia hotelowej restauracji, dodatkowe opłaty za dostarczenie posiłków do pokoju nie są pobierane.