W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce Hotel Novotel Warszawa Centrum wprowadził wzmożone środki bezpieczeństwa i higieny, aby zapewnić gościom bezpieczny i miły pobyt. Zespół hotelu dołoży wszelkich starań, aby goście poczuli się zrelaksowani i pełni energii - ponownie doświadczając dobrze spędzonego czasu w Novotel.
W ramach wdrożonej polityki bezpieczeństwa w Hotelu Novotel Warszawa Centrum:
- pracownicy są wyposażeni w środki dezynfekujące, maski i chusteczki odkażające;
- Rekomendowane są bezkontaktowe procedury zameldowania i wymeldowania oraz realizacja płatności bezdotykowych.
- Zasady sprzątania pokoi i łazienek uległy zaostrzeniu i zostały rozszerzone o dodatkową dezynfekcję wszystkich powierzchni szczególnie narażonych na dotyk.
- Pracownicy hotelu odbyli kompleksowe szkolenie z zakresu BHP.
- We wszystkich hotelach grupy Accor powołano stanowisko ambasadora bezpieczństwa, odpowiedzialnego za zdrowie i dobre samopoczucie gości.
- W częściach wspólnych hotelu obowiązuje nakaz utrzymywania dystansu społecznego.
- W kluczowych miejscach hotelu (lobby, restauracje, recepcje etc.) znajdują się środki dezynfekujące.
- Wzmożeniu uległy procedury sprzątania przestrzeni publicznych na terenie hotelu, w tym obszarów szczególnie narażonych na dotyk.
- Wprowadzone zostały wzmocnione standardy bezpieczeństwa dotyczące kontaktu z żywnością i procedura dostawy żywności.
- W przypadku przymusowego zamknięcia hotelowej restauracji, dodatkowe opłaty za dostarczenie posiłków do pokoju nie są pobierane.