Z tej okazji 19 kwietnia 2012 r. w obiekcie odbyła się uroczysta impreza.

Wieczór uświetnił koncert zespołu Concerto Avenna oraz wiolonczelisty Bartosza Koziaka. Po koncercie miał miejsce uroczysty bankiet. Istniejący od 2001 roku hotel Hyatt Regency Warsaw oddaje do dyspozycji gości 250 pokoi. Na terenie obiektu znajduje się włoska restauracja Venti-tre, specjalizująca się w daniach kuchni śródziemnomorskiej, oraz lobby bar Łazienki Lounge, który może być miejscem spotkań zarówno biznesowych jak i towarzyskich. Do dyspozycji gości pozostają również Oasis Club Fitness Centre and Spa z basenem krytym, spa i siłownią oraz kasyno, mieszczące się w podziemiach hotelu.     Na zaplecze konferencyjne obiektu składa się 13 sal. I tak, Regency Ballroom to pomieszczenie o powierzchni 385 mkw., dające się podzielić na trzy części. Sala mieści ponad 220 osób w ustawieniu bankietowym, zaś oświetlenie i urządzenia multimedialne mogą być dostosowane do potrzeb użytkowników. Pomieszczenie wyposażone jest w stałe łącze internetowe, wysuwane ekrany i nowoczesny system nagłaśniający. Z kolei foyer posiada 120 mkw. powierzchni wychodzącej bezpośrednio na salę balową, dzięki czemu znajduje zastosowanie jako miejsce na przerwy z kawą, koktajle, rejestrację uczestników konferencji i organizację wystaw. Warszawski hotel Hyatt dysponuje również trzema salami narad (Agat, Ametyst, Akwamaryns) o powierzchni 29-34 mkw., w których jednorazowo może przebywać od 12 do 15 osób. Pozostałe siedem sal konferencyjnych (Topaz, Turkus AB, Onyks AB, Koral, Bursztyn) to pomieszczenia o powierzchni minimum 34 mkw. i maksymalnie 79 mkw. Sale Turkus A i B oraz Onyks A i B mogą być połączone w jedną dużą salę. Wszystkie sale posiadają stałe łącze internetowe, własne wysuwane ekrany, wysokiej klasy oświetlenie i nagłośnienie. Z kolei zlokalizowany na poziomie Mezzanine Business Centre świadczy szereg usług sekretarskich dostępnych dla wszystkich gości. Centrum zostało wyposażone w najnowszy sprzęt multimedialny, dwa stanowiska komputerowe z dostępem do internetu, kopiarkę oraz faks. Z myślą organizacji imprez utworzono również Q Club - przestronne, wielofunkcyjne wnętrze z otwartym barem i otwartą kuchnią a także podium dla DJ'a lub orkiestry.\

źródło: warszawa.regency.hyatt.com.pl