Warszawski hotel wprowadza do swojej oferty program „Women’s Experience”, który w szczególności dedykowany jest kobietom podróżującym biznesowo.

Przedstawiciele Hyatt Regency Warsaw podjęli wyzwanie wsłuchania się dokładniej w potrzeby swoich gości, dostosowujac swoje usługi i serwis do ich indywidualnych oczekiwań i preferencji. "Jednym z najważniejszych wniosków, do jakich doszliśmy była konieczność uwrażliwienia się i zwrócenia szczególnej uwagi na potrzeby kobiet, które podróżują i korzystają z usług hoteli Hyatt. W związku z tym, że hotelowe usługi są generalnie postrzegane jako zaprojektowane „przez mężczyzn, dla mężczyzn” zrozumieliśmy, że musimy wziąć pod uwagę unikalne wyzwania i potrzeby, przed którymi stają kobiety w podróży. Sprawdziliśmy i testowaliśmy różne rozwiązania, które były pozytywnie odbierane przez kobiety, zmieniały ich odczucia i sprawiały, że pobyt w hotelu był bardziej komfortowy. Na tej podstawie powstał globalny program „Women’s Experience”, wprowadzony również w Hyatt Regency Warsaw, który sprawił, że goszczące u nas kobiety mogą poczuć się bardziej komfortowo i wygodnie" - piszą w nocie informacyjnej przedstawiciele hotelu.

Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez światową sieć Hyatt Corporation, program „Women’s Experience” uwzględnia kilka kluczowych kwestii, ważnych dla podróżujących kobiet. Chodzi m.in. o wprowadzenie wysokiej klasy i jakości kosmetyków wzbogacających wyposażenie łazienki, zapewniając w ten sposób dobre samopoczucie i chwile relaksu kobietom w podróży. Dodatkowo, pokoje zostały wyposażone w udogodnienia szczególnie ważne dla komfortu kobiet. Ponadto Hyatt stawia na zadbanie o zdrowie i dobre samopoczucie kobiet podczas podróży – hotel wprowadził m.in. nowe menu dla kobiet „Women’s Experience” oparte na światowej inicjatywie Hyatt promujacej zdrową i zrównoważoną dietę „Food. Thoughtfully Sourced. Carefully Served.” Szef kuchni Volker Muehrer stworzył wyjątkowe kobiece menu „Zdrowa Równowaga”, które oferuje wybór wyśmienitych i aromatycznych smaków oraz dań strannie przygotowanych ze zdrowych, najwyższej jakości składników. Dodatkowo podane w doskonale wymierzonych proporcjach pozwala gościom utrzymać zdrowy styl życia, nawet gdy są daleko od domu. Hyatt zwraca również uwagę na zapewnienie komfortowego środowiska dla goszczących w naszym hotelu kobiet, a także otworzenie się na stały dialog z kobietami podczas ich pobytu w hotelu. W tym celu obiekt wprowadził specjalną usługę „Hyatt Has it” („Hyatt to ma”), dzięki której kobiety mają dostęp do listy niezbędnych artykułów przydatnych w podróży, a o których mogły zapomnieć pakujac się w domu. Produkty są dostarczane nieodpłatnie, na życzenie kobiety, do jej pokoju. 

Hyatt Regency Warsaw posiada 13 sal konferencyjnych, z których największa, o powierzchni 385 mkw., może być dzielona na trzy części. Pomieszczenie mieści do 220 osób w ustawieniu bankietowym i jest wyposażone wyposażone jest w stałe łącze internetowe, wysuwane ekrany oraz nowoczesny system nagłaśniający. Mieszczące się nieopodal foyer posiada 120 mkw. powierzchni. W obiekcie mieści się również siedem dodatkowych sl konferencyjnych oraz trzy sale narad, z ktorych każda jest w stanie pomieścić do 12 lub 15 osób. Do dyspozycji organizatorów konferencji pozostająe rownież Business Centre oraz Q Club, restauracja Venti-tre, lobby bar Łazienki Lounge, Oasis Club Fitness Centre and Spa i kasyno. Na zaplecze noclegowe hotelu składa się 250 pokoi dla gości.