Tomasz Szyszka objął właśnie stanowisko szefa sprzedaży i marketingu hotelu Sheraton Sopot, Conference Center Spa.

Do jego obowiązków będzie należała realizacja strategii sprzedażowej hotelu, a także koordynacja działań marketingowych i public relations. Obecnie Hotel Sheraton Sopot, Conference Center Spa to największe centrum konferencyjne w Trójmieście. Tomasz posiada ponad 10 letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, które zdobywał w hotelach należących do międzynarodowych sieci w Polsce i za granicą, m. in. na Cyprze i w Estonii. W tym czasie pełnił różne stanowiska w kluczowych dla funkcjonowania hotelu działach. Tomek od lutego 2011 r. jest związany z hotelem Sheraton w Sopocie, gdzie do tej pory pełnił funkcję dyrektora sprzedaży konferencyjnej. Tomasz jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu. W wolnym czasie Tomasz lubi grać w tenisa, jeździć na rowerze oraz podróżować. Jego ulubionym kierunkiem turystycznym są kraje Bliskiego Wschodu. Nowy dyrektor sprzedaży i marketingu interesuje się również psychologią. Hotel Sheraton w Sopocie należy do sieci Starwood Hotels Resorts, która w Polsce posiada hotele Sheraton w Warszawie, Krakowie i Poznaniu oraz The Westin Warsaw i Le Meridien Bristol w Warszawie.

źródło: www.sheraton.pl/sopot

Sprawdź wszystkie nasze hotele w Trójmieście