The Bridge Wrocław MGallery Hotel wprowadził wzmożone środki ostrożności i higieny, aby zapewnić bezpieczeństwo naszym gościom.
Wdrożona specjalna polityka bezpieczeństwa w The Bridge Wrocław MGallery Hotel obejmuje następujące działania:
- Pracownicy są wyposażeni w środki ochrony osobistej, maski i chusteczki antybakteryjne.
- W częściach wspólnych hotelu obowiązuje nakaz utrzymywania dystansu społecznego.
- Rekomendowana są: realizacja płatności bezdotykowych, a także bezkontaktowe procedury zameldowania i wymeldowania.
- W kluczowych miejscach hotelu (lobby, restauracje, recepcje, etc.) znajdują się środki dezynfekujące.
- Zasady sprzątania pokojów uległy zaostrzeniu i zostały rozszerzone o dezynfekcję powierzchni szczególnie narażonych na dotyk.
- Wzmożeniu uległy procedury sprzątania przestrzeni publicznych na terenie hotelu, a przede wszystkim obszarów w szczególności narażonych na dotyk.
- Pracownicy hotelu odbyli kompleksowe szkolenie z zakresu BHP.
- Wprowadzone zostały wzmocnione standardy bezpieczeństwa dotyczące kontaktu z żywnością i procedura dostawy żywności.
- W przypadku przymusowego zamknięcia hotelowej restauracji, dodatkowe opłaty za dostarczenie posiłków do pokoju nie są pobierane.
- We wszystkich hotelach grupy Accor powołane zostało stanowisko Ambasadora Bezpieczeństwa, odpowiedzialnego za zdrowie i dobre samopoczucie gości.