Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    IMEX Challenge angażuje społecznie


IMEX Challenge angażuje społecznie

Zaangażowanie społeczne, zainteresowania losami innych, chęć niesienia pomocy to cechy jakie charakteryzują zaangażowanych w projekt "2010 IMEX Challenge Poland – a chance to change their life”.

Inicjatywa, która stworzona została z myślą o bezpośrednim wsparciu społeczności lokalnej powstała dzięki współpracy targów turystyki biznesowej – IMEX, Convention Bureau of Poland i firmy Meeting Designers przy wsparciu Warsaw Convention Bureau, Radisson Blu Hotel Kraków oraz Towarzystwa „Nasz Dom”. Grupa uczestników biorących udział w projekcie będzie mogła osobiście pomóc Rodzinnemu Domu Dziecka w Wesołej. Uczestnicy, czyli profesjonaliści reprezentujący przemysł spotkań pomogą w urządzeniu i wyposażeniu placu zabaw, rewitalizacji ogrodu i terenów dookoła Domu, sfinansują także stypendia edukacyjne dla dzieci i zorganizują podróż dla mieszkańców Rodzinnego Domu Dziecka. Około 20 osób - 10 przedstawicieli globalnego przemysłu spotkań i 10 przedstawicieli rynku lokalnego w dniach 12-16.09.2010 weźmie udział w akcji IMEX Challenge. Wśród gości z zagranicy znajda się m.in. Dr Isabel Kuhl,  redaktor Events Magazine, Faye Bennett, Dyrektor Sprzedaży IMEX Group, Natasha Tome, Dyrektor Marketingu Dubai Convention Bureau. Polskie firmy coraz chętniej wprowadzają politykę CSR (Corporate Social Responsibility), czego idealnym przykładem jest właśnie akcja pomocy dla Domu Dziecka w Wesołej. Ponadto projekt, nagłośniony przez światowe media skupione na turystyce biznesowej z pewnością wzmocni wizerunek lokalnego przemysłu spotkań jak również samej Warszawy.

źródło: na podstawie www.pot.gov.plwww.imex-frankfurt.com