Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Vienna International szykuje zmiany w wizerunku marki


Vienna International szykuje zmiany w wizerunku marki

Vienna International szykuje zmiany w wizerunku markiNa zdjęciu: vienna international logo konferencje

Największa austriacka grupa hotelowa VI Hotels Resorts, która w prowadzi m.in. pięć hoteli w największych polskich miastach zmieni wizerunek marki. Od lutego 2016 r. firma będzie nazywała się Vienna House.

Vienna International w całej Europie prowadzi aż 38 hoteli. W Polsce są to hotele andel’s w Łodzi i Krakowie, hotel angelo w Katowicach, hotel Chopin na Starym Mieście w Krakowie oraz hotel Amber Baltic w Międzyzdrojach.

Zmiany, jakie zajdą w VI dotyczą wszystkich struktur korporacji, wprowadzone zostaną nowe technologie, rewitalizację przejdą standardy obsługi hotelowej i wszelkich usług. Co więcej, część hoteli ulegnie przebudowie, rozbudowie lub renowacji. Rupert Simoner, prezes zarządu VI Hotels Resorts, podkreśla cztery wartości korporacyjne: radość, finezję, naturalność i odkrywczość – to stało się inspiracją i kluczem do zmian. Nowa nazwa również ma swoje symboliczne znaczenie dla nowej filozofii firmy – Vienna to oczywiście miasto pochodzenia firmy, a House to ciepło, więź i miejsce, gdzie można być sobą.

Hotele marki Vienna House będą się od siebie różnić: Brand andel’s by Vienna House będzie charakteryzował się indywidualizmem i designem, angelo by Vienna House zaoferuje żywe kolory i energetyczną atmosferę, a Vienna House Easy skupi hotele ekonomiczne.