Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów. Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc. Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Vienna International szykuje zmiany w wizerunku marki

vienna international logo konferencje

03.12.2015

Największa austriacka grupa hotelowa VI Hotels & Resorts, która w prowadzi m.in. pięć hoteli w największych polskich miastach zmieni wizerunek marki. Od lutego 2016 r. firma będzie nazywała się Vienna House.

 

Vienna International w całej Europie prowadzi aż 38 hoteli. W Polsce są to hotele andel’s w Łodzi i Krakowie, hotel angelo w Katowicach, hotel Chopin na Starym Mieście w Krakowie oraz hotel Amber Baltic w Międzyzdrojach.

Zmiany, jakie zajdą w VI dotyczą wszystkich struktur korporacji, wprowadzone zostaną nowe technologie, rewitalizację przejdą standardy obsługi hotelowej i wszelkich usług. Co więcej, część hoteli ulegnie przebudowie, rozbudowie lub renowacji. Rupert Simoner, prezes zarządu VI Hotels & Resorts, podkreśla cztery wartości korporacyjne: radość, finezję, naturalność i odkrywczość – to stało się inspiracją i kluczem do zmian. Nowa nazwa również ma swoje symboliczne znaczenie dla nowej filozofii firmy – Vienna to oczywiście miasto pochodzenia firmy, a House to ciepło, więź i miejsce, gdzie można być sobą.

 

Hotele marki Vienna House będą się od siebie różnić: Brand andel’s by Vienna House będzie charakteryzował się indywidualizmem i designem, angelo by Vienna House zaoferuje żywe kolory i energetyczną atmosferę, a Vienna House Easy skupi hotele ekonomiczne.

Poleć artykuł:
Napisz komentarz:
lista aktualności

Newsletter

RSS - Aktualności

W każdy wtorek najnowsze obiekty, newsy
i artykuły w Twojej skrzynce. Bądź na bieżąco!

Najnowsze oferty specjalne