Pierwszy w Polsce hotel segmentu Premium sieci DeSilva został otwarty 18 października 2014 r. Obiekt oferuje organizatorom spotkań 260 mkw. powierzchni konferencyjnej.

Jednym z atutów czterogwiazdkowego obiektu jest jego lokalizacja – hotel znajduje się w centrum Opola, przy nabrzeżu Kanału Ulgi, w pobliżu ratusza i zabytkowej Wieży Piastowskiej.

Konferencje w centrum Opola

DeSilva Premium Opole oddaje do dyspozycji organizatorów spotkań 5 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 260 mkw. Największa z sal, o powierzchni 84 mkw., może pomieścić 80 osób w ustawieniu teatralnym i 67 na bankiecie. Pozostałe sale mają 47, 44, 43 i 41 mkw. powierzchni. Dwie z sal można ze sobą łączyć, uzyskując powierzchnię dla 80 osób. Pomieszczenia mają dostęp do światła dziennego, są wyposażone w rzutniki LCD, ekrany, flipcharty, wskaźniki laserowe, nagłośnienie oraz dostęp do szybkiego, bezprzewodowego Internetu. Na życzenie istnieje możliwość uzupełnienia wyposażenia każdej z sal w laptop, mównicę, podest oraz kabinę do tłumaczenia symultanicznego.

Zaplecze noclegowe i udogodnienia dla uczestników spotkań

W przerwach konferencji ich uczestnicy mogą skorzystać z baru oraz hotelowej restauracji, która pomieści 74 gości. Atrakcją w lokalu, specjalizującym się w daniach kuchni polskiej i śródziemnomorskiej a la carte, jest otwarta kuchnia. Nie zapomniano też o koneserach markowych cygar i single malt whisky - przygotowano dla nich specjalne miejsce, jakim jest Cigar Room.

Hotel DeSilva Premium Opole dysponuje 218 miejscami noclegowymi w 109 pokojach z bezprzewodowym dostępem do Internetu. Goście obiektu mogą skorzystać ze studia fitness, do ich dyspozycji pozostaje również podziemny garaż.