Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów.
Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc.
Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Sale konferencyjne: W centrum miasta

Obiekty konferencyjne

  • Konferencje w centrum miasta

    Centra miast to idealna lokalizacja dla organizacji konferencji, zwłaszcza jeśli ma ona trwać tylko jeden dzień. Ale i dwu, a nawet trzydniowe konferencje w centrum miasta nie należą do rzadkości, ze względu na dogodną lokalizację, łatwy dojazd transportem publicznym oraz dużą liczbę atrakcji, którą mają do zaoferowania miasta.

    Centra miast to idealna lokalizacja dla organizacji konferencji, zwłaszcza jeśli ma ona trwać tylko jeden dzień. Ale i dwu, a nawet trzydniowe konferencje w centrum miasta nie należą do rzadkości, ze względu na dogodną lokalizację, łatwy dojazd transportem publicznym oraz dużą liczbę atrakcji, którą mają do zaoferowania metropolie.

     

    Rytm jednodniowej konferencji narzuca sporą dyscyplinę: najczęściej o 10.00 następuje rejestracja uczestników, zaś najpóźniej między 16.00 a 17.00 – oficjalne zakończenie imprezy. Wszystko po to, by każdy mógł dojechać i wyjechać z konferencji, bez względu na to czy przybył na nią własnym samochodem, czy też korzysta z pociągu czy samolotu. Organizacja konferencji w centrum miasta pozwala zaoszczędzić czas na dojazdy. To jeden z najistotniejszych powodów, przemawiających za wyborem sal konferencyjnych w centrum miasta.

     


     

    Atrakcje dla uczestników konferencji
     

     

     

    Kolejny powód to prestiż. Centra miast oferują wiele możliwości zorganizowania konferencji naukowych, konferencji biznesowych czy też konferencji medycznych nie tylko w typowych hotelach konferencyjnych czy obiektach szkoleniowych, ale również w instytucjach kultury – muzeach, teatrach czy budynkach filharmonii. Konferencja w centrum miasta może być więc uczestnikom dostarczyć przeżyć czysto estetycznych.
     

    Choć w Polsce coraz więcej obiektów i hoteli konferencyjnych o najwyższym standardzie czterech a nawet pięciu gwiazdek powstaje ***poza największymi miastami, z całą pewnością można stwierdzić, że organizując konferencję w centrum miasta – zwłaszcza wielkiego miasta -  łatwiej znajdziemy hotel gwarantujący najwyższą jakość usług. Jest to ważne zwłaszcza w przypadku konferencji dwu czy trzydniowych, podczas których dla uczestników ważna jest tak samo merytoryczna, jak i pobytowa strona wydarzenia.
     

    Jakie obiekty konferencyjne w centrum miasta można znaleźć w polskich metropoliach? W Warszawie będą to przede wszystkim hotele największych międzynarodowych sieci – Marriott, Intercontinental czy Novotel, ale również Sala Kongresowa PKiN, lub inne mniejsze – dostosowane do potrzeb konkretnej konferencji – sale w tym obiekcie. W Krakowie konferencję w centrum miasta można zorganizować w Filharmonii Krakowskiej, Teatrze im. Juliusza Słowackiego czy w hotelu Radisson Blue. W Poznaniu najbardziej oczywistą lokalizacją są sale konferencyjne Międzynarodowych Targów Poznańskich.
     

     

     

    Koszty konferencji w centrum miasta
     

     

     

    Konferencja w centrum miasta to również gwarancja, że organizator będzie mógł zagwarantować uczestnikom różnorodne atrakcje – od zwiedzania zabytków począwszy, po spektakle teatralne czy koncert w filharmonii, oczywiście dla chętnych. Ci, którzy uczestniczą w konferencji w centrum miasta, mogą również liczyć na atrakcyjne spędzanie wolnego czasu – np. w klubach czy pubach.
     

    Czy sale konferencyjne w centrum miasta są droższe? Wszystko zależy od pory roku i dni tygodnia, w którym ma zostać zorganizowana konferencja. Dobra wiadomość dla organizatorów konferencji i imprez firmowych, zainteresowanych salami konferencyjnymi w centrum miasta jest taka, że w ostatnim czasie w Polsce powstało wiele nowych hoteli i obiektów, spośród których większość zlokalizowana jest właśnie w centrach miast. To zaś oznacza większą konkurencję, co zwykle dla klienta przekłada się na niższe ceny. Można w każdym razie negocjować, bo klienci biznesowi dla wszystkich właścicieli hoteli są partnerami strategicznymi.