Wisła – znajdź idealne miejsce na konferencję

Sale konferencyjne w Wiśle

Chcesz organizować konferencje w Wiśle? W naszym przewodniku znajdziesz praktyczne informacje o mieście oraz: hotele, restauracje, atrakcje, sale konferencyjne w Wiśle.

Wisła – miasto w województwie śląskim, zwane Perłą Beskidów, to znana miejscowość wypoczynkowa od końca XIX w. Tu bierze początek królowa polskich rzek – Wisła, która wypływa z potoków Baraniej Góry. Walory turystyczne, wypoczynkowe i uzdrowiskowe miasta oraz okolic sprawiają, że jest to świetne miejsce na firmową integrację i konferencje w górach.

Wisłę otaczają wzgórza Beskidu Śląskiego. Jest to bardzo malowniczo położone miasto, które ma świetny mikroklimat. Najwyższe okoliczne szczyty to Barania Góra (1220 m n.p.m.) i Stożek (978 m n.p.m). Wypływające ze szczytów potoki Czarnej i Białej Wisełki łączą się i tworzą źródła największej polskiej rzeki – Wisły. Historia miejscowości sięga przełomu XVI i XVII wieku i jest związana z zamkiem w pobliskim Cieszynie. Od XIX wieku chętnie była odwiedzana w celach turystycznych i leczniczych, a w okresie międzywojennym uzyskała status uzdrowiska.

Współcześnie Wisła najczęściej kojarzona jest z naszym utytułowanym sportowcem, Adamem Małyszem – w jego rodzinnym mieście powstała już galeria, które gromadzi pamiątki i trofea słynnego skoczka narciarskiego. Miasto jest centrum sportów zimowych – znajdują się tu dwie skocznie narciarskie i siedem dużych ośrodków narciarskich. Miłośnicy zimowych sportów odwiedzający Perłę Beskidów mają do dyspozycji 30 wyciągów narciarskich (w tym 7 krzesełkowych), 20 km tras zjazdowych, a spacerowicze i alpiniści – kilkadziesiąt kilometrów szlaków pieszych.

Od kilkudziesięciu lat w Wiśle organizowane są również prestiżowe konferencje i kongresy, gromadzące gości nie tylko z Polski. Miasto ma ciekawą ofertę dla organizatorów konferencji i bogatą infrastrukturę hotelową oraz gastronomiczną.

Eventy i konferencje w Wiśle - jak dojechać?

Uczestnicy konferencji do Wisły dojadą drogami krajowymi nr 941 i 942, w pobliżu przebiega również droga S1. Z  kolei podróż pociągiem do Wisły zajmie z Warszawy ok. 5 godz., z Krakowa - 3 godz., z Katowic - niespełna 2 godz., z Wrocławia - 4 godz. O 130 km od miasta oddalony jest Międzynarodowy Port Lotniczy Katowice w Pyrzowicach.

Kluczowe obiekty i sale konferencyjne w Wiśle

Największym obiektem na konferencje w Wiśle i zarazem jednym z największych hoteli w Polsce jest Hotel Gołębiewski Wisła. Hotel jest olbrzymim zespołem budynków i dysponuje 26 salami konferencyjnymi, z czego największa - sala balowa - pomieści aż 1150 osób. Obiekt oferuje nie tylko przestrzenie na wydarzenia na dużą skalę, ale także bardziej kameralne sale na szkolenia lub zebrania dla 40 uczestników. Hotel Gołębiewski Wisła jest chętnie wybierany na ogólnopolskie i międzynarodowe kongresy oraz sympozja naukowe i konferencje.

Jedynym hotelem pięciogwiazdkowym w Wiśle jest Hotel Crystal Mountain, który do organizatorów spotkań kieruje rozbudowaną ofertę biznesową. Czeka na nich 1400 m kw. powierzchni eventowej, w tym sala konferencyjna dla 950 gości i przestronne foyer (500 m kw.). Dodatkowo na eventy wykorzystać można przestrzeń bankietową - 2300 m kw., którą tworzą dwie restauracje, sala bankietowa oraz taras i klub.

Trzeci pod względem wielkości jest czterogwiazdkowy Hotel Stok, który dysponuje 1300 m kw. powierzchni biznesowej wraz 4 ha zielonego terenu. W hotelu znajdują się wielofunkcyjne sale konferencyjne na spotkania dla maksymalnie 450 osób.

Wśród hoteli trzygwiazdkowych z większym zapleczem na konferencje (120-250 osób) warto wymienić: Hotel New Wave (konferencje dla maksymalnie 250 osób), Hotel Vestina Wisła (200 osób) czy Hotel Pod Jedlami (130 osób).

Mniejszymi salami dysponują ośrodki wypoczynkowe, pensjonaty i wille. Kameralne szkolenia przygotować można między innymi w Ośrodku GEOVITA (do 100 uczestników), w Domu Wczasowym Bieskidy (do 100 osób), czy Centrum Green Hill Business & Spa (do 60 osób).

Sala Wenecka w Hotelu Stok Wisła sale konferencyjne

Hotel Stok

Miejsca na bankiety, eventy i uroczyste kolacje po konferencjach

Firmowy event lub bankiet po konferencji w Wiśle znajdzie odpowiednią oprawę w jednej z licznych restauracji i klubów. Największym zapleczem na tego typu uroczystości dysponują hotele: Gołębiewski, Hotel Crystal Mountain oraz Stok, które mają kilka lokali o różnym wystroju i klimacie. Warto wspomnieć też o Hotelu Wisła PREMIUM, który otrzymał prestiżową rekomendację międzynarodowego kulinarnego przewodnika Gault & Millau. Hotel dysponuje 3 salami konferencyjnymi (do 100 osób) oraz restauracją, która podczas przyjęcia pomieści 85 gości.

Obiekty w Wiśle oprócz restauracji oferują również karczmy i chaty grillowe, w których można urządzać zarówno latem, jak i zimą firmowe integracje z lokalnymi przysmakami.

Bankiet dla około 100 gości można zorganizować w Restauracji Bavaria w Hotelu Bavaria, w Restauracji Bankietowej w Hotelu Pod Jedlami i w Hotelu Stok. Kameralne uroczyste kolacje zorganizują takie obiekty jak Centrum Green Hill Business Spa czy Restauracja Polka w w Hotelu Aries Hotel & Spa Wisła.

Bankiety i eventy w Hotelu Wisła Premium Wisła sale konferencyjne

Hotel Wisła PREMIUM

Zdj. Wisła, DTG, Wikimedia Commons

Liczba znalezionych obiektów: 40
Dostępne po zalogowaniu

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing

  • 1300
  • 1430
  • 407
Dostępne po zalogowaniu

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing

  • 1150
  • 1364
  • 1119
Dostępne po zalogowaniu

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing

Dostępne po zalogowaniu

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing

  • 40
  • 44
  • 38
Dostępne po zalogowaniu

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing

Dostępne po zalogowaniu

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing

  • 200
  • 222
  • 190
Dostępne po zalogowaniu

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing

  • 80
  • 110
  • 46
Dostępne po zalogowaniu

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing

  • 60
  • 85
  • 55

Region w liczbach

  • Obiekty40
  • Liczba miejsc w salach konferencyjnych16,230
  • Liczba miejsc noclegowych6,317
  • Największa powierzchnia konferencyjna1,300 m2