Sale konferencyjne w górach

Chcesz organizować konferencje w górach? W naszym przewodniku znajdziesz praktyczne informacje o mieście oraz: hotele, restauracje, atrakcje, sale konferencyjne w górach.

Tatry, Podhale, Beskidy, Sudety – to ważniejsze górskie rejony kraju, w których można znaleźć ciekawe obiekty i sale konferencyjne. Duża różnorodność i bogactwo ofert sprawia, że góry to jedna z najczęściej wybieranych destynacji konferencyjnych. Sale konferencyjne w górach można znaleźć zarówno w luksusowych hotelach, jak i skromniejszych ośrodkach szkoleniowych.
Polskie góry to fantastyczne krajobrazy, spokój i jednocześnie możliwość aktywnego wypoczynku – w zależności od sezonu możliwe jest uprawianie sportów na śniegu, piesze wędrówki, rajdy rowerowe czy spływy górskimi rzekami.

Najbardziej luksusowe ośrodki konferencyjne to bez wątpienia Zakopane oraz sąsiadujące z zimową stolicą Polski miejscowości Podhala (np. Bukowina Tatrzańska). Zakopane ma w swojej ofercie kilka hoteli pięciogwiazdkowych oraz liczne czterogwiazdkowe, a sale konferencyjne w zakopiańskich i podhalańskich hotelach mogą przyjąć nawet 500-600 osób. W Tatrach i na Podhalu jest również dużo mniejszych, bardziej kameralnych hoteli i ośrodków, których sale konferencyjne przeznaczone są na 100-150 osób.

 


Sale konferencyjne w Sudetach

 


Sale konferencyjne w górach czekają na organizatorów również w Sudetach – w tym potężna sala w hotelu Gołębiewski w Karpaczu (na 1,8 tys. osób), położonym u podnóża Śnieżki. Ten czterogwiazdkowy hotel oferuje uczestnikom konferencji szereg atrakcji (w tym duży Park Wodny), a organizatorom – profesjonalne Centrum Konferencyjne z 28 salami konferencyjnymi. Inne obiekty w Karpaczu to m.in. trzygwiazdkowe Mercure Skalny Karpacz (450 osób) i Hotel Vivaldi Karpacz (90 osób).
Szklarska Poręba, kolejna miejscowość wypoczynkowa Sudetów, ma w swojej ofercie zarówno ośrodki szkoleniowe, jak i trzygwiazdkowe hotele z salami konferencyjnymi na kilkadziesiąt-sto osób. Największe sale konferencyjne w Szklarskiej Porębie oferują czterogwiazdkowy Hotel Bornit (150 osób) oraz trzygwiazdkowy Hotel Szrenica (140 osób).
 

 

Organizacja konferencji w Beskidach

 


Kolejne cenione przez organizatorów konferencji miejscowości znajdują się w Beskidach – Szczyrk, Wisła, Ustroń oferują wiele komfortowych hoteli na potrzeby konferencji, szkoleń czy kongresów. W Szczyrku Hotel Klimczok to luksusowy, czterogwiazdkowy hotel, którego sala konferencyjna może pomieścić 500 osób. Niewiele mniejsze możliwości ma tak samo sklasyfikowany Hotel STOK w Wiśle, leżący w dolinie Jawornika (sala dla 450 osób), zaś w Ustroniu na gości czeka pięciogwiazdkowy hotel Belweder z salą dla 200 uczestników konferencji.

W Krynicy-Zdroju na gości czekają zarówno małe, kameralne pensjonaty, jak i okazałe, luksusowe hotele, a w nich – znakomicie przygotowane sale konferencyjne. Czarny Potok Resort & Spa z salą dla 500 osób oraz również czterogwiazdkowy Hotel Krynica (320 osób) to znakomite miejsce na konferencję w górach dla organizatorów, którzy cenią sobie prestiż i klimatyczne otoczenie jednego z najbardziej stylowych miejsc w Polsce.
 
Sale konferencyjne i ośrodki szkoleniowe, w których można organizować konferencje i imprezy firmowe można znaleźć również w innych miejscowościach, położonych w górach. Wszędzie tam, gdzie atrakcje – w postaci przyrody i możliwości aktywnego wypoczynku – czekają na turystę indywidualnego, z czasem pojawiają się i turyści biznesowi, bez wątpienia bardziej wymagający. Jest więc tylko kwestią czasu (i inwestycji), pojawienie się dużych obiektów i sal konferencyjnych w górach takich jak Bieszczady czy Góry Świętokrzyskie.

Liczba znalezionych obiektów: 508

Region w liczbach

  • Obiekty535
  • Liczba miejsc w salach konferencyjnych204,531
  • Liczba miejsc noclegowych71,701
  • Największa powierzchnia konferencyjna5,500 m2