Hotel Witkowski
Warszawa
Chcesz organizować konferencje przy trasie? W naszym przewodniku znajdziesz praktyczne informacje o mieście oraz: hotele, restauracje, atrakcje, sale konferencyjne przy trasie.
Konferencje przy trasie to połączenie wygody szybkiego dojazdu ze spokojem oddalenia od centrów większych miast. Choć pod względem długości sieci dróg szybkiego ruchu dzieli nas przepaść od sąsiednich krajów, autostrady stają się powoli nieodłączną częścią krajobrazu Polski. Planując eventy lub spotkania biznesowe, warto zatem sprawdzić, jakie atuty mają sale konferencyjne przy trasie.
Organizatorzy wydarzeń firmowych wiedzą, że wybór sal konferencyjnych położonych przy trasach wiąże się z wymiernymi korzyściami. Od kosztów wynajmu pomieszczeń, często niższych niż w przypadku miast, poprzez łatwy dojazd gości eventu z różnych regionów kraju. Istotne jest również z reguły dogodne skomunikowanie takiego miejsca z najbliższym portem lotniczym. Standardem w ofercie obiektów położonych w pobliżu ruchliwych szlaków komunikacyjnych jest bezpłatny parking. Często można także liczyć na zorganizowany przez hotel dowóz uczestników konferencji z lotniska do ośrodka. Wreszcie czas, który goście spotkania muszą poświęcić na dojazd samochodem z centrum miasta, dzięki przejazdowi autostradą lub obwodnicą jest zazwyczaj krótszy, niż w przypadku mozolnego przedzierania się przez panujące na ruchliwych, miejskich ulicach korki.
Organizatorzy konferencji, dla których priorytetem jest zagwarantowanie wygodnego dojazdu gościom zza zachodniej granicy, z okolic ziemi łódzkiej oraz Wielkopolski, mają do dyspozycji wiele obiektów, mieszczących się w pobliżu ukończonej już autostrady A2. Alternatywą dla Warszawy jako miejsca eventu może być np. położony w Ożarowie Mazowieckim MCC Mazurkas Centre & Hotel. Na terenie czterogwiazdkowego obiektu znajduje się 36 sal, które mogą posłużyć do zorganizowania konferencji na 1000 lub bankietu na 915 osób. Hotel Panorama w Mszczonowie to centrum konferencyjne, mogące przyjąć w 20 salach 500 gości bankietu lub 375 gości konferencji. Osobom, którym zależy na znalezieniu obiektu bliżej wylotowej trasy ze stolicy, prowadzącej w kierunku północnym, polecić można Hotel Windsor nad Zalewem Zegrzyńskim w Serocku. W 26 salach może on przyjąć 1000 gości konferencji lub 460 w przypadku bankietu.
Podróżujący służbowo w kierunku Trójmiasta lub znad morza na południe autostradą A1 mogą rozważyć zorganizowanie spotkania w Bydgoskim Centrum Targowo-Wystawienniczym. Dysponuje ono 8 salami, z których największa pomieścić może nawet do 3500 osób. Bliskość południowej granicy i połączenie z czeską siecią autostrad jest z kolei argumentem przemawiającym za wyborem Gliwic jako miejsca do organizowania eventów i spotkań. W mieście tym do dyspozycji gości biznesowych są m.in. pomieszczenia Centrum Edukacyjno-Kongresowego Politechniki Śląskiej, mogące przyjąć niemal 480 gości konferencji i 300 osób na bankiecie. Do 4 sal dla 80 gości (50 w przypadku bankietu) zaprasza czterogwiazdkowy gliwicki Hotel Diament Plaza. Bliskość autostrady i sąsiedztwo portu lotniczego gwarantuje obiekt DeSilva Inn Katowice Airport w Pyrzowicach. Jego 4 sale konferencyjne posłużą do zorganizowania spotkania na 130 lub bankietu na 115 osób.
Bliskość autostrady A4, oferującej szybki dojazd do granicy z Niemcami oraz dogodne połączenie z miastami Dolnego i Górnego Śląska, Małopolski, aż do granicy z Ukrainą, to udogodnienie dla organizatorów spotkań z południowej Polski. Najdłuższy krajowy szlak komunikacyjny zapewnia wygodny dojazd do portów lotniczych Wrocławia, Katowic i Krakowa. Firmy chcące zorganizować szkolenie z udziałem gości przybywających z zagranicy, znajdą w okolicy wiele atrakcyjnie położonych obiektów. W Opolu organizatorów zaprasza Centrum Wystawienniczo-Kongresowe (6 sal, konferencja na 2250, bankiet na 850 osób). W Tarnowie spotkanie firmowe zorganizujemy zarówno w większych obiektach, jak Hotel Cristal Park (6 sal, konferencja na 300, a bankiet na 200 osób), jak i w mniejszych ośrodkach o wyższym standardzie, jak np. czterogwiazdkowy Hotel Bristol Tarnów, dysponujący 1 salą na 100-osobowe szkolenie, bądź 80-osobowy bankiet.
Dla organizatorów, poszukujących miejsc konferencyjnych bliżej granicy z Ukrainą, szeroką ofertę posiadają rzeszowskie ośrodki. Blue Diamond Hotel Active SPA zaprasza gości biznesowych do swoich 3 sal na 220 osób (konferencja) i 150 osób (bankiet). Osoby poszukujące miejsca na zorganizowanie dużego kongresu mogą skorzystać z oferty Hali Podpromie (3 sale, do 4300 osób, bankiet na 2500 osób) lub pomieszczeń Filharmonii Podkarpackiej im. A. Malawskiego (2 sale, konferencja do 750 osób).