Trzygwiazdkowy hotel w województwie łódzkim to kolejny obiekt, w którym istnieje możliwość wjazdu samochodem na sale konferencyjne. Nowa funkcjonalność obiektu zainteresuje pprzedstawicieli branży MICE oraz firm motoryzacyjnych planujących konferencje, spotkania, szkolenia czy wprowadzenie nowego modelu na rynek.

- Na obecną chwilę nasz hotel dysponuje już trzema salami konferencyjnymi oraz nową, czwartą, "dużą" z możliwością wjazdu do środka - mówi Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Hotelu Best Western Symfonia Maciej Spychalski. - Całe przedsięwzięcie było przygotowane w oparciu o badania jakie prowadziliśmy z osobami z szeroko rozumianej branży MICE. Taki obiekt był bardzo potrzebny na rynku w tej części Polski. Dodatkowo posiadamy własny duży ogrodzony i zamknięty parking dla samochodów osobowych oraz TIR z możliwością aranżacji, z łączną powierzchnią ok. 300 m na 100 m,  doskonale nadający się na crash testy itp. projekty - dodaje Maciej Spychalski. Hotel posiada również duży, ogrodzony, monitorowany parking, który może służyć jako tor wyścigowy i nadaje się do jazd testowych. Trzygwiazdkowy Hotel Best Western Symfonia to obiekt położony w Osjakowie na terenie Portu 8 przy międzynarodowej trasie nr 8 łączącej Warszawę z Wrocławiem. Obiekt oddaje do dyspozycji gości 100 miejsc noclegowych w 35 klimatyzowanych pokojach, w tym dwóch apartamentach oraz pokoju przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Na terenie obiektu funkcjonuje restauracja z barem. Hotel specjalizuje się w organizacji spotkań biznesowych, konferencji i imprez okolicznościowych, a także spotkań integracyjnych z takimi atrakcjami jak paintball, quady, spływy kajakowe czy jazda konna. Dodatkowych informacji na temat oferty konferencyjnej hotelu udziela dział marketingu obiektu, tel.: 43 845 35 50, e-mail: marketing@bestwesternsymfonia.pl. źródło: www.bestwesternsymfonia.pl