Na pierwszą połowę grudnia 2012 r. zaplanowano otwarcie nowego hotelu w Suwałkach. Jednym z atutów znajdującego się na rogu ulic Kościuszki i Dwernickiego obiektu będzie nowoczesne centrum konferencyjne o łącznej powierzchni 594 mkw.

Na zaplecze konferencyjne Hotelu Velvet złożą się trzy sale konferencyjne wyposażone we flipcharty, tablice magnetyczne, profesjonalne nagłośnienie, projektory multimedialne i ekrany, będzie dostępny w nich również bezprzewodowy i przewodowy internet. Dodatkowym atutem pomieszczeń konferencyjnych są elektrycznie sterowane rolety i oświetlenie. Sala Aura o powierzchni 242 mkw. znajduje się na drugim piętrze budynku i posiada bezpośredni dostęp do przestronnego tarasu, idealnego do organizacji serwisu obiadowo–kawowego w sezonie letnim. Sala posiada klimatyzację i jest przystosowana do organizacji szkoleń, konferencji, seminariów, kongresów, spotkań integracyjnych, zjazdów, bankietów oraz imprez okolicznościowych. Przed wejściem do sali znajduje się przestronne  foyer. Sala Luna A  o powierzchni 206 mkw. mieści się na pierwszym piętrze budynku i nadaje siędo organizacji szkoleń i konferencji, zaś sala Luna B (o powierzchni 110 mkw.) wyposażona jest w parkiet taneczny i znajduje zastosowanie m.in. jako miejsce na organizację kameralnego przyjęcia. Połączone sale Luna A+B dają łączną powierzchnię 316 mkw. (w tym 110 mkw. powierzchni dyskotekowej/cateringowej/wystawowej z możliwością podzielenia sali mobilną ścianą na dwie części). Sala jest klimatyzowana i nadaje się do organizacji szkoleń, konferencji, seminariów, kongresów, spotkań integracyjnych, zjazdów, bankietów oraz imprez okolicznościowych. Część dyskotekowa wyposażona na stałe w sprzęt estradowy umożliwia organizację pokazów, występów itp. (korzystanie z hotelowego sprzętu estradowego – nagłośnienie i oświetlenie – płatne wg indywidualnej wyceny). Do dyspozycji organizatorów konferencji pozostaje również sala Silva o powierzchni 36 mkw. - wyposażone w klimatyzację, projektor, ekran, flipchart i bezprzewodową sieć Wi-Fi pomieszczenie odpowiednie na organizację niedużych spotkań biznesowych lub szkoleń. Uczestnicy odbywających się w Hotelu Velvet konferencji będą mieli okazję przenocować w jednym z 28 nowoczesnych klimatyzowanych pokoi typu standard lub studio lub ekskluzywnym dwupoziomowym apartamencie. Hotelowa restauracja oferująca sezonowe menu będzie w stanie obsłużyć łącznie 60 osób. Obiekt będze też posiadał dwa parkingi – podziemny i naziemny. Wiosną 2013 r. w hotelu pojawi się strefa spa, a jej atrakcjami będą łaźnie: parowa i fińska, czteroosobowe jacuzzi sala do ćwiczeń indywidualnych (wyposażona w bieżnię, rowerek stacjonarny i stepper), leżanki relaksacyjne oraz gabinet masażu i gabinet kosmetyczny. Dodatkowych informacji na temat oferty konferencyjnej Hotelu Velvet udziela dział marketingu obiektu, e-mail: marketing@hotelvelvet.pl, tel. 506 631 755. źródło: www.hotelvelvet.pl