Strefa konferencyjna w Hotelu Best Western Premier w Katowicach powiększa się o 3 nowe sale. Wraz z dotychczasowymi pomieszczeniami, ośrodek dysponuje teraz przeszło 1000 mkw. powierzchni przeznaczonej do organizacji spotkań.

Katowice wzbogaciły swoją ofertę miejsc konferencyjnych o nowe Forum Kongresowe w Hotelu Best Western Premier. 3 nowe sale o łącznej powierzchni 800 mkw. aż pięciokrotnie powiększyły powierzchnię strefy spotkań obiektu.

Sale nowego hotelowego Forum Kongresowego

Usytuowana na parterze budynku sala bankietowo-koncertowa Gold o powierzchni 371 mkw. może posłużyć między innymi do organizowania targów i wystaw. Pomieści ona do 420 osób w układzie kinowym. Z salą tą sąsiaduje lobby o powierzchni 95 mkw. Znajdującą się na pierwszym piętrze budynku salę Silver o powierzchni 323 mkw. dzięki systemowi przesuwnych ścian podzielić można na 4 mniejsze pomieszczenia, o powierzchni odpowiednio 87, 87, 75 i 74 mkw. Sala Silver może pomieścić łącznie maksymalnie 320 osób w układzie kinowym.

Pojemność wcześniej funkcjonujących w hotelu sal: Green, Orange (po 98 mkw. każda) oraz Pink i Black (po 30 mkw.) nie uległa zmianie. Pomieścić mogą one po 90 i 25 osób w ustawieniu kinowym.

Wysoki standard wyposażenia multimedialnego

Budynek Forum wyposażony jest w zintegrowany system multimedialny. Organizatorzy mogą sterować funkcjami wszystkich sal przy pomocy jednego panelu. Do dyspozycji gości konferencji hotel oddaje bezpłatny parking. Hotelowa restauracja oferuje zaś możliwość przygotowania specjalnego menu konferencyjnego.