Dobiega końca modernizacja części konferencyjno-bankietowej czterogwiazdkowego hotelu Best Western Premier w Katowicach. Już w maju obiekt zaoferuje 9 sal konferencyjnych na ponad 3 000 mkw. powierzchni eventowej!

Stworzenie nowej przestrzeni konferencyjnej hotelu Best Western Premier w Katowicach jest możliwe nie tylko dzięki modernizacji istniejącej części konferencyjnej hotelu, ale również dzięki dobudowaniu przyległego do hotelu budynku, w którym znajdą się m.in. nowe sale. Budynek będzie miał cztery kondygnacje. Na parterze znajdą się foyer oraz duża sala bankietowa o łącznej powierzchni 450 mkw., która pomieści jednorazowo 400 osób. Na pierwszym piętrze zaplanowano cztery nowe sale wyposażone w system ścian mobilnych. Kolejna kondygnacja to nowoczesny lobby bar, niemal 400-metrowa powierzchnia biurowa oraz garaż podziemny. Łącznie hotel zaoferuje 3000 mkw. powierzchni eventowej, 9 sal konferencyjnych, foyer, lobby bar, przestrzeń biurową i letnią kawiarnię Sky Club na dachu budynku.

Co więcej, w hotelu będzie można skorzystać z zintegrowanego systemu multimedialnego, który pozwoli na sterowanie ekranami, projektorami, nagłośnieniem i oświetleniem w całym budynku przy użyciu jednego panelu. Sale będą wyposażone w mikrofony bezprzewodowe, mikroporty, flipchart, rzutnik multimedialny, telewizor HD oraz system całkowitego zaciemnienia.

Czterogwiazdkowy Best Western Premier Hotel Forum w Katowicach położony jest niedaleko centrum miasta z dobrą komunikacją z lotniskiem Pyrzowice. Hotel dysponuje 168 pokojami oraz apartamentem. W budynku znajduje się centrum fitness z siłownią oraz saunami suchą i parową, restauracja Kuchnia Otwarta oraz lobby bar. Hotel zapewnia bezpłatne miejsca parkingowe wszystkim gościom.