Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Konferencja i co dalej?


Konferencja i co dalej?

Konferencja i co dalej?Na zdjęciu: konferencja i co dalej

Wybór miasta na miejsce konferencji to nie tylko szansa dla organizatorów, ale także dla promocji tego miasta. Warto o tym pamiętać i zastanowić się jak sprawić by turyści przybywający do Polski w celach służbowych powrócili na wakacje wraz ze swoimi rodzinami. Kontakty wirtualne, wbrew panującym jeszcze czasem opiniom, nie izolują ludzi.  Jest odwrotnie. Współpracujemy ze sobą poprzez sieć i gdy nadarzy się okazja, chętnie bierzemy udział w spotkaniu „na żywo” żeby porozmawiać „w realu” z odbiorcami naszych maili. Najlepszą okazją do spotkania są konferencje, zwłaszcza że sale, a nawet całe centra konferencyjne, kuszą architekturą i nowoczesną technologią. Gdzie zorganizować konferencję? Jeżeli w mieście, to natychmiast należałoby pomyśleć o korzyściach sięgających dalej niż „zapłacona faktura” za organizację konferencji. Warto pomyśleć szerzej, bo współpraca zawsze jest szansą na kolejny sukces finansowy. Wybór miasta na miejsce konferencji to nie tylko szansa dla organizatorów, ale także dla promocji tego miasta. Na każdej konferencji jest czas, żeby pokazać dlaczego miasto, w którym odbywa się spotkanie, jest ciekawe i warto tu przyjechać ponownie. Nawet na  jednodniowych konferencjach, które tak naprawdę trwają kilka godzin, można promować miasto, dołączając do materiałów konferencyjnych publikacje promujące turystykę. Organizatorzy konferencji powinni mieć łatwy dostęp do materiałów promocyjnych. Powstaje ich dużo i w związku z tym jest problem, które wybrać. Propozycja nie powinna być natrętna i najlepiej, jeżeli uczestnicy konferencji sami zdecydują, czy są zainteresowani ofertą turystyczną. Jeżeli chcemy, żeby wrócili oni do naszego miasta na odpoczynek ze swoimi rodzinami, to warto zadbać, żeby przy okazji ich służbowej wizyty, otrzymali informację „co miasto oferuje dzieciom”. Dziecko to „najtrudniejszy odbiorca”, który szybko się nudzi, a dorosły to ten kto marzy, żeby jego dziecko było dobrze wykształcone. Obie potrzeby można zaspokoić proponując materiały, które służą zabawie, a jednocześnie edukują. Takie właśnie materiały tworzone są od ponad roku przez Prywatną Promocję Trójmiasta. Są to książeczki edukacyjne adresowane do dzieci z grupy wiekowej 7 – 12 lat. Swoją treścią i grafiką przyciągają uwagę dzieci, a dodatkowo pobudzają ich kreatywność. Wypełnione ciekawymi zadaniami mogą być przedmiotem zabawy dla całej rodziny. Materiały tworzone są tylko na zamówienie firm, które są w stanie zapewnić ich darmową dystrybucję.

Dotychczas można było otrzymać książeczki edukacyjne dla młodego turysty w Gdańsku, na autostradzie A1, na Ścieżce Edukacyjnej Jana Heweliusza, a już lada dzień na gdańskim lotnisku, w Sopocie, a od września w gdańskim EduParku. Na stronie www.pptrojmiasta.pl można podejrzeć treść i grafikę książeczek. Organizatorów konferencji zapraszamy do współpracy. Każda konferencja ma szansę mieć swój dalszy ciąg.Autor: Jakub Dzięgielewski, PPT

Współpraca redakcyjna: Paulina Król źródło: www.konferencje.pl