Od kwietnia 2014 r. Joanna Płauszewska-Deka pełni funkcję dyrektora ds. sprzedaży i marketingu hotelu DoubleTree by Hilton Łódź, gdzie odpowiada za tworzenie i realizację polityki ofertowej hotelu oraz planowanie i wdrażanie kampanii marketingowych obiektu.

Płauszewska-Deka jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie uzyskała tytuł magistra geografii turyzmu i hotelarstwa. Swoją karierę zawodową zaczynała w łódzkim hotelu Orbis Grand. W kolejnych latach współpracowała z hotelami Sheraton Warsaw, Courtyard by Marriott Warsaw Airport i Intercontinental Warszawa.

Przed rozpoczęciem pracy w DoubleTree by Hilton Łódź przez pięć lat pełniła funkcję dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Satoria Group, posiadającej udziały w podmiotach, których głównym obszarem działalności jest świadczenie usług hotelarsko-konferencyjnych i zarządzanie obiektami hotelowymi.  

 

Konferencje w filmowym klimacie Łodzi

 

Otwarty w lipcu 2013 roku hotel DoubleTree by Hilton Łódź oddaje do dyspozycji organizatorów spotkań nowoczesne centrum konferencyjne, na ktore składa się osiem sal konferencyjnych, sala balowa oraz boardroom. Razem z przylegającymi halami kongresowymi i Kinem 3D Wytwórnia hotel tworzy przestrzeń konferencyjno-wystawienniczą o powierzchni 4,5 tys. mkw.