Malowniczo położony hotel Europa w Starachowicach w województwie świętokrzyskim w kwietniu oddał do dyspozycji gości kolejne pokoje. I z tej okazji dorzuca także specjalne ceny na konferencje do końca sierpnia!
W czterogwiazdkowym hotelu Europa Business Spa, położonym w rekreacyjnej części województwa, w otoczeniu lasów na pograniczu Gór Świętokrzyskich, zmiany. W kwietniu br. hotel udostępnił dla gości nową część hotelową, w której znajduje się 86 pokoi. W ten sposób baza noclegowa obiektu zwiększyła się na tyle, że jednorazowo pomieści nawet 350 osób. Co więcej, z tej okazji hotel ma specjalną propozycję cenową na pokoje oraz dla organizatorów konferencji. Cena pakietu konferencyjnego (69 zł netto od osoby) zawiera: ciągłą przerwę kawową, salę konferencyjną z wyposażeniem, trzydaniowy obiad, napoje, bezprzewodowy Internet oraz parking. Warunki są takie, że grupa musi być powyżej 20 osób, a event musi zostać zorganizowany do końca sierpnia. Zatem jeśli planuejsz letnią konferencję, propozycja jak znalazł! Skorzystają na niej też organizatorzy firmowych wyjazdów integracyjnych – specjalne niskie ceny obejmują również nowe pokoje. A atrakcji jest tu sporo: polana leśna z zabudowaniami o powierzchni 7 hektarów oddalona od hotelu ok. 3 km oraz teren rekreacyjny ze ścianką wspinaczkową o powierzchni 1,5 hektara znajdujący się 500 m od hotelu dają nieskończone możliwości organizacji zabaw teambuildingowych i integracyjnych.
Konferencje i relaks w świętokrzyskim
Sal konferencyjnych w hotelu Europa jest osiem. Ich łączna powierzchnia to 1000 mkw. Dwie największe sale – sala restauracji Europejskiej i sala Bruksela - pomieszczą po 350 osób , mniejsza – sala Wenecja – pomieści 190 osób. Pozostałe pomieszczenia przeznaczone są na kameralne konferencje i spotkania biznesowe. Do trzech największych sal istnieje możliwość wprowadzenia samochodu. Wszystkie sale konferencyjne wyposażone są w najwyższej klasy sprzęt multimedialny.
W hotelu Europa funkcjonują dwie restauracje – Śródziemnomorska z kominkiem i dwupoziomowa Europejska z miejscem na bankiet dla 350 osób - oraz pub. Istnieje również możliwość zorganizowania biesiady pod gołym niebem w altanie grillowej – pomieści ona 150 osób. Z kolei na wieczorne spotkania przy drinku sprawdzi się Dublin Pub, a na imprezę taneczną Klub Amsterdam.
Relaks po konferencji zapewni doskonale wyposażone spa. Znajduje się tu basen, trzy sauny (fińska, łaźnia parowa, laconium), taras letni z jacuzzi z bezpośrednim wyjściem z basenu, a dla aktywnych boisko do squasha oraz sala fitness. Gabinety spa oferują szeroką ofertę masaży i zabiegów.