Jaki jest przepis na rynkowy sukces obiektów biznesowo-konferencyjnych? Na pewno atrakcyjne położenie, z dogodnym dojazdem, najlepiej w malowniczym otoczeniu, które zapewni dobre warunki do pracy i odpoczynku. Z bogatą ofertą przestrzeni konferencyjnych i eventowych, które zainspirują do organizacji tu wydarzeń o różnym charakterze. Takim miejscem jest Z-Hotel Business Spa w Otwocku, który – po rozbudowie – ma jeszcze więcej do zaproponowania organizatorom spotkań.

Lokalizacja: Czterogwiazdkowy Z-Hotel Business Spa znajduje się 25 km od centrum stolicy, w spokojnej części Otwocka, na ulicy Wczasowej 25. Najwygodniej do hotelu dotrzemy Traktem Lubelskim lub Wałem Miedzeszyńskim. Zajmie nam to około pół godziny jazdy ze Śródmieścia. Goście mogą skorzystać z monitorowanego parkingu: 65 stanowisk naziemnych oraz 39 miejsc w garażu podziemnym. Na parkingu może zaparkować także autokar.  

Wygląd:

Z-Hotel Business Spa jest nowoczesnym obiektem  złożonym z dwóch dwupiętrowych budynków o prostej bryle i jasnej elewacji. Ze starszej części hotelu do nowo wybudowanej prowadzi łącznik, zatem goście mogą poruszać się po Z-Hotel Business Spa bez konieczności wychodzenia na zewnątrz. Uwagę zwraca otoczenie: zadbany teren zielony wokół obiektu, klomby, fontanna, uporządkowane ścieżki spacerowe oraz ławki. Na tyłach hotelu znajduje się furtka, prowadząca nad rzekę Świder. Okolica sprzyja relaksowi, a teren zielony – organizacji spotkań integracyjnych i zajęć outdoorowyh. Na parterze budynku, obok recepcji, znajduje się lobby, a za nim bar, w którym można urządzić np. lunch na 30-35 osób. Naprzeciwko recepcji na hotelowych gości już wkrótce czekać będzie Business Center: przestrzeń z biblioteczką, miejscami do pracy, komputerami oraz fotelami.

 

Sale konferencyjne: Wiele możliwości sali konferencyjnej Grand hall

Konferencje i eventy w Z-Hotel Business Spa można organizować w położonej w nowo otwartej części obiektu sali Grand hall lub w strefie konferencyjnej na 1. piętrze budynku głównego. Kierując się od strony recepcji, po przejściu łącznika znajdujemy się w przestronnym foyer, które podczas przerwy kawowej pomieści około 120 gości wydarzenia. Można tu także ustawić recepcję konferencyjną lub przygotować strefę chillout. Największa z dostępnych przestrzeni Z-Hotel Business Spa rzeczywiście imponuje wielkością: 5,5-6 m wysokości ścian oraz ponad 300 mkw. powierzchni pozwoli na zorganizowanie w Grand hall konferencji na 300 osób w ustawieniu teatralnym. Dodajmy do tego cztery duże wejścia (dwa od strony foyer, dwa, które prowadzą na zewnątrz budynku) oraz wyjście na rozległy taras, na którym może zasiąść 100 uczestników eventu. Jeśli potrzebne jest Wam miejsce na promocję najnowszego modelu samochodu – do Grand hall bez problemu wprowadzicie auto i wyeksponujecie je w centrum sali.

Grand hall

Światło dzienne zapewniają duże okna, osłonięte firanami i zasłonami. Pełne zaciemnienie umożliwiają zaś automatycznie sterowane rolety. Podłogę przykrywa wykładzina. Podest sceniczny układany jest według zapotrzebowania. Ściany zdobią oryginalne okładziny o zróżnicowanych fakturach: zarówno te bardziej tradycyjne, harmonizujące ze wzorem wykładziny, jak i odważniejsze – trójwymiarowe, nadające temu wnętrzu charakter. Z białych paneli sufitowych elektrycznie opuszczane są dwa duże ekrany (450 cm x 253 cm, przekątna 203" w formacie 16x9) oraz dwa projektory Sony, które pozwalają na wyświetlenie szczegółowego obrazu o rozdzielczości FullHD, jasności 5000 lumenów i bogatej kolorystyce. W sali zainstalowano przyłącza podłogowe z 4 wejściami HDMI, umożliwiającymi podłączenie kilku źródeł video oraz przesłania ich w dowolnej kombinacji na ekrany. Z kolei profesjonalny system nagłośnieniowy BOSE wraz z najnowszymi głośnikami EdgeMax-Bose w opatentowanej technologii Phase Guide zapewni wysoką jakość dźwięku podczas eventu. Wystarczy wybrać właściwą opcję wśród zaprogramowanych ustawień nagłośnienia: Konferencji, Bankietu oraz 2 ustawień wspomagających zewnętrzne systemy audio – Disco lub Orkiestry, aby dogłośnić salę. Zintegrowane z systemem efekty świetlne wzbogacą oprawę wizualną imprezy firmowej, konferencji bądź pokazu mody. Do wyposażenia Grand hall należą również najnowszej generacji mikrofony bezprzewodowe. System BOSE oparty jest na zaawansowanym procesorze konferencyjnym DSP. Organizatorzy eventu mogą bez problemu przesłać sygnał audio z dowolnego miejsca w hotelu i odwrotnie. Cały system audio-multimedialny wraz z roletami oraz zasłonami sterowany jest z poziomu dwóch 7-calowych paneli dotykowych. To rozwiązanie gwarantuje organizatorom imprez duży komfort. Podczas sympozjum z udziałem zagranicznych gości można wypożyczyć kabiny dla tłumaczy symultanicznych. Do sali przynależy zaplecze techniczne. We foyer znajdują się toalety, w tym te przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Goście Twojego eventu potrzebują prywatności? Grand hall znajduje się w nowej części hotelu, którą można oddzielić od głównej. W razie potrzeby udostępnione zostaje osobne wejście oraz wjazd boczną drogą. 

Z hotelowej recepcji na 1. piętro, gdzie znajdują się pozostałe sale konferencyjne, wjedziemy windą przeznaczoną wyłącznie dla uczestników spotkań biznesowych organizowanych na tym poziomie. Długi hall, w którym można zaaranżować przerwę kawową, prowadzi do 4 sal o powierzchni od 30 do 122 mkw. Dzięki przesuwnym ścianom można je sprawnie połączyć w jedną salę konferencyjną w kształcie litery L, o łącznej powierzchni 245 mkw., która pomieści 200 osób w układzie teatralnym. Wszystkie sale są klimatyzowane, z dostępem do światła dziennego i możliwością zaciemnienia, wyposażone w rzutniki, ekrany, flipcharty i nagłośnienie. Z lewej strony hallu znajduje się Club Room (28 mkw.) na spotkania biznesowe w mniejszym gronie do 12 uczestników, a na poziomie +2 – VIP Room – idealna przestrzeń na narady lub rozmowy, którą także często wykorzystuje się jako dodatkowe pomieszczenie na lunch albo przerwę kawową podczas konferencji, odbywającej się piętro niżej.

VIP Room

Do VIP Roomu wchodzi się przez mniejszy pokój, w którym można przygotować część kulinarną, a przestrzeń główną przystosować do potrzeb spotkania, dzięki wyposażeniu w odpowiedni sprzęt audiowizualny. To jeszcze nie koniec. Poza wspomnianym już wcześniej Lobby barem, do dyspozycji organizatorów eventów oddany jest również  Active Room – 60 metrów kwadratowych na parterze, zaraz przy strefie SPA. Jasna, klimatyzowana sala z widokiem na las, doskonale nada się na szkolenia lub warsztaty dla 30 osób.

Active Room

Pokoje:

Czterogwiazdkowa elegancja w kolorach ziemi

Dużym udogodnieniem dla event managera jest zakwaterowanie uczestników wydarzenia w jednym miejscu. Taką możliwość daje otwocki czterogwiazdkowiec. 73 pokoje w czterech kategoriach: standard, premium, apartament oraz – od lipca br. w ofercie nowej części hotelu – Lux, zapewniają łącznie 184 miejsca noclegowe w wysokim standardzie. Pokoje są klimatyzowane, z widokiem na zielone otoczenie, utrzymane w barwach ziemi. Wykładziny, eleganckie tapety, komfortowe łóżka, sejf, barek, zestaw herbat, TV LCD (43"), telefon, szybkie wifi oraz miejsce do pracy, gwarantują mile spędzony czas. Pokoje typu Lux składają się z dwóch połączonych ze sobą przestrzeni, z wyjściem na taras. Idealne dla kilkuosobowych grup.

Restauracje i bary:

Na parterze hotelu, za Lobby barem, znajduje się restauracja Werbena, specjalizująca się w kuchni śródziemnomorskiej oraz polskiej. Kładzie się tu nacisk na sezonowość karty i wykorzystanie produktów najwyższej jakości. Trudno nie skusić się na tutejszy specjał – kaczkę. Restauracja Werbena to też jasna i komfortowa przestrzeń o powierzchni 250 mkw., którą można wynająć na bankiety lub kolacje firmowe dla 80 gości. W ciepłe miesiące można wyjść na zewnętrzny taras, gdzie przy stolikach zasiądzie około 50 gości. Już wkrótce przestrzeń restauracyjna powiększy się o zimowy ogród.

Dokąd udać się wieczorem? Gdzie zintegrować zespół? Najlepszym pomysłem będzie zarezerwowanie JD Clubu na poziomie -1 w nowej części hotelu. Czeka na Was elegancki bar, w którym wraz ze współpracownikami możecie skosztować doskonałych drinków (i, oczywiście, Jacka Daniel'sa), a także sektor bowlingowy, gdzie na 2 torach rozegracie partię kręgli. Spróbujecie też swoich sił w grze w bilard! Wygodne loże, duże ekrany, na których można śledzić transmisje sportowe, klubowa atmosfera, w takich warunkach spotkanie towarzyskie lub zapoznawcze nie może się nie udać. Jednocześnie bawić się tu może nawet 100 osób.

Dodatkowe atrakcje:

Nie samymi konferencjami żyje człowiek. Strefa Z-SPA to miejsce, w którym zapomni się o obowiązkach. 8 gabinetów zabiegowych, basen (6 m x 12 m), sauny, jacuzzi to idealna kombinacja regeneracji oraz relaksu. Wizytę w Z-SPA można także włączyć do programu szkoleń lub imprezy firmowej i zaprosić grupę (do 20 osób) na wspólne zabiegi kosmetyczne lub masaże.

Aura sprzyja wyjściom na łono natury? Wokół hotelu rozciąga się teren zielony (2 ha), w którym można przygotować zajęcia team-buildingowe lub fitness na świeżym powietrzu. Wśród wykorzystanych już pomysłów były m.in.: warsztaty w plenerze, gry detektywistyczne, treningi na ściankach wspinaczkowych. Jeśli jesteście jednak w bardziej refleksyjnym nastroju, koniecznie wybierzcie się nad rzekę Świder lub pospacerujcie alejkami wokół obiektu. Do popularnych atrakcji outdoorowych, proponowanych przez współpracującą z Z-Hotel Business Spa firmę, należą wycieczki na poligon lub strzelnicę czy spływ kajakami Świdrem. A już wkrótce na terenie obiektu pojawi się chata grillowa dla tych, co lubią wrzucić coś na ruszt.

►Co wyróżnia obiekt konferencyjny:

Bogate zaplecze konferencyjne, od miesiąca powiększone o nowoczesną i elegancką salę Grand hall pozwoli na optymalny dobór przestrzeni do rodzaju eventu. Zielone otoczenie sprzyja odpoczynkowi. Nie bez powodu Z-Hotel Business Spa nazywa się obiektem ekologicznym. Gości zachęca się do korzystania z ręczników i szlafroków zgodnie z realnym zapotrzebowaniem, praktykuje segregację śmieci, wykorzystuje ekologiczną technikę grzewczą i detergenty sprzyjające środowisku. Duży plus!

►Opinia serwisu konferencje.pl:

Doskonała propozycja dla organizatorów zarówno większych, jak i kameralnych spotkań biznesowych. Z-Hotel Business Spa wciąż inwestuje w rozwój. Za nowymi pokojami oraz salą konferencyjno-bankietową idą kolejne pomysły na poszerzenie oferty, aby maksymalnie wykorzystać atuty obiektu i położenia. Bliskość lasu oraz rzeki, przy jednoczesnej niedużej odległości od Warszawy z pewnością zainteresują osoby, szukające wysokiego standardu niedaleko stolicy.

Zdj. Jolanta Ambroziak (red.); materiały prasowe obiektu