Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    8 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Ochocie


8 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Ochocie

8 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na OchocieNa zdjęciu: 8 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Ochocie

W przeszklonym atrium, w teatrze, studiu, a może w sali konferencyjnej nowoczesnego hotelu? Na stołecznej Ochocie wybór interesujących miejsc na eventy jest duży. Niezaprzeczalnym atutem dzielnicy są też atrakcyjne położenie, zabytki i oferta kulturalna.

Co łączy Marka Hłaskę, Jana Parandowskiego, Władysława Tatarkiewicza i Wandę Chotomską? Wszyscy oni mieszkali na Ochocie. Dzielnica ta przyciąga ludzi literatury i sztuki, tu właśnie znajdują się liczne ośrodki nauki – budynki kilkunastu wydziałów szkół wyższych, biblioteki (w tym Biblioteka Narodowa) i teatry. Nie brakuje terenów rekreacyjnych jak Pole Mokotowskie czy Park Szczęśliwicki. Różnorodna zabudowa zachęca ludzi z branży spotkań do tego, aby przygotować spotkania biznesowe lub konferencje na Ochocie. Przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych obiektów w tej warszawskiej dzielnicy.

Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

Miejsce na kreatywne szkolenia, imprezy z rozmachem i konferencje na Ochocie

Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota to miejsce wyspecjalizowane w dostarczaniu nowoczesnych sal dopasowanych gabarytami i wyposażeniem do typu wydarzenia. Szykujesz event i interesuje Cię wielofunkcyjne pomieszczenie mieszczące około 150 osób? W Adgar Ochota czeka na Ciebie Event Room – multimedialna sala, do której Ty oraz zaproszeni goście wejdziecie od wewnątrz i z zewnątrz budynku. To przestrzeń zaawansowana technologicznie, wyposażona m.in. w ekran plazmowy (103”) i 11 ekranów (46”) umiejscowionych na bocznych ścianach oraz profesjonalny system nagłaśniania BOSE i rozbudowany system audiowizualny. Niezależnie od tego, czy interesuje Cię przygotowanie w Event Roomie bankietu czy zjazdu, nie będzie problemu z dostosowaniem aranżacji wnętrza. Do wyboru masz kilka typów oświetlenia, a jeśli prezentujesz produkt – wykorzystać możesz nowoczesną ściankę boczną jako ściankę wystawienniczą. A może potrzebna jest sala na warsztaty, która niestandardowym designem zachęci do kreatywnych działań? Mówisz-masz. Creative Room (54 mkw.) już czeka. A w nim stoły w kształcie plastrów miodu, zmywalne ściany, kolorowe pufy, plazma do wyświetlania materiałów. Gdzie pomieścić 350 gości podczas gali lub targów? W Adgar Atrium. Przeszklona fasada sięgająca piątej kondygnacji budynku, 14 m wysokości, 660 mkw. powierzchni eventowej oraz 510 mkw. strefy cateringowej. Tu można zrealizować naprawdę duże projekty. A nie doszliśmy nawet do sal konferencyjnych…

Zobacz obiekt.

Klub Arco

Event w plenerze, bankiet w restauracji, a może kręgle z pracownikami...?

Chciałbyś znaleźć w samym sercu tętniącej nie tylko biznesowym życiem Ochoty miejsce azylu, które nadawałoby się do zorganizowania firmowego spotkania, kolacji czy eventu? Oddzielony od szerokiej ulicy Bitwy Warszawskiej, oferujący dyskrecję i możliwość odpoczynku od codziennego pośpiechu obiekt zapewnia relaks, rozrywkę i dobrą kuchnię. W zależności od potrzeby, możesz wybierać: spotkanie w Grill Barze Osada, kolację w restauracji Navona, a może rozgrywkę w kręgle ze współpracownikami w Klubie Arco? Grill Bar Osada to miejsce na te mniejsze, kameralne, jak i całkiem duże eventy, promocje i inne wydarzenia firmowe. Smaczna polska kuchnia, doskonałe skomunikowanie z najważniejszymi węzłami komunikacyjnymi Warszawy, wreszcie spory teren zielony (ogród o powierzchni 2000 mkw.), to kolejne argumenty za zorganizowaniem tu swojego spotkania. Do dyspozycji meeting plannerów personel restauracji oddaje namiot membranowy o powierzchni 570 mkw., scenę (6m x 8 m), duży ekran i systemy nagłośnienia i oświetlenia oraz bezprzewodowy dostęp do Internetu. Na terenie obiektu dostępne są również ogródek z miejscem do urządzania ognisk i stanowiska grillowe. Wszystko, co potrzebne do owocnej pracy i dobrej zabawy. Jeśli gustujesz we włoskich klimatach i chciałbyś przygotować jubileusz firmy w restauracji z widokiem na zieleń, zajrzyj do restauracji Navona. Zachęcają: bogata karta włoskich win, menu z pozycjami takimi jak czarny makaron tagliolini z atramentem kałamarnicy z krewetkami, czosnkiem, kolorowym pieprzem w sosie śmietanowym, możliwość zorganizowania spotkania firmowego dla ponad 150 osób. A może aktywna rozrywka, np. rozgrywka w kręgle z pracownikami w klubie Arco? 32 tory bowlingowe na dwóch poziomach, jest przestrzeń do zorganizowania imprezy integracyjnej.

Zobacz obiekt.

EuroCentrum Konferencyjne

Przestrzeń do dowolnej aranżacji

Na pierwszym piętrze nowoczesnego biurowca EuroCentrum Office Complex znalazło się miejsce dla zespołu sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 240 mkw. Na EuroCentrum Konferencyjne składają się 4 przestrzenie o powierzchni od 30 do 183 mkw. Sale Słońce, Ziemia, Woda i Wiatr, dzięki zastosowanemu rozwiązaniu z przesuwnymi ścianami możesz dowolnie zaaranżować. Posłużą do organizacji wydarzenia do 200 osób w układzie koktajlowym i 120 gości w ustawieniu teatralnym. W wyposażeniu sal znalazły się systemy nagłośnienia z bezprzewodowymi mikrofonami, rzutniki multimedialne z ekranami, mównice i telewizory z ekranami dotykowymi. Do dyspozycji organizatorów konferencji personel Centrum oddaje także przestronne foyer oraz szatnie. Na życzenie klientów istnieje możliwość zorganizowania dla uczestników konferencji przerw kawowych. W budynku znajduje się pasaż z bogatą ofertą gastronomiczną, delikatesami i pralnią. Goście spotkań mogą skorzystać ze znajdującego się pod biurowcem ogólnodostępnego parkingu lub z pobliskiego Dworca Zachodniego i komunikacji miejskiej. EuroCentrum Office Complex oferuje także liczne udogodnienia dla użytkowników rowerów.

Zobacz obiekt.

Och-Teatr

Sceny i teatralne przestrzenie na spektakularne eventy

Jeśli nie nowoczesny biurowiec, to co? Planując konferencje na Ochocie, możesz zaprosić swoich gości do ośrodka kultury, i to tej przez wielkie K! Przy ulicy Grójeckiej mieści się jeden z najchętniej odwiedzanych teatrów stolicy: Och-Teatr! Do dyspozycji organizatorów eventów obiekt oddaje główną scenę teatru z 447 miejscami, wyposażoną w systemy nagłośnienia, oświetlenia, wraz z profesjonalną asystą doświadczonej ekipy technicznej. Mniejsze spotkania, promocje, konferencje prasowe lub szkolenia można także przeprowadzić na mniejszej ze scen Och-Teatru oraz w przynależącym do niego holu głównym z kawiarnią. Jak na teatr przystało, na indywidualne życzenie organizatorów personel teatru zapewnić może oprawę muzyczną, medialną i asystę artystów w planowanym wydarzeniu.

Zobacz obiekt.

Pin-Up Studio

Targi, wystawy i szkolenia w budynku dawnej drukarni

Na Ochocie, ale w bezpośredniej bliskości Centrum, przy ulicy Nowogrodzkiej, mieści się budynek dawnej drukarni. Obiekt gruntownie zrewitalizowano, a kilka lat temu poszerzono o nowe hale. Na ponad 2 tys. mkw. powierzchni zrealizowano projekt zespołu studiów fotograficznych i sal eventowych. W 5 połączonych ze sobą przestrzeniach organizować można koncerty, szkolenia, prezentacje produktów, czy targi i wystawy. W przynależnej do Pin-Up Studia sali konferencyjnej odbywają się seminaria i spotkania integracyjne. Pin-Up Studio zapewnia organizatorom wydarzeń kompletne wyposażenie techniczne, od sprzętu fotograficznego, poprzez systemy profesjonalnego oświetlenia i nagłośnienia scenicznego, aż po scenografię i zabudowę sceniczną. Wnętrza obiektu utrzymano w uniwersalnej bieli, jednak dla tych klientów, którzy do swojego eventu potrzebują zaciemnionego tła, przewidziano system kotar i zamknięć okien dachowych. Organizatorzy odnajdą tu zarówno salę o wysokości 8 m, jak i przestronną antresolę, miejsce do zorganizowania recepcji i zaplecza cateringowego. O takich udogodnieniach jak wentylacja i klimatyzacja, podziemny parking i szybkie wi-fi nie wspominając.

Zobacz obiekt.

Sound Garden

Inteligentne rozwiązania oraz specjalna oferta dla kobiet biznesu

Jeśli szukasz miejsca, które wyróżnia się wnętrzami oraz ofertą na rynku obiektów konferencyjnych, skieruj swoją uwagę ku stołecznej Ochocie. Zaledwie 2 km od lotniska im. Fryderyka Chopina znajduje się Sound Garden Hotel, obiekt, który wprowadził ciekawe rozwiązania w odpowiedzi na potrzeby swoich gości. Tu szanuje się czas klienta. Sound Garden Hotel jest miejscem w dużej mierze samoobsługowym. Dzięki kioskom Check In można szybko zameldować się i odebrać klucz do wybranego przez siebie pokoju. Lubisz dobierać muzykę do swojego aktualnego nastroju? W Sound Garden Hotel Ty i Twoi goście poczujecie się jak u siebie w domu. Każde piętro budynku stworzono bowiem, inspirując się innym rodzajem muzyki – jazzem, popem, rockiem itd. Specjalną ofertę obiekt kieruje do goszczących w nim pań. Ostatnie piętro przeznaczone jest tylko dla nich. Czekają na nie fotele do masażu, a w pokojach specjalnie wyselekcjonowane kosmetyki. Organizując konferencje w Sound Garden Hotel, masz pewność, że wynajmujesz przestrzenie najbardziej przyjazne środowisku. Budynek otrzymał certyfikat LEED, m.in. dzięki systemowi wykorzystania wody deszczowej i wykorzystaniu na etapie projektu naturalnych materiałów budowlanych. Jeśli organizujesz sympozja, narady bądź małe spotkania biznesowe, do dyspozycji masz 9 nowoczesnych sal konferencyjnych, z dźwiękoszczelnymi ścianami, wyposażonych w indywidualnie sterowaną klimatyzację, rzutniki multimediów oraz – oczywiście – profesjonalne nagłośnienie.

Zobacz obiekt.

Szampan i Truskawki

Meeting room w stołecznym apartamentowcu

Pilnie potrzebujesz miejsca do zaproszenia gościa biznesowego na Ochocie? Pomyśl o przestrzeni w apartamentowcu, w której można zorganizować nie tylko konferencję, zebranie, szkolenie, ale też niezobowiązujące spotkanie w luźnej atmosferze. Przy ulicy Grójeckiej, w pobliżu Parku Szczęśliwickiego, w zielonej, spokojnej okolicy, z doskonałym dojazdem do centrum stolicy i lotniska Chopina, znajduje się meeting room Szampan i Truskawki. Organizatorzy wydarzeń znajdą w nim 2 sale szkoleniowo-konferencyjne dla 12 i 22 osób oraz przestronny taras oferujący 40 mkw. powierzchni i doskonały widok. Z profesjonalną pomocą oddelegowanego Opiekuna Wydarzenia zorganizujesz własne spotkanie lub dołączysz do gości wielu odbywających się tu cyklicznie warsztatów, szkoleń, kursów, a kto wie, może nawet indywidualnych sesji coachingowych...?

Zobacz obiekt.

Restauracja Videlec

Restauracja, winiarnia, miejsce na warsztaty i bankiet w jednym

Czasem pewne sprawy trzeba postawić na ostrzu noża. A czasem warto polegać na... Videlcu. Przynajmniej jeśli chodzi o sprawy imprez firmowych. W tym dużym wnętrzu o miłym dla oka designie, nowoczesnym, ale z nawiązaniami do natury, razem ze współpracownikami zintegrujecie się podczas wspólnego obiadu, imprezy firmowej lub szkoleń. Z pewnością ze spotkania nie wyjdziecie głodni. W restauracji skosztujecie tak oryginalnych dań jak troć fiordowa czy zupa rybna Chowder, a powstawanie tych potraw możecie obserwować dzięki otwartej kuchni. Warto pomyśleć o przygotowaniu tu większego wydarzenia, ponieważ w przestrzeni pomieści się bez problemu na dwóch poziomach nawet 130 osób. Videlec to nie tylko restauracja, to również mała winiarnia. Niezłym pomysłem byłoby zatem zaproszenie gości np. po prezentacji na degustację szlachetnych trunków

Zobacz obiekt.