Już w kwietniu 2014 r. do sieci hotelowej Best Western dołączy na zasadzie franczyzy kolejny obiekt. Będzie nim płocki Hotel Petropol, który zmieni nazwę na Best Western Petropol.

Obecnie w Hotelu Petropol trwają obecnie prace remontowo-adaptacyjne, które dostosują go do standardów sieci. Koszt modernizacji obiektu to kilkanaście milionów złotych.

Nowe sale konferencyjne w Płocku

Po zakończeniu remontu organizatorzy spotkań w Płocku zyskają do dyspozycji dwie w pełni wyposażone sale konferencyjne. Pierwsza z nich pomieści do 120 osób, druga będzie bardziej kameralna, przeznaczona dla maksymalnie 25 osób. Jako, że oferta obiektu będzie skierowana głównie do klientów biznesowych, już teraz inwestorzy myślą o dodatkowych usługach stworzonych specjalnie z myślą o tej grupie. Planowane jest m.in. uruchomienie transportu łączącego hotel z największymi lotniskami w regionie. Nie zabraknie również innych rozwiązań, które umożliwią nie tylko wygodne prowadzenie szkoleń i spotkań służbowych, ale również odpowiednie warunki do odpoczynku po pracy.

Trzygwiazdkowy hotel Best Western Petropol zaoferuje gościom 84 pokoje dla gości. Mieszcząca się w nim restauracja będzie serwowała dania kuchni międzynarodowej. - Zależy nam, aby Best Western był siecią o zasięgu ogólnopolskim, której obiekty staną we wszystkich ważnych miastach. Dlatego otwarcie hotelu w Płocku jest istotnym punktem naszej strategii rozwoju. Szczególnie cieszy nas fakt, że będzie to Petropol, jeden z najbardziej rozpoznawalnych obiektów w mieście - powiedział Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę.

Hotel nie tylko dla biznesu

- Płock potrzebuje hotelu, który odpowie na oczekiwania wymagających gości, a międzynarodowe standardy sieci Best Western są dla podróżnych synonimem najwyżej jakości usług. Dzięki przynależności do sieci Petropol będzie wyjątkowym obiektem na mapie miasta. Ma szansę ponownie stać się jednym z symboli Płocka - mówi Dariusz Malinowski, przedstawiciel spółki Petropol „DaPaf”, do której należy hotel. - Zdecydowaliśmy się na przystąpienie właśnie do tej sieci, ponieważ oferuje cały wachlarz usług, które pomagają w prowadzeniu obiektu na najwyższym poziomie. Od globalnego systemu dystrybucji i jednolitego systemu rezerwacji on-line, przez planowane centralnie działania marketingowe, po jeden z najlepszych na świecie programów lojalnościowych, Best Western Rewards – dodał Dariusz Malinowski.