Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów. Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc. Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat”

Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
www.cbf.com.pl

Skontaktuj się z obiektem

Adam Sikora Manager ds. Zarządzania Powierzchnią +4822...... Pokaż telefony wyślij e-mail
Widok
Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat”

Byliśmy, widzieliśmy Centrum Bankowo-Finansowe. Przestrzeń na stylowe konferencje

Data aktualności: 27-07-2018

  • Byliśmy, widzieliśmy Centrum Bankowo-Finansowe. Przestrzeń na stylowe konferencje - Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat”

    Budynek, nad którego projektem pracował zespół "Tygrysów". Obiekt z przeszłością, sięgającą lat 40. minionego wieku, wpisany do rejestru zabytków. Dawna siedziba KCPZPR i Giełdy Papierów Wartościowych. Znają go wszyscy warszawiacy, a rozpoznawalność się ceni. Znakomita lokalizacja w ścisłym centrum Warszawy, a do tego ciekawa przestrzeń konferencyjna i imponujące możliwości eventowe. Byliśmy, widzieliśmy Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat".

     

     

    Lokalizacja:

    Sale konferencyjne w ścisłym centrum stolicy

     

     

    Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat" położone jest przy rondzie Charles'a de Gaulle'a, u zbiegu Alej Jerozolimskich oraz ulicy Nowy Świat. W sąsiedztwie Centrum znajdują się: Muzeum Narodowe, Muzeum Wojska Polskiego, Centrum Giełdowe czy Bank Gospodarstwa Krajowego. Osoby organizujące tu konferencje lub eventy nie będą miały problemu ze sprawnym dotarciem na miejsce. W pobliżu znajdują się przystanki autobusowe i tramwajowe, z których kursują linie łączące Śródmieście z innymi dzielnicami stolicy. Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat" od stacji metra linii II Nowy Świat-Uniwersytet oddalone jest o 800 m, identyczna odległość dzieli je też od stacji metra Centrum (linia I). Dotarcie z dworca PKP Powiśle zajmie nam 7 min spacerem, a z Dworca Warszawa Centralna około kwadransa pieszo lub kilka minut jazdy autem. Na życzenie obiekt może również zorganizować transfer na lotnisko Chopina, oddalone o 8 km. Przy obiekcie znajduje się strzeżony garaż podziemny, a wokół budynku miejsca postojowe, jednak z uwagi na specyfikę lokalizacji, w godzinach szczytu może wystąpić problem z zaparkowaniem. Pod budynek bez problemu podjadą autokary.

     

     

     

     

     

     

    Wygląd:

    Przestronne i wysokie wnętrza


     

    Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat" mieści się w zabytkowym budynku, dawniej określanym jako Dom Partii lub Biały Dom, którego budowę rozpoczęto w 1947 r., a ukończono w 1952 roku. Od tego czasu obiekt był rewitalizowany. W jego modernizację nadal się inwestuje, tak aby jak najefektywniej wykorzystać dostępne przestrzenie i dostować je do oczekiwań gości. Budynek liczy 5 pięter, sam parter jest bardzo wysoki. Od strony Alej zaaranżowano miejsce na kawiarniane stoliki, a w cieplejsze miesiące na trawniku ustawiane są leżaki. Tu też, po przejściu przez dziedziniec, znajdziemy główne wejście do gmachu. Obecnie dziedziniec jest remontowany i do budynku można się dostać przez boczne wejście od strony Muzeum Narodowego. Na parterze Centrum Bankowo-Finansowego znajduje się przestronny, marmurowy hol główny, z którego można przejść do wind lub wspiąć się do strefy konferencyjnej schodami. Obiekt jest także siedzibą m.in. Agencji Rozwoju Przemysłu, Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, BGK. Znajduje się w nim urzęd pocztowy, multi-tap bar oraz biura i lokale marek takich jak Ferrari czy Villeroy & Boch.

     

     

    Hol główny

     

     

    Sale konferencyjne:

    Eleganckie sale konferencyjne i duże przestrzenie na eventy

     

     

    Na poziom +1, na którym znajduje się 5 sal konferencyjnych, można wjechać 4 windami lub wejść schodami. Dwie z wind prowadzą do sal A, A1 oraz A2, natomiast dwie kolejne, położone na przeciwległym końcu głównego holu, do sal B oraz B1. Przestrzenie te łączy foyer, więc można je wszystkie wykorzystać podczas organizacji jednego dużego wydarzenia firmowego lub równoległych paneli dyskusyjnych w ramach konferencji, lub też zapewnić gościom większą prywatność i oddzielić odbywające się spotkania, na które zaproszeni mogą dotrzeć oddzielnym wejściem. Po wyjściu z windy przechodzimy do recepcji, w których można witać gości, ustawić szatnię lub wyznaczyć miejsce na przerwę kawową. Recepcja przy salach A, A1 i A2 ma powierzchnię 61 mkw., a przy B i B1 – 32 mkw. Największa z sal, A, o powierzchni 125 mkw., może posłużyć do zorganizowania narad bądź zebrań na 100 uczestników w układzie w kształcie litery "U". Sala, podobnie jak i mniejsze A1 oraz A2, ma wyjście na balkon. W centrum tej przestrzeni znajduje się elegancki drewniany stół, krzesła ze skórzaną, ciemnozieloną tapicerką, a salę rozjaśniają białe ściany ozdobione sztukaterią. Na parkiecie położony jest dywan, na suficie zawieszono żyrandole. Tak jak w pozostałych wnętrzach, dominują biel, ciemny brąz oraz zieleń. Sale A1 i A2, obie o powierzchni 20 mkw., sprawdzą się przy organizacji kameralnych spotkań biznesowych na około 10 osób w ustawieniu w podkowę. Ich okna wychodzą na dziedziniec wewnętrzny Centrum Bankowo-Finansowego.

     

     

    Sala A

     

     

    Poszukujący eleganckiego i niebanalnego wnętrza na szkolenie dla 40 uczestników w tym samym układzie, powinni zainteresować się salą B (82 mkw.), z wyjściem na balkon i dekoracjami w postaci rzeźb lub zdobioną marmurem mniejszą (40 mkw.) salą B1, w której niegdyś mieścił się m.in. sekretariat Bolesława Bieruta, a obecnie zaaranżować w niej można narady na 16 osób. Wszystkie sale konferencyjne są klimatyzowane, wysokie (4 m), z dostępem do światła dziennego i możliwością zaciemnienia, dzięki żaluzjom w oknach. Przy każdej znajdują się toalety. Organizator konferencji może liczyć na dostęp do wifi oraz pełne wyposażenie audio-wizualne: rzutniki multimedialne, ekrany, nagłośnienie (w salach: A i B z możliwością nagrywania). Przestrzeń dostosowana jest do potrzeb osób niepełnosprawnych.

     

     

    Przerwę kawową lub lunch można przygotować w foyer. Na 122 mkw. pomieści się tu nawet 100 osób w opcji stojącej i 40 podczas bankietu zasiadanego. Foyer bywa wykorzystywane również jako dodatkowa sala konferencyjna. W ustawieniu teatralnym wygodnie zasiądzie tu 30 gości.

     

     

    Sala B oraz foyer

     

     

    Do ostatniego z oferowanych wnętrz trzeba się udać na poziom -1. Wyposażona w profesjonalny sprzęt konferencyjny sala kinowa, o powierzchni 130 mkw., będzie idealnym wyborem na projekcje, prezentacje czy seminaria. Przy organizacji konferencji o zasięgu międzynarodowym przydatna będzie kabina do tłumaczeń symultanicznych. Kino jest klimatyzowane, z dostępem do światła dziennego i możliwością zaciemnienia. Utrzymane w energicznej kolorystyce z przewagą oranżu będzie się dobrze prezentować na zdjęciach i filmach ze spotkania.

     

     

    Sala kinowa

     

     

    Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat" na eventy:


     

    Sale konferencyjne to oczywiście nie koniec oferty. Wspomnieliśmy o holu głównym, z którego można do nich przejść. Spróbujcie sobie wyobrazić tę przestrzeń zarezerwowaną wyłącznie na Wasz event! 630 mkw., marmurowe wykończenie, wysokie kolumny, zdobione sufity. Jeśli poszukujecie miejsca na pokaz mody, targi lub wystawę – znaleźliście je. Dodajmy, że pomieści się tu 400 osób podczas bankietu zasiadanego. Zadbano tu także o przyłącza elektryczne o dużej mocy. Z holu można też bezpośrednio wyjść na przestronny taras (630 mkw.) z widokiem na Muzeum Narodowe i Park Na Książęcem. Będzie świetną alternatywą w cieplejsze miesiące roku. Na tarasie można zorganizować wydarzenie kulturalne lub połączyć tę przestrzeń z holem: w jednym miejscu odbywa się pokaz mody, a o drugiego zaprosić gości na koktajl lub kolację.

     

     

    Taras od strony Muzeum Narodowego

     

     

    Równie dobrym pomysłem jest wykorzystanie na event na świeżym powietrzu placów: placu de Gaulle'a przy Alejach Jerozolimskich i Muzeum Narodowym (1078 mkw.) lub placu Lorentza (1040 mkw.) znajdującego się pomiędzy CBF a biurowcem "Nowy Świat 2.0". Sesje reklamowe? Pokazy najnowszych modeli samochodów? Koncert? Jubileusz firmy? Miejsca na pewno nie zabraknie, a w chłodniejsze miesiące można pomyśleć o zadaszeniu placu podczas eventu. Do CBF przynależy także duży dziedziniec (2740 mkw.), który będzie można wynająć na imprezy po ukończeniu rewitalizacji, której finisz planowany jest na listopad br.

     

     

    Koncert "Kapitalna Warszawa" na dziedzińcu

     

     

    Pokoje:


     

    Obiekt nie posiada pokoi. Na życzenie organizatora konferencji pracownicy Centrum Bankowo-Finansowego "Nowy Świat" S.A. pomogą w znalezieniu odpowiedniego hotelu.

     

     

    Restauracje i bary:


     

    Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat" S.A. nie prowadzi własnej restauracji. Dzięki współpracy obiektu z restauracjami znajdującymi się w bezpośrednim sąsiedztwie, zamówienie cateringu na konferencję lub event nie stanowi problemu.

     

     

    ►Co wyróżnia obiekt konferencyjny:

     

     

    Eleganckie wnętrza konferencyjne w samym centrum miasta. Dzięki różnorodnej ofercie eventowej można dobrać przestrzeń idealnie dopasowaną do oczekiwań. Niewiele miejsc w skali kraju może też pochwalić się własnym przestronnym placem lub dziedzińcem, na którym można zorganizować targi czy koncert. Elastyczność oferty to niewątpliwy atut Centrum Bankowo-Finansowego "Nowy Świat".

     

     

    ►Opinia serwisu konferencje.pl:

     

     

    Obiekt z pewnością sprawdzi się zarówno podczas kameralnych spotkań biznesowych, jak i dużych sympozjów, konferencji i uroczystych gali. Przestronne wnętrza, możliwość jednoczesnej organizacji kilku wydarzeń niezależnie od siebie, bliskość atrakcji turystycznych, ośrodków kultury wyróżnia Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat" na tle śródmiejskich obiektów.

Oferty specjalne

  • Oferta powierzchni eventowych i konferencyjnych

    Oferujemy dla Państwa kompleks sal konferencyjnych z zapleczem recepcyjnym obejmujący: Salę Kinową dla 130 osób. Sala wyposażona jest w projektor multimedialny, ekran, flipchart, nagłośnienie z możliwością nagrywania, stałe łącze internetowe, kabinę do tłumaczeń symultanicznych oraz...