Sieć Marriott, której nikomu nie trzeba przedstawiać, zapowiada wielki rozwój na rynku hotelarskim i konferencyjnym w Polsce. Powstaną hotele znane już w Europie i za oceanem, a zajmie się tym nowo zatrudniony dyrektor rozwoju grupy na Europę Środkowo-Wschodnią i Kraje Bałtyckie, Janusz Mitulski.

Marriott International planuje na polski rynek wprowadzić nowe marki: przede wszystkim Moxy, AC by Marriott oraz Residence Inn by Marriot i niewykluczone, że także Autograph Collection, oraz poszerzyć ofertę Renaissance i Courtyard by Marriott. Rozwój sieci będzie opierał się przede wszystkim na franczyzach i zarządzaniu. Hotele mają powstać w największych polskich miastach. Jak mówi Janusz Mitulski, zainteresowanie partnerów w Polsce jest bardzo duże i już trwają rozmowy na temat wprowadzenia kolejnych marek Marriotta na polski rynek hotelarski.

Największym zapleczem konferencyjnym wśród nowych na polskim rynku marek Marriotta cechują się marki Renaissance oraz Courtyard by Marriott. Pierwsze w Polsce obiekty tych marek już istnieją: w okolicach lotniska Chopina w mieście stołecznym powstaje hotel Renaissance, który otworzy się w drugim kwartale 2016 roku (zobacz obiekt), oraz funkcjonuje Courtyard by Marriott (zobacz obiekt). Drugi hotel tej marki działa w Gdyni (zobacz obiekt).

Z kolei Residence Inn by Marriott to oferta dla poszukujących noclegu na dłużej, ponieważ pokoje swoim rozkładem i wyposażeniem przypominają mieszkania. W hotelach tej marki będzie można zorganizować niemałe szkolenie czy spotkanie biznesowe. AC by Marriott to marka lifestyle'owa, w segmencie midscale. W hotelach tej marki mogą odbywać się niewielkie konferencje i spotkania biznesowe. Z kolei marka Moxy to najnowszy produkt sieci Marriott. Są to hotele butikowe, które dedykowane są młodym ludziom, a ich motywem przewodnim jest ciekawy design w atrakcyjnej cenie. Niepowtarzalnym charakterem cechuje się także ekskluzywna marka hoteli niezależnych – Autograph Collection.