Po przebudowie w trzygwiazdkowym hotelu pojawiły się trzy nowe sale konferencyjne.  

Obecnie obiekt oferuje do dyspozycji gości siedem sal konferencyjno-bankietowych, wyposażonych w niezbędny sprzęt audiowizualny. Pomieszczenia zostały przeznaczone do organizacji konferencji, szkoleń, przyjęć, bankietów oraz wystaw. Na ofertę konferencyjną w Hotel Vestil BusinessConference składają się obecnie następujące konfiguracje: Feniks + Univers (sala łączona o powierzchni 140 mkw.), Univers (sala o powierzchni 82 mkw.), Feniks (sala o powierzchni 58 mkw.), Callisto (sala o powierzchni 70 mkw.), Atria (sala o powierzchni 65 mkw.), Orion (sala o powierzchni 60 mkw.), Syriusz (sala o powierzchni 60 mkw.) oraz VIP (sala o powierzchni 20 mkw.). Jak informują przedstawiciele obiektu, zaplecze konferencyjne pozwala obecnie zorganizować w jednym czasie kilka imprez o odmiennym charakterze. Układ przestronny sal umożliwia aranżację pomieszczeń dostosowaną do potrzeb organizatorów konferencji, seminariów, szkoleń, warsztatów, prezentacji oraz spotkań biznesowych. W sąsiedztwie sal na poziomie zerowym znajduje się przestronne foyer, który pozwala na zorganizowanie małej wystawy czy dodatkowej części prezentacji na tym samym piętrze. Foyer może służyć również jako miejsce do organizacji przerw kawowych oraz poczęstunków dla uczestników spotkania. Hotel Vestil Business Conference usytuowany jest w centrum Piotrkowa Trybunalskiego. W trzygwiazdkowym obiekcie mieści się 38 pokoi 1-, 2- i 3-osobowych Apartament Słoneczny, wspomniane już sale konferencyjne, lounge bar oraz restauracja Pepper Salt. Atrakcją hotelu są łaźnie piwne z szeroką ofertą relaksacyjnych zabiegów. Obiekt posiada również podziemny oraz nadziemny parking dla gości.

źródło: www.vestil.pl