Zakończyła się modernizacja hotelu Metropol u zbiegu Alej Jerozolimskich i ulicy Marszałkowskiej w Warszawie. Obiekt zyskał kolejne piętro, a na nim 2 nowe sale konferencyjne oraz 17 pokoi.

Rosnące na stołecznym rynku eventowym zapotrzebowanie na przestrzeń do organizowania spotkań firmowych zaowocowało decyzją zarządu placówki o powiększeniu liczby sal konferencyjnych w hotelu. Do dyspozycji organizatorów wykładów, prezentacji i tym podobnych spotkań hotel Metropol Warszawa oddał położone na ostatnim piętrze 2 zupełnie nowe pomieszczenia. Każde z nich pomieścić może do 40 osób. Na wyposażeniu sal konferencyjnych znalazł się sprzęt nagłaśniający, rzutnik multimediów wraz z 65-calowym telewizorem, a także flipcharty oraz dostęp do mediaportów i bezprzewodowego Internetu. Uczestnicy spotkań mogą skorzystać z hotelowego parkingu. 

Po modernizacji liczba pokoi oferowanych w hotelu Metropol wzrosła do 210 pokoi, co daje możliwość zakwaterowania około 315 osób. Wśród nowo oddanych pomieszczeń goście odnajdą 6 pokoi executive typu twin, 10 typu double oraz duży apartament. Wszystkie pokoje obiektu urządzone są w nowoczesnym i stonowanym stylu. Pomieszczenia wyposażone są w indywidualnie sterowaną klimatyzację, a także system sterowania oświetleniem, z możliwością całkowitego zaciemnienia i tym samym odcięcia się od mocnych świateł centrum miasta. W pokojach typu junior suite oraz executive goście znajdą ponadto udogodnienia takie jak: dostęp do sejfu, zestaw do kawy i herbaty czy minibar. Posiadacze smartfonów mogą skorzystać ze znajdujących się w pokojach stanowisk bezprzewodowego ładowania indukcyjnego.

Goście po konferencji mogą udać się do działającego na terenie obiektu Jazz Bar Bistro. Pomieszczenia Baru służyć mogą również do organizacji kameralnych spotkań firmowych do 20 osób. Na życzenie organizatorów szef kuchni przygotowuje specjalne menu, dostosowane do indywidualnych gustów uczestników spotkania.