W związku z rozwojem sieci Boutique Hotel’s jej zarząd postanowił o zatrudnieniu managera ds. sprzedaży w sektorze korporacyjnym oraz MICE. Został nim Piotr Matulka.
Do tej pory Piotr Matulka zdobywał doświadczenie w branży hotelarskiej pracując w Hotelu Grand w Łodzi, należącym wówczas do Orbisu (Accoru) oraz odpowiadając za sprzedaż w segmencie korporacyjnym i MICE w DoubleTree by Hilton również w tym mieście. Obecnie objął stanowisko maganera ds. sprzedaży w sieci Boutique Hotel’s, do której należy osiem hoteli butikowych (w Łodzi, Sosnowcu, Bytomiu oraz Wrocławiu) oraz hotel Król Kazimierz w Kazimierzu Dolnym i hotel Masuria w Łukcie.
Każdy z butikowych hoteli sieci posiada od dwóch do pięciu w pełni wyposażonych sal konferencyjnych, które pomieszczą od kilkunastu do 150 osób. Największym zapleczem konferencyjnym może pochwalić się hotel przy al. Piłsudskiego w Łodzi – dysponuje on pięcioma salami dla ok. 420 osób. Z kolei hotel Król Kazimierz oferuje cztery sale konferencyjne, pokój konferencyjny, patio oraz gabinet, które pomieszczą łącznie nawet 600 osób. Natomiast hotel Masuria w Łukcie dysponuje czterema salami dla ok. 500 osób.