MCC Mazurkas w Ożarowie Maz. to jeden z najbardziej znanych ośrodków konferencyjnych na Mazowszu. Na swoją renomę zapracował nie tylko wielkim, profesjonalnym centrum konferencyjnym, ale również rzetelnością i profesjonalizmem obsługi oraz pyszną kuchnią. W kolejnej odsłonie cyklu "Byliśmy, widzieliśmy" przedstawiamy: MCC Mazurkas Conference Centre Hotel.
Lokalizacja: Pod Warszawą, ale z błyskawicznym dojazdem
MCC Mazurkas Conference Centre Hotel znajduje się w Ożarowie Mazowieckim, podwarszawskim mieście, przy drodze krajowej 92 w kierunku Poznania. Od nowej autostrady A2 i drogi ekspresowej S8 dzieli go niespełna 3 km, a od stacji kolejowej – pół kilometra. Dzięki otwarciu autostrady trasa z Warszawy jest mniej ruchliwa i dojazd ze Śródmieścia (Dworzec Centralny), nawet autokarem, zajmuje zaledwie 30 minut, a z Lotniska Okęcie - 15 minut. Hotel jest więc bardzo korzystnie ulokowany, dobrze skomunikowany z centrum stolicy, a jednocześnie oferuje bardzo konkurencyjne ceny – bo mieści się już poza Warszawą.
Wygląd: Nowocześnie i elegancko
Obiekt składa się z dwóch części – wybudowanej w 2001 r. elganckiej części hotelowej i nowoczesnej części konferencyjno-kongresowej, powstałej w 2007 r. W części hotelowej mieszczą się pokoje, sale konferencyjne, restauracja, bar i cukiernia. Druga część, połączona z hotelem łącznikiem, jest odmienna stylistycznie – ma szklano-metalową konstrukcję i modernistyczny wygląd. Przy hotelu znajduje się parking na 400 samochodów, a za obiektem - teren zielony, na którym można zorganizować eventy: pokazy, wystawy pod gołym niebem lub zadaszeniem, pikniki lub postawić namioty cateringowe czy targowe.
Sale konferencyjne: Przestronnie, imponująco, intuicyjnie
Centrum konferencyjne MCC Mazurkas ma 3500 mkw. powierzchni, na której rozmieszczono aż 35 sal. W budynku hotelowym znajdują się mniejsze sale o przytulnym wystroju oraz Sala Bolero mogąca pomieścić do 400 osób w ustawieniu teatralnym. Sale w części konferencyjnej mają bardzo korzystny układ, niezwykle przemyślane możliwości łączenia i podziału. Hall jest przestronny i wysoki, a jego uzupełnieniem jest foyer, w którym można z powodzeniem zaaranżować przerwę kawową, część bufetową kolacji czy stanowiska targowe. Pomieszczenia te z powodzeniem sprawdzą się do każdego typu eventów – kongresów, koncertów, prezentacji itp.
Pokoje: Wygoda w eleganckich wnętrzach
Hotel oferuje 316 noclegów w 158 pokojach. Wszystkie pokoje twin można wykorzystać jako jednoosobowe, a niektóre z nich można łączyć w tzw. joinery. Pokoje są przytulne, o eleganckim wystroju i w pełni odpowiadają standardowi 4 gwiazdek.
Restauracje i bary: Niezapomniana kuchnia i pyszne desery
Goście mają do dyspozycji restaurację George Sand oferującą dania kuchni śródziemnomorskiej z elementami kuchni polskiej, Bar Fryderyk, Klub Mazurek i cukiernię Adam. Lokale te znajdują się w budynku hotelowym. Hotel słynie z pysznej kuchni i cateringu, a zwłaszcza z bardzo smacznych deserów
Atrakcje i usługi: Po konferencji – na basen
W części hotelowej obiektu działa fitness klub Pompela z sauną i solarium oraz salon Manufaktura Urody, oferujący również usługi fryzjerskie. Uczestnicy spotkań mieszkający w hotelu mogą też korzystać nieodpłatnie ze znajdującej się nieopodal (po drugiej stronie ulicy) pływalni GOSIR.
► Co wyróżnia obiekt konferencyjny: Duży potencjał konferencyjny – obszerne i nowoczesne sale konferencyjne. Genialna obsługa i świetny personel hotelu. Bardzo dobrze funkcjonujący dział sprzedaży, cechujący się profesjonalizmem, terminowością i świetną organizacją, dzięki czemu można mieć pewność, że wszystkie ustalenia poczynione w trakcie przygotowań do spotkania zostaną wypełnione. Świetna i niezapomniana kuchnia.
► Opinia serwisu konferencje.pl: Hotel Mazurkas jest idealnym obiektem na konferencje, kongresy i eventy. Można tu również zorganizować prezentacje i pokazy np. cięższego sprzętu, narzędzi, samochodów (wykorzystując parking i teren zielony za hotelem). Bardzo dobry dla dużych grup konferencyjno-kongresowych, nawet jeśli wymagają organizacji wielu sesji panelowych. Stosunek liczby miejsc noclegowych do pojemności sal konferencyjnych nie jest najkorzystniejszy, ale bazę noclegową uzupełnić z powodzeniem o miejsca w okolicznych hotelach 3- i 4-gwiazdkowych.