
Skontaktuj się z obiektem

Podstawowe parametry
Promowane obiekty w okolicy zamknij
12 sal konferencyjnych w nowym poznańskim biurowcu Młyńska 12
Data aktualności: 13-09-2016
-
W centrum Poznania, w miejscu zrujnowanej kamienicy powstał nowoczesny budynek, oferujący najemcom 12 sal konferencyjnych i bogate zaplecze biznesowe. W obiekcie znajduje się 7 tys. mkw. powierzchni biurowej oraz konferencyjnej.
Założeniem rozpoczętej w 2010 roku rewitalizacji było stworzenie nowoczesnej przestrzeni firmowej z zachowaniem szczegółów XIX-wiecznego projektu architektonicznego. Położony u zbiegu ulic Młyńskiej i Nowowiejskiego budynek po odbudowie stał się centrum biznesowym oferującym najemcom, oprócz przestrzeni biurowej i powierzchni typu open space, 12 sal konferencyjnych o metrażu od 15 do 137 mkw. Sale można dowolnie łączyć. Po połączeniu powstaje możliwość zorganizowania spotkań od 8 do 120 osób. Na wyposażeniu sal są zestawy projekcyjne złożone z flipchartów, rzutnika z ekranem oraz systemu nagłośnienia z bezprzewodowymi i krawatowymi mikrofonami. W pomieszczeniach można przeprowadzać videokonferencje oraz prezentacje z wykorzystaniem paneli dotykowych sterujących oświetleniem, dźwiękiem i klimatyzacją. Personel oferuje gościom spotkań obsługę przerw kawowych, bufetów czy lunchów, także w formie live cooking. O zaspokojenie apetytów uczestników konferencji dbają działające na terenie obiektu restauracja The Time, serwująca potrawy kuchni śródziemnomorskiej i polskiej oraz Kantyna 12, oferująca dania lunchowe oraz desery. Goście mogą także skorzystać z baru oraz cigar roomu.
Udogodnienia dla gości konferencji
Obiekt oferuje najemcom oraz organizatorom spotkań udogodnienia, takie jak strefa SPA & wellness, obsługa concierge oraz działająca przez całą dobę recepcja. Goście mogą korzystać z umieszczonej pod budynkiem hali garażowej. Położenie kompleksu w centrum stolicy Wielkopolski umożliwia szybkie dotarcie do dworca PKP, portu lotniczego Poznań Ławica, a także autostrady A2.