Stadion Narodowy w Warszawie zyskał partnera tytularnego i tym samym nową nazwę - PGE Narodowy. A partnerem jest PGE Polska Grupa Energetyczna.

Operatorem stadionu jest spółka PL.2012+. Umowa zawarta przez spółkę z PGE Polską Grupą Energetyczną obowiązywać będzie przez 5 lat, do 20 października 2020 r. Wartość kontraktu jest oficjalnie nieznana, jednak „Puls Biznesu” wycenił, że PGE zapłaci od 37 do 45 mln zł. Obie spółki podkreślają, że nie jest to najwyższa tego typu umowa w historii. Kontrakt zawarto 10 lipca 2015 r. Nowa nazwa stadionu obowiązuje od momentu podpisania umowy.

 – Umowa z PL.2012+ to kolejny krok do zrealizowania naszego głównego celu działań marketingowych, czyli osiągnięcia takiego poziomu świadomości i rozpoznawalności marki PGE, by każdy Polak nie tylko znał markę PGE, ale przede wszystkim chciał być jej klientem. PGE, jako największa grupa kapitałowa w branży elektroenergetycznej, zgodnie ze swoją strategią komunikacji wspiera największe i najbardziej prestiżowe projekty w Polsce. PGE Narodowy jest jednym z nich. Na całym świecie najlepsi łączą siły z najlepszymi – podkreśla Marek Woszczyk, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Stadion Narodowy w Warszawie to jedno z najobszerniejszych miejsc na konferencje w mieście http://www.konferencje.pl/konferencje-warszawa/ . Centrum Konferencyjne liczy sześć sal, Biznes Klub, Galerię oraz loże. Tylko w salach konferencyjnych pomieści się jednocześnie 1920 osób, w Biznes Klubie w ustawieniu teatralnym zmieści się 2600 osób, a w Galerii kolejnych 1500. Do tego trybuny stadionu dla 58000 widzów i loże dla ok. 1000 osób.