Za komunikację korporacyjną oraz działania public relations w hotelach Radisson Blu oraz Park Inn by Radisson w Polsce, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, a także Europie Południowo – Wschodniej od 3 sierpnia br. odpowiedzialny jest Martin Melzer, który objął nowo utworzone stanowisko regionalnego menadżera ds. komunikacji i PR w Europie Centralnej.

Melzer będzie prowadzić korporacyjne kampanie wizerunkowe dla 80 hoteli marki Radisson Blu oraz Park Inn by Radisson w Europie Centralnej. Bezpośrednim przełożonym nowego menadżer ds. PR będzie sam regionalny wicedyrektor w Europie Centralnej. Martin Melzer ma 13 lat doświadczenia w branży hotelarskiej. Swoją karierę rozpoczął od praktyki w swoim rodzinnym mieście Stralsund w Niemczech, a następnie przeniósł się do Monachium na kurs specjalisty hotelowego w pięciogwiazdkowym hotelu Tagernsee. Pracował na stanowisku asystenta zarządu, dyrektora sprzedaży i szefa projektu. Od 2009 Melzer dołączył do grupy hotelowej Carlson Rezidor i rozpoczłą współpracę w marketingu hotelu Radisson Blu w Hamburgu. W 2011 roku objął stanowisko asystenta wicedyrektora na Europę Centralną, a w 2014 roku zajął się marketingiem w hotelach Park Inn by Radisson.

Grupa hoteli Carlson Rezidor  posiada 1 370 hoteli i jest jedną z największych sieci hotelowych na świecie. W portfolio grupy znajdują się marki takie, jak Quorvus Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson Red, Park Plaza czy Park Inn by Radisson. W Polsce do grupy należy m.in. czterogwiazdkowy Radisson Blu Sobieski Hotel.