Z dniem 29 października 2012 r. do grupy hotelowej ibis dołączy pierwszy w Polsce hotel reprezentujący markę ibis Styles. Znajdujący się w Redzie obiekt będzie działał w ramach umowy franczyzy.

Hotel ibis Styles Gdynia Reda znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie międzynarodowej trasy E-6 Berlin - Szczecin - Gdańsk oraz trasy na Półwysep Helski. Obiekt oferuje 86 klimatyzowanych pokoi z dostępem do internetu. W obiekcie funkcjonują również kawiarnia oraz restauracja Rzeka Smaków serwująca dania kuchni polskiej i europejskiej.

Hotelowe centrum konferencyjne składa się obecnie z 3 sal o łącznej powierzchni 1,1 tys. mkw. Każde z pomieszczen jest wyposażone w profesjonalny sprzęt audio-wizualny oraz bezprzewodowy i przewodowy dostęp do internetu. Juz niebawem do użytku organizatorów konferencji zostaną oddane trzy mniejsze sale konferencyjne o łącznej powierzchni 300 mkw., które dzięki przesuwnym ścianom będzie można łączyć ze sobą.

Hotele ibis Styles to obiekty średniej wielkości, oferujące do 150 pokoi w Europie oraz 200 w Azji. Marka powstała pod koniec roku 2007, aktualnie sieć hoteli ibis Styles obejmuje ponad 180 obiektów w 16 krajach świata. W Polsce cele marki są jasno określone – zbudowanie minimum 10 obiektów do końca 2015 roku. Sieć będzie rozwijać się głównie poprzez franczyzę. Do grupy dołączą zarówno istniejące już obiekty, po odpowiedniej adaptacji do standardu marki, jak również nowo budowane.

- Wprowadzenie nowej marki na rynek polski to dla Grupy Hotelowej Orbis i naszego partnera strategicznego Accor-u z jednej strony wielkie wyzwanie, a z drugiej ogromna szansa na wypracowanie przewagi konkurencyjnej, którą zamierzamy wykorzystać. Ibis Styles to zupełnie nowa jakość i koncepcja wśród znanych, ustandaryzowanych na rynku hotelarskim marek z segmentu ekonomicznego. Ibis Styles zaskakuje, łamie konwenanse i stereotypy przez co z pewnością trafi w gusty sporej rzeszy gości spragnionych połączenia ekstrawagancji z niespotykanym dotąd w segmencie ekonomicznym pakietem all inclusive w cenie pobytu - mówi David Henry, dyrektor ds. sprzedaży, marketingu, dystrybucji i Revenue w Orbisie.

źródło: www.accorhotels.com