Pod koniec sierpnia 2014 r. w Warszawie uruchomiony został nowy, czterogwiazdkowy hotel, który oddaje do dyspozycji organizatorów spotkań aż 635 mkw. powierzchni konferencyjnej.

Na zaplecze konferencyjne Warsaw Plaza Hotel składa się 9 klimatyzowanych pomieszczeń. Jest to 5 sal konferencyjnych (które dzięki systemowi przesuwnych ścian mogą być łączone w jedną salę plenarną, mieszczącą w sumie 420 osób) oraz 4 sale VIP, umożliwiające organizację spotkań nawet dla 550 osób. Sześć z nich posiada dostęp do światła dziennego z opcją zaciemnienia. W pomieszczeniach zastosowano najnowocześniejsze rozwiązania audiowizualne, a w suficie znalazły się specjalne mocowania przygotowane do montażu dodatkowych konstrukcji. Prezentacje multimedialne mogą być wyświetlane na kilku kompatybilnych ekranach jednocześnie. Każda sala jest też wyposażona w wmontowany ekran i rzutnik, które mogą być zdalnie sterowane za pomocą pilota. Przez cały czas trwania konferencji do dyspozycji ich uczestników pozostaje dedykowany opiekun. Istnieje możliwość wprowadzenia do sali plenarnej kilku samochodów - pomieszczenie może też zostać połączone z restauracją, tworząc przestrzeń do organizacji bankietu dla ponad 400 osób. Na przylegającym do hotelu terenie zielonym mogą być organizowane pikniki firmowe.

Warsaw Plaza Hotel dysponuje ponad 290 miejscami noclegowymi w 137 pokojach typu Standard, 8 pokojach typu Superior oraz Apartamentem Plaza z wanną, tarasem i aneksem kuchennym. Funkcjonująca w obiekcie Restauracja Moments serwuje tradycyjne dania kuchni międzynarodowej, a na kawę i drinki zaprasza bar One Only. Na terenie całego hotelu zapewniono bezprzewodowy dostęp do Internetu. Do dyspozycji gości obiektu pozostaje również podziemny parking strzeżony na 75 samochodów.