Podoba Wam się wielkomiejska energia, widok na panoramę miasta, bliskość atrakcji kulturalnych i gastronomicznych Warszawy? A jednocześnie chcielibyście, aby Wasze spotkania biznesowe i konferencje odbywały się w nowoczesnej i wyciszonej przestrzeni sprzyjającej skupieniu? To wszystko odnajdziecie w ADN Centrum Konferencyjnym, które mieliśmy przyjemność odwiedzić i opisać dla Was.

Dojazd:

Pieszo, autem czy komunikacją miejską. Dogodny dojazd do ADN Centrum Konferencyjnego

Obiekt-bohater dzisiejszej części cyklu "Byliśmy, widzieliśmy" usytuowany jest w budynku Atrium Tower, przy jednej z głównych ulic warszawskiej Woli – alei Jana Pawła II. Uczestnicy szkoleń organizowanych w ADN Centrum Konferencyjne z pewnością nie będą mieli trudności z dotarciem na miejsce. W pobliżu Atrium Tower znajdują się przystanki autobusowe i tramwajowe, a o 400 m od obiektu oddalona jest stacja metra "Rondo ONZ". Niecały kilometr dzieli ADN Centrum Konferencyjne od Dworca Centralnego, do którego również sprawnie dojedziemy tramwajem, a 8 km – od lotniska im. Fryderyka Chopina. Zmotoryzowani goście Centrum skorzystać mogą z parkingu podziemnego na 139 miejsc, na który wjadą od strony ulicy Ciepłej.

Wygląd:

Prostota wystroju, nowoczesność wyposażenia i widok na miejski krajobraz

Działające od 2016 roku ADN Centrum Konferencyjne zajmuje 9. piętro wybudowanego w 1997 roku biurowca Atrium Tower. 12-piętrowy budynek z charakterystyczną brązową fasadą i dużymi przeszkleniami powstał jako część zespołu obiektów, do którego należą też: Atrium International Business Center i Atrium Centrum. Na parterze Atrium Tower działa recepcja, w głębi znajdują się 4 windy, którymi można wjechać na 9. piętro. Do dyspozycji organizatorów spotkań jest również dodatkowa winda towarowa. Przestrzenie wspólne są nowoczesne, minimalistyczne i schludne. Gości powita personel recepcji ADN Centrum Konferencyjnego, następnie przechodzi się do przestronnego foyer, w którym znajdują się też duże szafy na odzież wierzchnią i bagaż gości obiektu. Nad recepcją zawieszono duży ekran, na którym można wyświetlać nazwę konferencji, logo firmy lub informację o harmonogramie warsztatów. Wzrok przyciąga widok z okien na śródmiejskie drapacze chmur z jednej strony, z drugiej zaś na panoramę miasta wraz z legendą Warszawy – Halą Mirowską. Wnętrza ożywiają meble w kolorze oranżu oraz barwne obrazy olejne zdobiące ściany przestrzeni wspólnych oraz sal.

Sale konferencyjne:

Na warsztaty, śniadania biznesowe, kameralne eventy i konferencje w sercu stolicy

Ofertę konferencyjną obiektu tworzy 8 sal wielofunkcyjnych o powierzchni od 30 mkw. do 100 mkw. Przestrzenie rozlokowane są na planie litery "O". Można się do nich dostać, mijając recepcję oraz foyer bądź kierując się prosto od wind w prawą stronę. Wszystkie sale konferencyjne są klimatyzowane oraz mają dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia. Największe z nich, salę A (90 mkw.) oraz B (100 mkw.) można połączyć za pomocą ścian mobilnych, uzyskując dużą powierzchnię na konferencje dla 232 osób w ustawieniu teatralnym. Właśnie w niej odbywają się śniadania biznesowe, podczas których firmy omawiają wyniki realizacji projektów, wyświetlają prezentację czy prowadzą rozmowy przy stolikach koktajlowych. Salę A+B można także wykorzystać na imprezę taneczną lub uroczystą kolację, podczas której przygrywać będzie kwartet smyczkowy, a we foyer zaplanować pokazy barmańskie, degustację win czy warsztaty kulinarne. Udanym pomysłem jest też zachowanie podziału między salami i rozłożenie w sali A parkietu na zabawę taneczną, a następnie zaproszenie gości do sali B na bankiet. Podczas konferencji o zasięgu międzynarodowym właśnie w A+B ustawianie są kabiny dla tłumaczy symultanicznych.

Kolejne przestrzenie, C, D i E (34-40 mkw.) bardzo dobrze sprawdzą się podczas warsztatów dla grup liczących około 25-30 uczestników. Niemal bliźniacze sale F i G, każda w kształcie kwadratu, posłużą na miejsce konferencji dla 53 osób w tym samym układzie. Ofertę zamyka kameralna salka H (30 mkw.) na spotkania w gronie 10 uczestników – przy wyborze ustawienia w podkowę lub 24 dla układu kinowego. W przestronnym (ponad 100 mkw.) foyer przygotujemy przerwę kawową i bufet dla uczestników konferencji.

Salom konferencyjnym ADN Centrum Konferencyjnego nadawać można różne funkcje, dzięki czemu wydarzenie przebiegać może bez zakłóceń i komfortowo. Sprawdzonym rozwiązaniem jest np. zorganizowanie konferencji w sali A+B, a nadanie funkcji przebieralni lub miejsca na odpoczynek dla prelegentów sąsiadującej z nią sali C. Potencjał w obiekcie widzą przedstawiciele różnych branż. Do tej pory przestrzenie ADN Centrum Konferencyjnego gościły m.in. szkolenia informatyczne, zajęcia i wykłady realizowane dla szkół wyższych, kursy dla fizjoterapeutów, promocje kosmetyków, wykłady nt. medycyny naturalnej, turnieje szachowe, jubileusze i wigilie firmowe, śniadania prasowe. 

Kongres Geodetic w ADN Centrum Konferencyjnym

Goście ADN Centrum Konferencyjnego mogą skorzystać z pełnego wyposażenia obiektu: projektorów multimedialnych, ekranów, nagłośnienia, zestawów do wideokonferencji, mikrofonów bezprzewodowych, laptopa dla wykładowcy,  flipchartu. Przed każdą z sal zamontowany jest monitor, na którym organizator wyświetlać może nazwę spotkania. Dużą zaletą obiektu jest dobre wyciszenie wnętrz i bardzo dobra akustyka, która pozwala na usłyszenie prelegenta z każdego miejsca sali. Do każdej z przestrzeni prowadzą szerokie drzwi, co jest udogodnieniem dla osób poruszających się na wózkach.

Pokoje:

Obiekt nie dysponuje własnym zapleczem noclegowym, jednak ze względu na atrakcyjną lokalizację organizatorzy spotkań nie będą mieli problemu ze znalezieniem w okolicy hoteli o oczekiwanym standardzie.

Restauracje i bary:

ADN Centrum Konferencyjne zapewnia smaczne i zróżnicowane przerwy kawowe oraz lunche konferencyjne, których menu ustalane jest z organizatorem wydarzenia. Na kolacji bądź bankiecie nie zabraknie profesjonalnej obsługi kelnerskiej. Na poziomie 0 znajduje się należąca do Centrum sala cateringowa, w której na co dzień serwowane są lunche dla pracowników biurowca. Miejsce to można również wykorzystać do przeprowadzenia w godzinach przed i po lunchu bufetu i kolacji dla grup zorganizowanych liczących nawet 150 osób. Sala wyposażona została w nagłośnienie i elektrycznie opuszczany ekran, dlatego może posłużyć także jako miejsce szkoleń lub spotkania biznesowego.

Dodatkowe usługi:

Wynajmując sale konferencyjne w ADN Centrum Konferencyjnym, możecie liczyć na dostęp do ofert sprawdzonych usługodawców współpracujących z obiektem. Dekoracje florystyczne, profesjonalne oświetlenie i nagłośnienie, usługi tłumaczy konferencyjnych, odpowiednia oprawa muzyczna i gastronomiczna wydarzenia – to wszystko pomoże Ci znaleźć personel ADN Centrum Konferencyjnego.

Co wyróżnia obiekt konferencyjny:

Znakomita lokalizacja ADN Centrum Konferencyjnego sprawi, że uczestnicy szkoleń szybko i sprawnie przemieszczą się tu zarówno z dworca kolejowego, jak i lotniska. Bliskość stacji metra ułatwi dojazd mieszkańcom innych dzielnic Warszawy. Centrum dysponuje 8 salami o zróżnicowanym metrażu, dzięki czemu można wybrać optymalną przestrzeń dla swojego wydarzenia. Oferta obejmuje także salę cateringową, w której zorganizować można lunch konferencyjny dla gości.

►Opinia serwisu konferencje.pl:

Bardzo dobra propozycja dla organizatorów poszukujących sal na szkolenia dla około 40 uczestników czy konferencje w centrum Warszawy na ponad 230 osób. Zróżnicowana oferta, atrakcyjny widok z okien foyer i sal na panoramę miasta, dobre wyposażenie sal konferencyjnych, jak i możliwość pozostawienia auta na parkingu podziemnym, to duże atuty ADN Centrum Konferencyjnego.