Jeśli poszukujesz sali konferencyjnej w Krakowie, Twoi goście przybywają z różnych stron kraju, a może nawet świata, jeśli chcesz postawić na „pewniaka”, czyli hotel o usystematyzowanych, sprawdzonych i wysokich (!) standardach, mamy odpowiedź. Hilton Garden Inn Kraków Airport.

Hilton Garden Inn Kraków Airport to dla organizatorów konferencji wybór znakomity między innymi ze względu na lokalizację. Oprócz nowoczesnych i eleganckich wnętrz na czterogwiazdkowym poziomie dodatkowym atutem hotelu jest komunikacja z centrum miasta – można szybko dotrzeć do zabytkowego Starego Miasta i centrum wszelkich rozrywek – bliskość lotniska – co oczywiste – oraz dobre połączenie z autostradą, co gwarantuje komfortowe podróżowanie między miastami. A teraz konferencje w Hiltonie są nie tylko wygodne i profesjonalne. Są również w atrakcyjnej cenie!

Konferencja w hotelu Hilton Garden Inn przy krakowskim lotnisku dzięki najnowszej propozycji wychodzi nie tylko taniej, ale i na Twoich zasadach! Sam wybierasz za co nie będziesz płacił. Jak to możliwe? Po prostu: jeśli w ciągu 8 tygodni od wysłania zapytania do hotelu podpiszesz umowę i zarezerwujesz termin na spotkanie do 15 kwietnia br., a Twoje spotkanie odbędzie się w przedziale czasowym od 24 marca br. do końca stycznia 2017 r. będziesz mógł wybrać od 1 do 3 elementów dających korzyści. Do wyboru są m.in. wsparcie Business Centre, potrójne punkty bonusowe Hilton HHonors, nielimitowana kawa i herbata w czasie trwania konferencji, bezpłatne biuro dla organizatorów, czy darmowe uczestnictwo dla co 10 gościa. To, ile elementów będziesz mógł wybrać zależy od ilości zarezerwowanych pokoi.

Nowoczesne sale konferencyjne w Krakowie przy lotnisku

A Hilton przy krakowskim lotnisku ma do zaoferowania niemało, bo aż 10 sal konferencyjnych na ponad 300 mkw. Sale konferencyjne mieszczą od 18 do 90 osób, jednak istnieje możliwość ich łączenia. Wówczas największa konferencja, jaką zorganizujemy w tym hotelu, może liczyć 260 gości. W obiekcie działa również całodobowe centrum biznesu, gdzie przez 24 godziny na dobę można korzystać z darmowego Wi-Fi, drukować dokumenty i przygotować się do swojego eventu perfekcyjnie. Baza noclegowa obiektu to 155 pokoi dla 310 osób, zatem jest co rezerwować jeśli szykujemy spory event.

Przy okazji konferencji, w hotelu można również się zrelaksować. A do tego posłużą centrum fitness oraz restauracja Garden Grill Bar, która serwuje dania kuchni międzynarodowej w porze śniadania, lunchu i kolacji. W hotelu znajduje się również całodobowy sklep Pavilion Pantry.