Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów. Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc. Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Hotel Safir

Żmigrodzka 41/49, 60-171 Poznań
www.hotelsafir.pl
Szacunkowa kwota netto
-
+48
Proszę o sprawdzenie dostępnosci obiektu i wstępną wycene imprezy.
Hotel Safir

Pracuj i odpoczywaj w Hotelu Safir w Poznaniu! Warsztaty i konferencje ze smakiem

Data aktualności: 06-02-2019

  • Pracuj i odpoczywaj w Hotelu Safir w Poznaniu! Warsztaty i konferencje ze smakiem - Hotel Safir

    Można nie jeść w ogóle, ale nie można jeść źle. Nie tylko Salvador Dali miał wysokie wymagania względem jakości kulinariów. Nawet najciekawsze spotkanie biznesowe może popsuć źle dobrany catering, który nie uwzględnił potrzeb wszystkich gości lub po prostu niesmaczne posiłki. W poznańskim Hotelu Safir takie niespodzianki Cię nie spotkają. Konferencje, szkolenia, firmowe bankiety – wszystko zorganizujesz w jednym miejscu: wygodnie i sprawnie, a do tego ze smakiem.

     

     

    Kompleksowość usług jest ważnym argumentem przy wyborze miejsca na wydarzenie. Dobry dojazd, rozbudowane zaplecze konferencyjne, komfortowe pokoje, smaczna kuchnia na miejscu. Spełnienie tych kilku punktów potrafi bardzo ułatwić organizację szkoleń. Podczas poszukiwań obiektu na konferencje, zwróćcie uwagę uwagę na ofertę poznańskiego Hotelu Safir, położonego niedaleko węzła autostrady A2 i S5, z dogodnym dojazdem do centrum Poznania, dworca kolejowego i lotniska. Jeśli uczestnicy Waszego spotkania poruszają się samochodem, do ich dyspozycji oddany jest też duży strzeżony parking na 100 stanowisk. Praca i pobyt w Hotelu Safir będzie się Waszym gościom kojarzyć przede wszystkim z komfortem, wygodą i nowoczesnością oraz doskonałą komunikacją!

     

     

     

     

    Dopasuj salę do rangi wydarzenia! Ponad 400 m kw. na konferencje w Hotelu Safir

     

     

    W Hotelu Safir wiedzą, jak istotny jest dobór optymalnej przestrzeni w zależności od charakteru spotkania. Na narady lepiej sprawdzają się  bardziej kameralne pomieszczenia, podczas gdy konferencje często wymagają dużej sali. Projektując strefę biznesową, wzięto pod uwagę oczekiwania przyszłych klientów, ich potrzebę uniwersalności przestrzeni, wyodrębnienia tej części od pokoi gości indywidualnych, zapewnienia profesjonalnego wyposażenia i obsługi cateringowej. Efekt tych działań widać gołym okiem. Na trzech poziomach znajduje się łącznie 9 sal konferencyjnych. Dostosowane są one do przyjęcia zarówno dużej grupy szkoleniowej, liczącej ponad 100 uczestników w układzie teatralnym (sala łączona A+B+C, o powierzchni 112 mkw.), jak i mniejszego, 6-osobowego grona, podczas np. rozmowy rekrutacyjnej (sala E-1, 16 mkw.).

     

     

     

     

    Wszystkie sale konferencyjne są klimatyzowane, z dostępem do szybkiego Internetu, wyposażone w wysokiej jakości sprzęt: nagłośnienie, ekrany, projektory, rzutniki slajdów, flipcharty, mikrofony. Zadbano również o przestrzeń do organizacji przerw kawowych. Na poziomie 0 i 1 w większych salach odbywają się konferencje bądź warsztaty, podczas gdy w mniejszych aranżuje się serwis gastronomiczny. Na 2. piętrze konferencyjnym przed salami znajduje się foyer, z profesjonalną przestrzenią na recepcję lub przekąski i napoje dla gości. Nadrzędną zasadą w Hotelu Safir jest elastyczność przestrzeni i zapewnienie komfortowych warunków do pracy, a po niej – odpoczynku. 

     

     

     

     

    Tradycyjnie, lecz z pomysłem. Smaczne spotkania biznesowe i relaks w eleganckich pokojach

     

     

    Postawić na egzotyczne przystawki czy może pozostać przy klasyce? Gościom konferencji nie trzeba serwować wymyślnych dań z owocami morza lub kuchni Ameryki Południowej, aby zaskoczyć ich smakiem. Dyrektor Hotelu Safir Przemysław Biechowiak podkreśla, że dania dla gości przygotowują kucharze, którzy wykonują swoją pracę z pasją i wkładają w nią serce, co daje najlepszy efekt: goście chętnie wracają, by ponownie spróbować swoich ulubionych dań. Szef kuchni specjalizuje się w kuchni tradycyjnej, chętnie przy tym podkręcając jej smak dzięki ciekawym zestawieniom smaków, autorskim wariacjom na temat znanych przepisów. Niemal wykluczone są półprodukty, stawia się na świeże, sezonowe smaki. Czy ma to być strogonow, czy stek z karkówki – dania przypadną do gustu gościom. Uczestnicy konferencji zapamiętają ją nie tylko z interesujących prelekcji, ale również z doskonałej kuchni i warunków, w jakich relaksowali się po spotkaniu.

     

     

     

     

    W poznańskim Hotelu Safir zorganizujecie firmowe przyjęcie, spotkanie integracyjne lub pokonferencyjny lunch. Mogą się one odbyć w zaaranżowanych w tym celu przestrzeniach konferencyjnych bądź w którejś z 2 eleganckich sal restauracyjnych, które można wynająć na wyłączność. Pomieszczą one podczas bankietu łącznie nawet 190 osób. Chcielibyście wyświetlić podczas przyjęcia prezentację dla gości?  Nie ma problemu. Restauracja także została wyposażona w niezbędny sprzęt audiowizualny. A jeśli potrzebujecie dodatkowej atrakcji na szkolenia organizowane w strefie biznesowej – na terenie pięter konferencyjnych działa kuchnia, dzięki czemu możecie wzbogacić program spotkania o np. warsztaty kulinarne. Elastyczność i wysoka jakość usług przede wszystkim.

     

     

     

     

    Przez żołądek wiedzie droga do serca, a przez wygodne pokoje – do efektywnego odpoczynku. W Hotelu Safir na gości konferencji czekają pokoje 1-, 2- i 3-osobowe, które łączą w sobie elegancję i nowoczesność. Przyjemna dla oka kolorystyka i wzornictwo, a także komfortowe łóżka, biurko do pracy, TV LCD, klimatyzacja i WiFi czy bezpłatna dla gości hotelu sauna fińska sprawią, że miło spędza się tu czas po szkoleniach.

     

     

     

     

    Podliczmy atuty Hotelu Safir: dobry dojazd z autostrady, lotniska i do centrum Poznania (również tramwajem), duży wybór nowoczesnych sal konferencyjnych z możliwością łączenia i nadawania funkcji wedle potrzeb, smaczna kuchnia, do której chce się wracać, komfortowe pokoje i obszerny parking. A to wszystko w atrakcyjnej cenie!

Pobierz Ebooka:
Pierwszy przewodnik eventowy po Warszawie. Przejrzyj, zanim wybierzesz obiekt na swoje następne wydarzenie.
Poleć artykuł:
Napisz komentarz na Facebooku: