W warszawskiej sieci hoteli Korona nadszedł czas na zmiany na stanowiskach. Podwarszawski Windsor Hotel ma nową dyrektor sprzedaży. Została nią Sylwia Wróbel, która z branżą hotelarską związana jest od 12 lat.

Sylwia Wróbel, która obejmie stanowisko dyrektora sprzedaży w hotelu Windsor w podwarszawskim Serocku, wcześniej pracowała na stanowiskach sprzedażowych w sektorze B2B, marketingowych oraz PR. W branży hotelarskiej pracuje już 12 lat – pracowała m.in. w hotelu Magellan oraz współtworzyła niezależną sieć hotelową Grupy Molo. Od początku swej kariery związana jest z rynkiem korporacyjnym i branżą MICE. Na nowym stanowisku jej zadaniem będzie kreowanie nowej polityki sprzedażowej hotelu Windsor oraz aktywizacja działu sprzedaży.  

Konferencje pod Warszawą

Windsor Palace Hotel Conference Center to czterogwiazdkowy obiekt hotelowo-konferencyjny położony nad Zalewem Zegrzyńskim. Oprócz lokalizacji atrakcyjnej dla organizatorów konferencji z Warszawy – od centrum miasta dzieli go 35 km - otoczenie hotelu jest kolejnym jego atutem. Hotel Windsor położony jest w parku blisko jeziora.

Hotel Windsor Serock sale konferencyjne konferencje

Zaplecze konferencyjne hotelu Windsor to 13 sal konferencyjnych. Największa z nich – sala Lordów – pomieści w ustawieniu teatralnym nawet 1000 osób jednocześnie. Pozostałe sale mieszczą od 180 do 16 gości. Wszystkie są w pełni wyposażone w sprzęt audiowizualny. Ponadto, w hotelu znajdują się sale weselne i bankietowe na przyjęcia do 1500 osób. Zaplecze noclegowe hotelu Windsor to 178 eleganckich i komfortowych pokoi. W swej ofercie obiekt posiada także spa i centrum odnowy biologicznej, restaurację, karczmę, klub oraz kręgielnię.