Elegancki bankiet, kameralne szkolenie, efektowna konferencja – każdy z tych eventów w sezonie jesienno-zimowym możesz zorganizować nie płacąc za sprzęt, a za salę tylko 50 % ceny. I to w centrum Krakowa! Wystarczy wybrać InterHouse Hotel.

Trzygwiazdkowy hotel InterHouse, czyli dawny hotel Aspel, znajduje się w centrum miasta. Jest dobrze skomunikowany z Warszawą, Katowicami i Sandomierzem. A przy okazji leży nieopodal atrakcyjnego turystycznie Starego Miasta. W swoim wyposażeniu ma wszystko, czego potrzeba do zorganizowania każdego rodzaju profesjonalnego eventu. A dodatkowo w sezonie jesienno-zimowym jego propozycja jest absolutnie wyjątkowa – jedynie 50 % ceny za salę ze sprzętem multimedialnym bezpłatnie oraz jedynie 10 zł za nocleg dla gości konferencyjnych!

Interhouse Hotel Kraków sale konferencyjne

Konferencje, bankiety i szkolenia w centrum Krakowa

Wybór jest naprawdę duży. Obiekt dysponuje dziewięcioma salami konferencyjnymi. Ich łączna powierzchnia to 1450 mkw. Na parterze znajdziemy trzy z nich: salę kongresową dla 350 osób, VIP Room dla 30 osób oraz foyer dla 150. Każda z sal jest inna. Kongresowa ma półokrągły kształt i kolumny, VIP Room to pomieszczenie na kameralne spotkania, a foyer sprawdzi się na wystawy i koktajle. Piętro wyżej znajduje się jedna sala konferencyjna, mierząca 100 mkw. Podobnie jak w kongresowej, są w niej kolumny. Na drugim piętrze jest aż sześć sal konferencyjnych. Największa mierzy 80 mkw. i pomieści 80 osób, mniejsza ma 60 mkw. i stanowi miejsce na konferencje dla 40 osób, trzy sale mierzą po 40 mkw. i każda z nich pomieści 35 osób, a najmniejsza z sal to pokój 30-metrowy dla 20 osób. Część konferencyjna hotelu jest połączona windą, która prowadzi do podziemnego parkingu dla 100 aut.

Zaplecze noclegowe hotelu to 52 komfortowe pokoje w standardzie trzygwiazdkowym. Pomieszczą one łącznie 111 gości. Organizatorzy imprez w hotelu InterHouse nie muszą się martwić także o catering. Zapewni go restauracja Kongresowa serwująca dania kuchni polskiej i europejskiej.