Zdrojowa Hotels prowadzi osiem obiektów z szeroką ofertą konferencyjną i wypoczynkową w największych polskich nadmorskich i górskich kurortach. Sprzedaż usług hotelowych powierzyła kobietom: Magdalenie Rybickiej i Katarzynie Majewskiej-Pelc.
Magdalena Rybicka jest dyrektorem sprzedaży w Zdrojowa Hotels. W hotelarskie pracuje od 11 lat. Doświadczenie zdobywała w firmach InterContinental Hotel Group, Hilton oraz Starwood. Sprawdziła się także jako manager ds. zakwaterowania podczas UEFA EURO 2012. Obecnie zarządza 20-osbowym zespołem, którego zadaniem jest maksymalizować przychody w Zdrojowa Hotels.
Pomaga jej w tym Katarzyna Majewska-Pelc, która zajmuje stanowisko revenue managera. Oznacza to, że na jej głowie jest zarządzanie polityką cenową wszystkich hoteli Zdrojowej. Ponadto, współtworzy ich budżet, monitoruje działania konkurencji, współpracuje z portalami rezerwacyjnymi i biurami podróży oraz wspiera promocję w Polsce i za granicą. Wcześniej pracowała w sieci Carlson Rezidor, Accor, Holiday Inn i Hilton. W brnaży turystycznej pracuje od 2002 roku.
Konferencje nad morzem i w górach
Zdrojowa Hotels prowadzi osiem obiektów:
pięciogwiazdkowy Diune Hotel w Kołobrzegu, Baltic Park Molo Apartments w Świnoujściu, pięciogwiazdkowy Marine Hotel Ultra Marine w Kołobrzegu, Boulevard Ustronie Morskie, czterogwiazdkowy Sand Hotel, Cristal Resort Szklarska Poręba, Jantar Spa Kołobrzeg.
A w 2017 roku otworzy się kolejny hotel własności Zdrojowej, Radisson Blu Resort Świnoujście, który zaoferuje aż 340 pokoi i centrum konferencyjne na 1000 osób.