Wiele centrów konferencyjnych może pochwalić się malowniczym położeniem blisko natury. MsMermaid oferuje coś więcej niż tylko atrakcyjną lokalizację. Nowocześnie wyposażone sale konferencyjne z możliwością łączenia, ciekawy design, a także – przywiązywanie wagi do ekologicznych rozwiązań. Natura na zewnątrz, nawiązania do natury wewnątrz. A to wszystko w sercu stolicy.

Otwarty w lutym 2018 r. Ms Mermaid szybko zyskał zainteresowanie oraz zaufanie gości. Nie bez powodu. Jest to miejsce, które od początku do końca zostało dokładnie rozplanowane i które rozwija się nadal, zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami klientów. Na sukces ten złożyło się nie tylko ciekawe wnętrze, ale przede wszystkim działający w nim ludzie, dla których praca w branży MICE to pasja i przygoda w jednym. A wszystko zgodnie z ideami turkusowej organizacji.

Lokalizacja:

Spotkania biznesowe w centrum Warszawy

Budynek The Tides, w którym na 1. piętrze znajduje się Ms Mermaid, położony jest na warszawskim Powiślu, przy nadwiślańskich bulwarach. W pobliżu znajduje się przystanek autobusowy linii 185. Kolejne przystanki: autobusowy oraz tramwajowy są na moście Poniatowskiego, do którego przejście zajmie tylko kilka minut. Do The Tides dojedziemy ulicą Wybrzeże Kościuszkowskie lub Wioślarską. Usytuowanie Ms Mermaid pozwala na sprawne dotarcie pieszo lub komunikacją miejską do wielu atrakcji turystycznych stolicy. W ciągu 10 minut dojdziemy lub dojedziemy np. do stacji metra Centrum Nauki Kopernik, PKP Powiśle, Dworca Centralnego czy Muzeum Narodowego lub stadionu PGE Narodowego. Ms Mermaid na życzenie zapewnia transfer z i na lotnisko, jak również usługi premium – wynajęcie limuzyny. Na zmotoryzowanych gości obiektu czeka strzeżony płatny parking podziemny na 70 miejsc, a poruszający się rowerami mogą skorzystać z 10 stanowisk przed budynkiem.  

Wygląd:

Sale konferencyjne w biurowcu nagrodzonym Property Design Awards 2017

Spacerując nadwiślańskimi bulwarami, tego budynku nie pomylisz z innymi. Jeden z ostatnich projektów wybitnego architekta prof. Stefana Kuryłowicza łączy żywioł miasta – położenie przy ruchliwej ulicy Wioślarskiej – i jego bliskość z przyrodą. Powstał długi, 4-piętrowy budynek o oryginalnej fasadzie. Od strony ulicy jest to wielopłaszczyznowa ściana z oknami o różnej wielkości. Na całej powierzchni elewacji zastosowano wykończenie HPL o strukturze drewna, co jest nawiązaniem do architektury marynistycznej. Od strony Wisły The Tides jest całkowicie przeszklone, dzięki czemu przebywający w obiekcie ludzie mają poczuć bliskość rzeki. Szklana elewacja została położona w taki sposób, by uzyskać efekt pofalowanego lustra wody. Idea powiązania z przyrodą nie kończy się na projekcie. Budynek otrzymał ekologiczny certyfikat BREEAM.

Główne wejście do The Tides znajduje się od strony ulicy Wioślarskiej. W budynku, poza Ms Mermaid, znajdują się m.in. ekskluzywne restauracje, klub fitness, biura. Na 1. piętro gości dowiozą 2 windy osobowe, a do dyspozycji organizatorów eventów są też 2 windy techniczne. Przy wejściu do Ms Mermaid znajduje się recepcja, często pełniąca funkcję konferencyjnej. Dalej przechodzimy korytarzem do przestronnego foyer (ok. 220 mkw.), którego sercem jest długi dębowy stół oraz strefa cateringowo-bankietowa, przeznaczona do organizacji przerw kawowych, bufetów, a także kameralnych spotkań. W Ms Mermaid stawia się na otwartą przestrzeń, która choć sprawia wrażenie minimalistycznej, zaskakuje drobiazgowo wykończonym wnętrzem, pełnym nietuzinkowych rozwiązań, jak choćby "żywe ściany", które wzdłuż holu i po obu stronach strefy cateringowo-bankietowej obrasta mech chrobotek. Za projekt wnętrz odpowiada Barnaba Grzelecki i pracownia Bit Creative.

Sale konferencyjne:

Przestrzeń skrojona do potrzeb. Na firmowe narady i duże kongresy

Ms Mermaid oferuje 7 sal o nazwach pochodzących od dopływów Wisły. Licząc razem z foyer, daje nam to łącznie około 700 mkw. przestrzeni na eventy i konferencje w centrum Warszawy. Kierując się w lewo od foyer, przechodzimy do strefy konferencyjnej, którą tworzą sale: Bystra (100 mkw.), Nida (130 mkw.), Biała (55 mkw.) i Wisełka (35 mkw.). Największa z nich pomieści 130 osób w układzie teatralny,m a najmniejsza 32 uczestników szkoleń w tym samym ustawieniu. Przestrzeń tę można sprawnie przearanżować dzięki systemowi przesuwnych dźwiękoszczelnych ścian, tworząc salę Botanico (330 mkw.) z malowniczym panoramicznym widokiem na Wisłę i stadion PGE Narodowy.

Z prawej strony foyer znajdują się sale: Struga (55 mkw.), Świder (37 mkw.) i  San (55 mkw.). Sprawdzą się przy spotkaniach na 34-52 uczestników. Po połączeniu wszystkich 7 sal z foyer uzyskamy naprawdę dużą przestrzeń eventową – MsMermaid Ballroom (650 mkw.), która pomieści nawet 500 gości.

Wszystkie sale utrzymane są w stonowanej kolorystyce z przewagą bieli, co ułatwia nadanie tej uniwersalnej przestrzeni charakteru odpowiedniego do zamawianego wydarzenia. Podłogi wyłożone są wykładziną, co najmniej jedna ze ścian jest całkowicie przeszklona, więc zapewniony jest dostęp do światła dziennego. Można je także dzięki elektrycznie sterowanym roletom zaciemnić podczas prezentacji. Charakter wnętrzu nadają kolorowe designerskie meble, świeże kwiaty i nietuzinkowe dodatki dobierane osobiście przez żeńską część zespołu. Wszystko po to, by odwiedzający "Syrenkę" goście czuli się tu wyjątkowo i wiedzieli, że indywidualne podejście ma znaczenie.

Wszystkie sale są klimatyzowane, wyposażone w sufitowy, rozwijany automatycznie, ekran elektryczny, projektory FullHD (NEC), które – podobnie jak nagłośnienie – można uruchamiać przez naścienny panel sterujący. System multimedialny obejmuje także mikrofony bezprzewodowe Boscha, które obejmują zasięgiem całą powierzchnię Ms Mermaid. Na podłodze znajdują się liczne floorboxy z przyłączami multimedialnymi, więc bez problemu można zorganizować tu np. szkolenia dla informatyków. We foyer znajduje się monitor 65" UltraHD sprzężony z systemem elektronicznej komunikacji wizualnej, Digital Signage. Podczas organizacji dużego wydarzenia i połączenia sal bądź aranżacji warsztatów w kilku mniejszych przestrzeniach, w Ms Mermaid możliwe jest wyświetlanie na ekranach we wszystkich salach tego samego lub różnych przekazów. Całym systemem audiowizualnym (ekranami, projektorami, nagłośnieniem, Digital Signage, urządzeniami wideo) można sterować przy użyciu tabletów naściennych, znajdujących się przy salach, lub za pomocą jednego tabletu głównego, co jest dużym udogodnieniem dla organizatora konferencji. 

W Ms Mermaid poza konferencjami, szkoleniami, naradami biznesowymi lub promocjami nowych produktów można zorganizować np. minirecitale (w tym celu w sali ustawiana jest scena), stand-upy czy kameralne koncerty jazzowe. Każdy planujący tu wydarzenie może liczyć na pomoc i rady któregoś z 4 doświadczonych event managerów, którzy w razie potrzeby przygotują event od A-Z. Można również zaprosić zewnętrzną agencję eventową. W okresie letnim klienci mogą skorzystać ze specjalnych pakietów wakacyjnych. Od połowy lipca będzie można zaaranżować afterparty w ogródku letnim, z malowniczym widokiem na praski brzeg. W układzie koktajlowym pomieści się tu 300 gości, w wariancie zasiadanym – 100 osób. 

A już na początku lipca br. przestrzeń konferencyjna Ms Mermaid poszerzy się o kolejne 2 sale o powierzchni odpowiednio: 70 mkw. i 80 mkw.

Pokoje:

Obiekt nie oferuje noclegów. Współpracuje jednak z hotelami zarówno pięciogwiazdkowymi, jak i ekonomicznymi, więc goście imprez organizowanych w Ms Mermaid mogą liczyć na pomoc w zapewnieniu odpowiedniego zakwaterowania.

Restauracje i bary:

W Ms Mermaid nie ma oddzielnej sali restauracyjnej. Na miejscu czeka jednak zaplecze kuchenne. Podczas konferencji przerwy kawowe aranżowane są przeważnie w strefie cateringowo-bankietowej ulokowanej pośrodku foyer. W Ms Mermaid odchodzi się od tradycyjnie rozumianej przerwy kawowej, stawiając na mniej konwencjonalne przepisy i propozycje. Gościom serwowane są: esencjonalna kawa ekologiczna, herbatki ziołowe o niecodziennych połączeniach smaków (np. szałwia i macierzanka), wegańskie napoje energetyczne. Zdrowe przerwy kawowe oznaczają domowej roboty ciasta, wypieki słodzone stewią, ksylitolem czy cukrem kokosowym, z użyciem mąki ryżanej lub jaglanej, kolorowe przekąski z warzyw i owoców. Obiekt zapewnia różnorodny i smaczny catering, menu opracowywane jest według ustaleń z klientem. Pozostawiona jest też możliwość organizacji eventów z własnym, "zewnętrznym" cateringiem.

Dodatkowe atrakcje:

Ze względu na swoją specyfikę, obiekt nie posiada dodatkowych przestrzeni o innym niż konferencyjno-eventowy charakterze. Na życzenie personel zorganizuje jednak np. rejsy statkiem po Wiśle, które w programie mają piknik na plaży po prawej stronie rzeki, pokazy fajerwerków z Wisły, czy wycieczki dla międzynarodowych gości po Warszawie z udziałem profesjonalnych tłumaczy. Podczas eventów można w Ms Mermaid zamówić np. stacje sushi lub ze świeżymi koktajlami, pokazy barmańskie, prezentacje alkoholi. 

►Co wyróżnia obiekt konferencyjny:

Ms Mermaid jest świetną alternatywą dla organizatorów wydarzeń biznesowych, którym opatrzyły się eventy przygotowywane w hotelach. Ulokowanie w centrum Warszawy, jak i malowniczy, panoramiczny widok na Wisłę i stadion PGE Narodowy to niewątpliwe atuty sal konferencyjnych. Wnętrze Ms Mermaid zaprojektowane jest ze smakiem i z zachowaniem zasad ekologii. Podczas konferencji można szybko przearanżować dostępną przestrzeń. Sale są profesjonalnie wyposażone, istnieje też możliwość wstawienia na życzenie dodatkowego sprzętu, np. kabin do tłumaczeń symultanicznych.

►Opinia serwisu konferencje.pl:

Ms Mermaid można podsumować słowami: oryginalny design, doskonała lokalizacja, atrakcyjny widok z okien sal konferencyjnych, bardzo serdeczny zespół pracowników i urozmaicone przerwy kawowe. A to początek, bo miejsce ciągle się rozwija.

Zdj. materiały prasowe, red. (ja)