Indywidualne podejście do gościa to atut nie do przecenienia. Umiejętność zrozumienia potrzeb klienta, doradzenia niezdecydowanym, szybka i profesjonalna obsługa. Do tego komfortowe sale zarówno na konferencje dla 200 osób, jak i mniejsze spotkania, oraz wygodne pokoje dla ponad 100 gości. Oraz przekonanie, że wyborną kuchnią konferencje i eventy stoją, więc swoich gości należy rozpieszczać smakowitymi daniami. I – co istotne – przy konferencjach powyżej 90 osób możliwość wynajęcia hotelu na wyłączność. Tymi walorami odznacza się Hotel Arkadia Royal w stołecznym Aninie. Poznajcie go lepiej!

Lokalizacja: Sprawny dojazd z centrum Warszawy

Trzygwiazdkowy Hotel Arkadia Royal usytuowany jest w warszawskim Aninie, w dzielnicy Wawer. Przy obiekcie przebiega trasa Terespol–Lublin, co ułatwi dojazd zmotoryzowanym gościom hotelu. Na miejscu czekają parking główny na 60 aut oraz dwa dodatkowe parkingi, od strony ul. Hertza. Poruszający się środkami komunikacji miejskiej na ulicę Czecha 10 dotrą równie sprawnie: w pobliżu Hotelu Arkadia Royal znajduje się przystanek autobusowy („Trawiasta”), z którego kursują linie, łączące tę część miasta ze Śródmieściem oraz Pragą-Południe. Choć hotel znajduje się blisko trasy szybkiego ruchu, jego wnętrza są doskonale wyciszone. Zyskujemy tym samym dogodną lokalizację oraz kameralny i komfortowy obiekt na wydarzenia w jednym.

Przejazd do dworca kolejowego zajmie nam około pół godziny, zaś do Metra Stadion – 25 min. O 300 m od obiektu oddalona jest stacja SKM Wawer, natomiast dojeżdżający do hotelu z lotniska im. F. Chopina mają do pokonania 15 km. Na życzenie personel zorganizuje transfer z i na lotnisko. Kilometr od hotelu znajduje się MT Polska.

Wygląd: Nowoczesność inspirowana historią. Stylowe wnętrza Hotelu Arkadia Royal

Hotel Arkadia Royal jest połączeniem odrestaurowanego dworku, pochodzącego z lat 20. minionego wieku, z nowszą częścią dobudowaną w pierwszej dekadzie XXI wieku. W efekcie rozbudowy powstał stylowy dwupiętrowy obiekt utrzymany w pastelowych barwach, przed którym znajduje się zadbany ogród. Do posesji można wjechać od ulicy Czecha bądź Benedykta Hertza. Wejście główne hotelu prowadzi do recepcji. Można z niej przejść do lobby z barem i dalej, kierując się w lewo, do części restauracyjnej. Z prawej strony ulokowana jest część konferencyjna. Wystrój nawiązuje do stylu dworkowego, postawiono na klasyczną kolorystykę: ciemny brąz, biel, butelkową zieleń oraz czerwień w odcieniu wina. Zarówno części wspólne, jak i pokoje wyposażono w drewniane meble oraz skórzane krzesła lub fotele. Wysokie okna wpuszczają do przestrzeni dużo światła. W razie potrzeby można je przesłonić zasłonami. Na wyższe kondygnacje dostaniemy się schodami lub windą. Hotel dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Sale konferencyjne: Wystawne bankiety i konferencje blisko centrum Warszawy

Oferta biznesowa Hotelu Arkadia Royal obejmuje 5 sal konferencyjnych. Na parterze znajdują się sale: Rubinowa i Szmaragdowa. Pierwsza, o powierzchni 120 mkw., w kształcie litery L, jest jasną przestrzenią, w której w układzie teatralnym zasiądzie 80 osób. Podłoga wyłożona jest parkietem oraz wykładziną harmonizującą z krzesłami w rubinowej barwie. Przez okna, które można przesłonić roletami, widoczny jest hotelowy ogród. Tak jak w pozostałych wnętrzach, ściany i sufit ozdobione zostały sztukaterią, światło zapewniają stylowe żyrandole. Sala Rubinowa ma dwa wejścia, jedno – przy szatni, zaś drugie – od strony korytarza, z którego przejść można również do Sali Szmaragdowej. Mniejsza z przestrzeni (24 mkw.) w układzie w podkowę pomieści 15 uczestników szkoleń. Eleganckie wnętrze wyróżnia lamperia w pionowe pasy, ściany zaś ozdabiają obrazy. Obie sale są klimatyzowane, wyposażone w mobilne ekrany, nagłośnienie, mikrofony bezprzewodowe, rzutniki multimedialne i flipcharty. Z Sali Rubinowej uczestnicy spotkania mogą też wyjść bezpośrednio do ogrodu. Przerwę kawową zaaranżujemy w samej sali. Można ją też przenieść na korytarz.

Sala Rubinowa

Na poziomie –1 usytuowane są 3 sale: Diamentowa, Lustrzana oraz Bursztynowa. Największa, Diamentowa (240 mkw.), sprawdzi się przy konferencjach na 200 osób w ustawieniu teatralnym. Przestrzeń ta wykorzystywana jest również do organizacji bankietów czy warsztatów. Można w niej przygotować bufet, przerwę kawową, zorganizować imprezę taneczną. Obok Diamentowej znajduje się Sala Lustrzana, o powierzchni 84 mkw., która pomieści 70 uczestników szkoleń. W najmniejszej z sal konferencyjnych na tej kondygnacji, Bursztynowej (34 mkw.), można zaaranżować pokój dla organizatorów, zaplecze techniczne bądź przeprowadzać w niej narady czy rozmowę rekrutacyjną.

To nie koniec udogdnień. Jeśli w Hotelu Arkadia Royal zaplanujemy konferencję na ponad 90 uczestników, cały obiekt można wynająć na wyłączność, co zapewni wydarzeniu wyjątkowy komfort i kameralność. Nad przebiegiem wydarzeń przygotowywanych w Hotelu Arkadia Royal czuwa oddelegowany opiekun, który służy wsparciem i poradami. Usługę cateringową zapewnia hotelowa restauracja, której szef dobierze menu uwzględniające wszystkie potrzeby i oczekiwania uczestników spotkania.

Sala Diamentowa

Pokoje: Eleganckie i wygodne pokoje w zielony otoczeniu

Do dyspozycji gości Hotelu Arkadia Royal oddano 41 eleganckich i komfortowych pokoi, usytuowanych na 1. i 2. piętrze obiektu, łącznie około 105 miejsc noclegowych. Do wyboru są pokoje jedno-, dwu- i trzyosobowe, typu Twin, Double, De Lux z indywidualnie sterowaną klimatyzacją, apartamenty oraz pokoje rodzinne. Co warto podkreślić, obiekt, choć znajduje się blisko ulicy Czecha, wewnątrz jest bardzo dobrze wyciszony, dzięki czemu szum miejski nie zakłóci odpoczynku. Pokoje są przestronne, a ich kolorystyka i wystrój harmonizuje z pozostałymi przestrzeniami hotelu. Zastosowane we wnętrzach dodatki – poduszki, zasłony, stylowe lampy, lustra  – dodają im przytulności. Pokoje wyposażone są w TV LCD, telefon, biurko do pracy, w całym obiekcie można korzystać z WiFi. Cena pokoju zawiera śniadanie w formie bufetu.

Apartament oraz Pokój Twin

Dodajmy, że hotel specjalną ofertę kieruje do wystawców i gości targów organizowanych w MT Polska. Mogą oni na czas wydarzenia wynająć pokoje w atrakcyjnej cenie.

Restauracje i bary:

Konferencje i eventy zapamiętuje się nie tylko z powodu dobrej organizacji, wygodnych i profesjonalnych sal konferencyjnych oraz ciekawych prelekcji, ale również – z dobrej kuchni. Takiej goście wydarzenia organizowanego w Hotelu Arkadia Royal skosztują w Restauracji Pałacowej. Przestronna i jasna dzięki dużym oknom wychodzącym na dwie strony sala, znajduje się w dawnej, dworkowej części obiektu. Jego przeszłość zainspirowała właścicieli do stworzenia w restauracji klimatycznej i wytwornej przestrzeni, w której serwowane będą specjały kuchni międzynarodowej i polskiej. Z okien rozciąga się widok na hotelowy ogród, do którego w ciepłe dni można przenieść się z posiłkiem. Restauracja sprawdzi się także podczas minikoncertu lub imprezy tanecznej – w głębi sali wydzielone zostało na podwyższeniu miejsce dla zespołu bądź DJ-a oraz parkiet do tańca.

Restaurację Pałacową wyróżnia dbałość o jakość serwowanych dań. Gościom podawane są tu pieczywo, ciasta i wędliny własnej produkcji. Menu dostosowane jest do sezonu i dostępności świeżych produktów. W karcie dań znajdziemy np. steki z polskiego sezonowanego antrykotu, filet z sandacza na sosie maślano-szafranowym, podany z gotowanymi ziemniakami i kuleczkami warzywnymi czy zawsze cieszące się powodzeniem burgery, tu w wydaniu Royal. Brzmi smakowicie, w rzeczywistości wypada jeszcze lepiej. Restauracja Pałacowa podczas bankietu zasiadanego pomieści 160 gości. Do głównej sali przylega mniejsza, w której codziennie na gości czeka bufet śniadaniowy.

Część spotkania można zaplanować w plenerze i zorganizować na tarasie firmowego grilla, a z drugiej strony budynku rozstawić namiot bankietowy. Gości swojego spotkania lub imprezy integracyjnej warto też zaprosić do hotelowego baru na smaczne drinki i esencjonalną kawę.

Dodatkowe możliwości:

Na poziomie –1 hotelu do dyspozycji gości oddana jest strefa Spa, a w niej: sauny – sucha i parowa, łąka słoneczna oraz jacuzzi. Nie zapomniano również o rozrywce: obok, w sali rekreacyjnej, czekają bilard oraz tenis stołowy.

Grill party, targi, paintball, zajęcia typu team building – to wszystko (a nawet więcej) zorganizujesz w hotelowym ogrodzie. Doświadczony personel pomoże w urozmaiceniu programu spotkania, zaproponuje dodatkowe atrakcje jak wieczory tematyczne, karaoke, zwiedzanie stolicy. Hotel Arkadia Royal na stałe zatrudnia dekoratorkę wnętrz, która na życzenie gości stworzy piękne kompozycje kwietne i dekoracje okolicznościowe, oraz osoby odpowiedzialne za obsługę techniczną imprez, dzięki czemu zaplanowana konferencja przebiegnie bez zakłóceń.  

Targi w Hotelu Arkadia Royal

►Co wyróżnia obiekt konferencyjny:

Dogodne usytuowanie trzygwiazdkowego Hotelu Arkadia Royal będzie zaletą zarówno dla gości poruszających się samochodami, jak i tych korzystających z komunikacji miejskiej. Przestronne, gustowne wnętrza zachęcają do zorganizowania w nich przyjęć i konferencji, zaś zadbany ogród – imprez plenerowych. Dużą zaletą obiektu jest możliwość zakwaterowania na miejscu uczestników wydarzenia, co wpłynie pozytywnie na integrację grupy, jak i wyeliminuje ewentualne trudności logistyczne.

►Opinia serwisu konferencje.pl:

Hotel Arkadia Royal swoją ofertę kieruje do organizatorów spotkań, ceniących kameralną atmosferę, stylowe wnętrza, indywidualne podejście i smaczną kuchnię. Sale konferencyjne pozwolą na zaaranżowanie większych szkoleń na 200 osób, jak i narad lub rozmów kwalifikacyjnych w mniejszym gronie. Personel Hotelu zadba o atrakcyjną oprawę wizualną, dekoracje, sprzęt konferencyjny i scenariusz atrakcji towarzyszących.