Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    6 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje w Wawrze


6 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje w Wawrze

6 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje w WawrzeNa zdjęciu: 6 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje w Wawrze

Największa dzielnica stolicy (ok. 80 km2) jest atrakcyjnym regionem dla inwestorów. Choć oddalona od centrum, kolejnych mieszkańców przyciąga umiarkowaną ceną nieruchomości i dużą ilością zieleni. Tu także powstały obiekty idealne na eventy i konferencje.

Położony na prawym brzegu Wisły Wawer swoją nazwę zawdzięcza tutejszej karczmie, w miejscu której mieści się obecnie Zajazd Napoleoński. Walory klimatyczne i bliskość Krajowego Parku Mazowieckiego przyciągają do dzielnicy kolejnych mieszkańców, którzy dość mają zgiełku Śródmieścia. Nie jest to tylko „sypialnia” stolicy. Event lub konferencja w Wawrze? Jest gdzie przygotować. Duże hale lub kameralne obiekty. To wszystko czeka na organizatorów wydarzeń.

ATM Studio

Przestrzenie dobre nie tylko do tańca

Masz w planach interesujący projekt, tylko miejsca brak? Duży event lub konferencję w Wawrze zorganizujesz przy Wale Miedzeszyńskim w ATM Studio. 14 000 mkw. łącznej powierzchni użytkowej, 7 hal z garderobami i charakteryzatorniami, reprezentacyjny hall i zaplecze magazynowe na elementy dużych scenografii – to wszystko powinno się przydać podczas przygotowań. Dodajmy jeszcze, że aranżując galę bądź premierę produktu, możesz skorzystać z kompleksowej obsługi planu. Personel przygotuje lub pomoże przy budowie dekoracji, postprodukcji dźwięku i obrazu. Nie będziesz również musiał troszczyć się o nagłośnienie i oświetlenie czy catering. W ATM Studio odbywały się już spektakle, pokazy mody, realizowano programy typu „Kabaret na żywo” czy „Taniec z gwiazdami”.

Zobacz obiekt.

Businessman Institute – Klub Sosnowy

Oranżeria, pergola, a może Sala Bankietowa? Przestrzenie na eventy i konferencje

Od czego tu zacząć…? Może od frontu, a raczej – ogrodu. Klub Sosnowy otacza pięciohektarowy zadbany teren zielony, który może stać się scenografią dla Twoich eventów. W ciepłe miesiące pomyśl o zorganizowaniu na łące wokół obiektu pikniku firmowego (nawet na 2500 gości) lub atrakcji sportowych. Możesz też postawić na niej estradę. Jeśli wolisz bezpieczniejszy wariant, czyli zadaszenie, zarezerwuj na przyjęcie, któremu towarzyszyć będzie występ jazz bandu, stylową pergolę (ze stołami okrągłymi lub prostokątnymi na 240 osób) lub przygotuj grilla w leśnej altanie, która pomieści do 100 gości. Dobrym pomysłem będzie wykorzystanie tych miejsc np. na wieczorne spotkanie przy gitarze albo biesiadę. Pergola jest też chętnie wybierana jako przestrzeń, w której organizowane są konferencje albo imprezy taneczne. W Klubie Sosnowym masz zapewnione zaplecze multimedialne: oświetlenie, nagłośnienie, podest sceniczny, ekrany i projektory. Na bal lub elegancką kolację możesz zaprosić do Sali Bankietowej, która pomieści 180 osób. To wnętrze wyróżnia nie tylko stylowy wystrój. Długa szklana ściana zapewni odpowiedni doświetlenie. Ściany mobilne zaś w razie potrzeby pozwolą podzielić tę przestrzeń na mniejsze, idealne na bardziej kameralne imprezy. Swoich gości zachwycisz, organizując przyjęcie w Oranżerii – wysokie ściany, duże okna, zieleń wewnątrz i na zewnątrz – w takiej przestrzeni nie jest trudno stworzyć odpowiedni nastrój. Oranżeria będzie też świetnie prezentować się na zdjęciach z imprezy. W Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym Businessman Institute czekają w pełni wyposażone sale, które pomieszczą od kilkunastu do 320 uczestników w ustawieniu teatralnym. Mniejsze spotkanie biznesowe zorganizujesz też w jednym z 3 VIP Roomów. Program wydarzeń biznesowych i eventów możesz uatrakcyjnić, zapraszając gości na bal w klimacie retro, imprezy w stylu lat 20., wieczór latynoski, pokaz sztuki barmańskiej, występ cover bandu i in.

Zobacz obiekt.

DoubleTree by Hilton

Luksusowo, w zielonym otoczeniu

Marki Hilton przedstawiać nie trzeba. Czterogwiazdkowy DoubleTree by Hilton dzięki rozbudowanemu zapleczu konferencyjnemu jest idealnym wyborem na eventy i konferencje w Wawrze. 20 sal, o łącznej powierzchni eventowej 5000 mkw. i z wyjściem na balkon, pozwoli na dobranie przestrzeni optymalnie dostosowanej do charakteru planowanej imprezy. Największą z sal, w której zaaranżujesz duży bankiet lub kongres, jest Sala Balowa (prawie 2000 mkw. bez kolumn). Przynależy do niej duże foyer (670 mkw.). Z Sali Balowej możesz też gości zaprosić do ogrodu, w którym przygotujesz np. część gastronomiczną programu. Jeśli planujesz promocję nowego modelu auta lub potrzebujesz wnieść duży sprzęt do wnętrza sali – do dyspozycji organizatorów oddano rampę. Podczas gali albo koncertu w DoubleTree by Hilton skorzystasz z profesjonalnego nagłośnienia firmy Bose. Warto w scenariuszu spotkania biznesowego uwzględnić wizytę w strefie SPA Wellness. Są tu gabinety z widokiem na ogród, łaźnia błotna, kąpiel saunowa. Imprezę firmową zorganizujesz też w klubie Zazen Entertainment Lounge. Ciekawostką jest wprowadzenie do oferty hotelu opcji bezpłatnego City Busa, którym w weekendy Ty i Twoi współpracownicy możecie dotrzeć do najważniejszych atrakcji stolicy.

Zobacz obiekt.

Hotel Boss – Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe

Sale "Diamentowa", "Perłowa", "Lustrzana" – duże zaplecze konferencyjne w warszawskim trzygwiazdkowcu

Warszawa, a jednak mnóstwo zieleni wokół… Otoczenie Mazowieckiego Parku Krajobrazowego, duży wybór sal konferencyjnych o „drogocennych” nazwach („Złota”, „Rubinowa”), zaplecze gastronomiczne i część rekreacyjna – to niewątpliwe atuty Hotelu Boss. 16 sal o różnym metrażu pozwoli Ci przygotować tu kameralne spotkania na kilkunastu gości i duże konferencje na 550 uczestników w ustawieniu teatralnym. Organizując w Hotelu Boss imprezę o charakterze międzynarodowym, możesz skorzystać z usług tłumacza. W Centrum można też rejestrować szkolenia do pliku dźwiękowego, przeprowadzić wideokonferencję, użyć dodatkowo profesjonalnego sprzętu – kamery cyfrowej Panasonic FullHD czy monitora plazmowego (42″). Masz w planach piknik w Wawrze? W Hotelu Boss przygotujesz i taką imprezę. Czeka na Ciebie 1,5 ha terenu piknikowego, boiska do siatkówki i piłki nożnej. W otoczeniu sosnowych lasów zorganizujesz firmowego grilla, zajęcia typu team building lub zawody sportowe. Jeśli Twoi goście lubią ludowe klimaty, zaproś ich do Karczmy Góralskiej, która znajduje się na terenie obiektu. Piękne widoki rozpościerają się z okien restauracji Stary Młyn, w której zorganizujesz np. jubileusz firmy w folkowym stylu na 350 osób. A może dyskoteka, impreza tematyczna, wieczór integracyjny lub rozgrywka w kręgle? Tu sprawdzi się Klub Retro -  stylizowana na lata 20. ubiegłego wieku przestrzeń z parkietem tanecznym, barem i dwoma torami bowlingowymi.

Zobacz obiekt.  

MT Polska

Przestronne hale, sale konferencyjne i plener wokół na eventy o różnym charakterze

15 200 mkw. powierzchni użytkowej, 190 wydarzeń i 200 000 zwiedzających każdego roku. Te liczby robią wrażenie. Źródłem sukcesu położonego na pograniczu dzielnic Wawer i Praga Południe Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska jest wszechstronność. Zorganizujesz tu imprezy sportowe, muzyczne, konferencje, pokazy mody i, oczywiście, targi. W MT Polska możesz liczyć na najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Personel pomoże przy zorganizowaniu nagłośnienia, oświetlenia, laserów czy dymiarki, aranżacji scenografii, trybun i sceny koncertowej. Podczas eventu możesz wynająć mobilny telebim diodowy, zainstalowany na naczepie TIR-a ekran o powierzchni prawie 50 mkw. Ekranem można obracać o prawie 360 stopni i szybko przemieszczać go w inne miejsce eventu. Na życzenie w plenerze zainstalowana zostanie hala tymczasowa typu Evolution (powierzchnia do 3000 mkw.), którą można bardzo szybko zbudować, zdemontować i ponownie wykorzystać. Jeśli wolisz przygotować imprezę wewnątrz kompleksu, na parterze wynająć możesz 2 duże hale po 5000 mkw. Event możesz też zorganizować na piętrze budynku. Poza 3 salami konferencyjnymi znajduje się tu też kafeteria oraz reżyserka, z której możesz śledzić przebieg imprezy, emitować muzykę lub komunikaty. A to tylko część możliwości oferowanych przez obiekt.

Zobacz obiekt.

Zajazd Napoleoński

Przyjęcia i konferencje w stylu Napoleona

Czterogwiazdkowy hotel Zajazd Napoleoński niegdyś był znany jako Karczma Wawerska, od której dzielnica wzięła nazwę. Najstarszy obiekt Wawra, wpisany do rejestru zabytków, po odrestaurowaniu cieszy oko mieszkańców oraz gości. W stylowym wnętrzu hotelowej restauracji przygotujesz eleganckie przyjęcie dla swoich pracowników. Na stołach zagoszczą potrawy z kuchni polskiej i międzynarodowej, jak duszona cielęcina z czarnym tagliatelle, kalafiorem romanesco i sosem truflowym. Niedużą konferencję możesz zorganizować w jednej z dwóch sal na odpowiednio 10 i 40 osób w układzie bankietowym. Z okien widoczny jest ogród, a do hotelu należy też bezpłatny parking. Organizując szkolenia lub imprezę firmową, w Zajeździe Napoleońskim możesz zakwaterować uczestników w jednym z 21 pokoi.

Zobacz obiekt.