Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    5 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Bielanach


5 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Bielanach

5 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na BielanachNa zdjęciu: 5 najciekawszych obiektów na konferencje na Bielanach

Należące do lewobrzeżnej części stolicy Bielany to dzielnica dobrze skomunikowana z centrum miasta. Znajdziemy tu ośrodki kultury i duże uczelnie jak AWF czy UKSW. Podpowiadamy, gdzie szukać miejsca na eventy i duże konferencje na Bielanach.

Dzielnica Bielany pełna jest zieleni miejskiej. Na spacery mieszkańcy wybierają chętnie Park Młociński, Las Młociny i Las Bielański. Są też miejsca atrakcyjne pod względem turystycznym, jak urokliwa ulica Płatnicza z zabytkowymi latarniami gazowymi, Pałac Brühla na Młocinach, czy zespół klasztorny Kamedułów. To od kamedułów z krakowskich Bielan pochodzi nazwa dzielnicy. Na Bielany zmierzają nie tylko studenci AWF lub UKSW, ale i osoby zainteresowane organizacją tu wydarzeń firmowych i branżowych jak konferencje, bankiety i szkolenia. Poznajcie najciekawsze obiekty na Bielanach!

Hotel Holiday Park

Konferencje doskonale skomunikowane

Dużą zaletą Hotelu Holiday Park jest jego położenie, tuż przy trasie Gdańskiej E7, w pobliżu mostu Marii Skłodowskiej-Curie, co gwarantuje gościom konferencji wygodny dojazd zarówno do centrum miasta, jak i do prawobrzeżnej części stolicy. Do hotelu dotrzemy również sprawnie z portu lotniczego w podwarszawskim Modlinie. Kolejnym atutem trzygwiazdkowca jest jego nowoczesne centrum konferencyjne. Składa się z 8 przestronnych sal seminaryjnych, położonych na parterze oraz pierwszym i drugim piętrze budynku. Najmniejsza z nich, Tarasowa (32 mkw.), podobnie jak sala VIP (37 mkw.) posłużyć mogą do organizacji kameralnego spotkania, rozmowy kwalifikacyjnej czy posiedzenia zarządu dla odpowiednio 25 i 35 uczestników w układzie teatralnym. Największa z przestrzeni, powstała po połączeniu sal Warszawskiej I i Złotej, oferuje organizatorom 300 mkw., dla nawet 260 uczestników w układzie teatralnym. W klimatyzowanych przestrzeniach goście wydarzeń skorzystają z pełnego wyposażenia audiowizualnego, szybkiego dostępu do Internetu oraz życzliwej pomocy wykwalifikowanego personelu. Hotel Holiday Park na Bielanach to również serwująca dania kuchni polskiej restauracja Złota oraz 130 miejsc noclegowych w 65 pokojach i apartamentach. Obiekt wyróżnia elegancka aranżacja pokoi – wykończenie w kolorach złota i czerwieni – oraz udogodnienia takie jak kabiny łazienkowe z hydromasażem, dostęp do TV Satelitarnej oraz miejsce do pracy.

Zobacz obiekt.

Creative Edge

Kameralne spotkania i szkolenia w spokojnym otoczeniu

Myślisz o miejscu, w którym znajdziesz ludzi, którzy żyją branżą spotkań i potrafią swoją pasję przełożyć na fachowe zorganizowanie konferencji oraz eventów? Tacy profesjonaliści w 1996 roku założyli na warszawskich Bielanach ośrodek szkoleniowy Creative Edge. Blisko głównych traktów komunikacyjnych stolicy, a jednak w cichym otoczeniu, z jakiego znane są Bielany, znajdziesz 5 sal szkoleniowych, rozmieszczonych na dwóch kondygnacjach niewielkiego budynku. Posłużą one do zorganizowania mniejszych spotkań od 6 osób (sala Logika -13 mkw.) do 50 osób w układzie teatralnym (sale Logika i Wiedza – 60 mkw. każda). Do standardowego wyposażenia przestrzeni konferencyjnych należą ekrany, a w razie potrzeby właściciele obiektu udostępniają organizatorom dodatkowy sprzęt: rzutniki multimediów, cyfrowe kamery oraz odbiorniki TV i DVD. Zapraszając swoich gości na wydarzenie organizowane w Centrum Creative Edge, możesz liczyć również na pełną obsługę cateringową. W jej ramach otrzymasz nielimitowane przerwy kawowe, lunche, a także – na zamówienie – bufety śniadaniowe. Personel w specjalnym saloniku serwuje świeże owoce, zimne i gorące napoje, pieczywo oraz słodkie przekąski. Goście mogą udać się na lunch w formie szwedzkiego stołu do jednej z dwóch znajdujących się w Creative Edge jadalni.

Zobacz obiekt.

Meksyk

Niezły Meksyk – w sam raz na Twoją konferencję!

Intryguje Cię nazwa tego obiektu? Znamy jej pochodzenie! Obiekt został zbudowany na potrzeby przygotowań polskiej kadry olimpijskiej na Igrzyska w Meksyku w 1968 roku. Hotel, mający siedzibę na terenie Akademii Wychowania Fizycznego przy ulicy Marymonckiej 34, służy do organizacji wydarzeń przez polskie związki sportowe oraz, z racji współpracy z Centrum Medycznym Kształcenia podyplomowego, środowisko lekarskie. Hotel Meksyk zapewnia 34 miejsca noclegowe w 18 pokojach z malowniczym widokiem na Lasek Bielański. Zielone otoczenie sprzyja skupieniu i pracy w sali konferencyjnej. Przestrzeń, służąca do aranżowania szkoleń lub konferencji do 60 uczestników w układzie teatralnym, oferuje możliwość zaciemnienia podczas prezentacji multimedialnych. Uczestnicy spotkań mogą korzystać z wyposażenia audiowizualnego oraz bezprzewodowego dostępu do Internetu. Po zakończonej konferencji uczestnicy mogą posilić się w działającym przez całą dobę na terenie obiektu Cafe Barze. Można w nim również zorganizować firmową kolację lub bankiet na 30 osób.

Zobacz obiekt.

Restauracja Waniliowa

Firmowe imprezy w stylu południowym

Ty i Twoi pracownicy chcecie poczuć prawdziwego ducha Bielan? Przystanąć, nacieszyć się powietrzem czystszym niż w ruchliwym Śródmieściu, odczuć, że czas płynie jakby nieco wolniej? A może ten moment wytchnienia przybierze u Was formę firmowej kolacji lub bankietu? Być może chcielibyście takie spotkanie urządzić właśnie tu. Restauracja Waniliowa, mieszcząca się przy ulicy Reymonta, na granicy z inną, spokojną i zieloną dzielnicą Warszawy – Bemowem, oferuje 3 sale na imprezy firmowe, biznesowe kolacje czy eleganckie przyjęcia. Najmniejsza z przestrzeni pomieści 20 osób, średnia 40, zaś największa – 65 gości. Każda z nich jest klimatyzowana. Dla wszystkich, którzy preferują spotkania na świeżym powietrzu, Restauracja Waniliowa przygotowała ogródek. Można w nim zorganizować mniej formalne przyjęcie lub po prostu cieszyć się latem na Bielanach, piwem i burgerami przygotowanymi na grillu przez szefa kuchni. Menu Restauracji obejmuje duży wybór przystawek i dań głównych. Spróbujecie tu zarówno specjałów kuchni międzynarodowej, takich jak "Śledź nordycki na sosie z pigwowca i papryczkami sweetdrop", jak i przebojów rodzimej kuchni, np. "Pół kaczki z sosem malinowym, flambirowanym jabłkiem i ziemniakami" lub "Policzek wołowy z sosem z warzyw korzeniowych". A to wszystko we wnętrzach urządzonych w stonowanych, relaksujących barwach, przywołujących na myśl ciepły i rodzinny styl południowy. Warto zatrzymać się tu, by poczuć, że czas na Bielanach może płynąć inaczej.

Zobacz obiekt.

Teatr WAM

Duże sale widowiskowe na spotkania dla ponad 280 osób

Teatr WAM najciekawsze miejsca na konferencję i event na Bielanach

W jednej z największych galerii handlowych w Warszawie otwarta została niebanalna przestrzeń. Musicalowo-edukacyjny Teatr WAM oferuje nowoczesne przestrzenie, w których przygotować można nie tylko wydarzenia kulturalne, ale i eventy oraz spotkania biznesowe. Główna sala widowiskowa (400 m kw.) pomieści na widowni 281 osób. Do sali przylega foyer o powierzchni 120 m kw. Organizatorzy konferencji w Teatrze WAM skorzystać również mogą z kameralnej sali dla 40 osób, 2 sal tanecznych, sali aktorskiej, wokalnej oraz studia nagrań. Cały obiekt jest wyposażony w profesjonalny sprzęt nagłośnieniowy i oświetlenie.

Zobacz obiekt.