Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    7 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje we Włochach


7 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje we Włochach

7 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje we WłochachNa zdjęciu: 7 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje we Włochach

Włochy to jedna z większych pod względem powierzchni dzielnic lewobrzeżnej Warszawy. Organizatorzy spotkań chętnie wybierają ją ze względu na bliskość Lotniska Chopina oraz dobry dojazd do Centrum. Oto nasza lista obiektów na konferencje we Włochach.

Czterogwiazdkowe hotele, biura, centra konferencyjne – to wszystko czeka na organizatora, który poszukuje miejsca na imprezę firmową i event. Przeważają przestrzenie nowoczesne, doskonale wyposażone, pozostawiające event plannerom możliwość swobodnej aranżacji i skorzystania ze wsparcia personelu oraz dodatkowych udogodnień. Eventy i konferencje we Włochach to także dobry pomysł, gdy zależy nam na tym, by uczestnicy wydarzenia sprawnie dotarli do miejsca docelowego z lotniska lub dworca kolejowego. Większość obiektów znajduje się w odległości poniżej 7 km od portu lotniczego. Sprawdźcie, które miejsca wyróżniliśmy na naszej liście najbardziej atrakcyjnych.

Amos Studio

Eventy i konferencje bez przeszkód

Pierwsze, na co zwraca się uwagę po wejściu do Amos Studia, to niczym nieograniczona przestrzeń. Żadnych kolumienek, zbędnych ścian, słupów i wnęk. Zamiast tego duża powierzchnia (260 mkw.) i wysokość (5,5-9 m), które dają pole do popisu event plannerom. Loftowy klimat, biel ścian stanowiąca idealną bazę pod scenografię, duża cyklorama na jednej ze ścian. Do studia możesz – w razie potrzeby – wjechać wygodnie autem przez bramę. Jeśli planujesz występy artystyczne lub galę, z pewnością przyda się podwójne stanowisko do wizażu, garderoba oraz magazyn. Na belkach stropowych możesz podwiesić światła, projektory, czy sprzęt audio. W studiu przygotujesz nie tylko konferencję i szkolenia (na 120 osób), ale również pokaz mody, targi lub wernisaże. Obiekt współpracuje ze specjalistami, którzy pomogą w zorganizowaniu odpowiedniego oświetlenia, mebli, cateringu i nagłośnienia. A w przerwie między kolejnymi blokami konferencji jej uczestnicy mogą się udać do strefy chillout.

Zobacz obiekt.

Airport Hotel Okęcie

Konferencje na Okęciu z widokiem na centrum Warszawy

17 komfortowo wyposażonych sal konferencyjnych. 2200 mkw. powierzchni biznesowej, wraz z położonymi na ostatnich kondygnacjach luksusowymi przestrzeniami, oferującymi panoramę na centrum stolicy.  Ponad pół tysiąca miejsc noclegowych w 263 pokojach i apartamentach. Możliwość zorganizowania w największej sali bankietu lub konferencji na ponad 400 osób, wprowadzenia do wnętrza dużych obiektów, np. samochodów. Do tego relaks i regeneracja w hotelowym SPA oraz specjały rodzimej kuchni, czekające na gości w Restauracji Polskiej. Czy to wystarczająca liczba argumentów, by wziąć pod uwagę Airport Hotel Okęcie jako miejsce na zorganizowanie firmowego spotkania lub eventu? Jeśli nie, hotel dorzuca do tego doskonałe położenie, tuż obok Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina, doświadczony zespół, czuwający nad organizacją i przebiegiem wydarzenia, Aviator Bar Lounge z widokiem na lotnisko oraz możliwość uczestniczenia w występach kabaretowych i koncertach, odbywających się w ramach projektu Scena Kulturalna.

Zobacz obiekt.

Centrum Konferencyjne PIAP

Nowoczesne sale na konferencje we Włochach

Centrum Konferencyjne PIAP (Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów) to dobry wybór, gdy szukasz wygodnego i nowoczesnego miejsca, które specjalizuje się w przygotowywaniu konferencji i szkoleń. Za doświadczeniem w organizacji idą udogodnienia, które sprawiają, że planowane tu spotkania odbywają się sprawnie i zgodnie z planem. Najmniejsza z sal pomieści 16 osób przy stole owalnym, największa – 140 osób przy ustawieniu teatralnym. Uczestnicy konferencji mogą również skorzystać z przestronnego foyer, odpocząć w ogrodzie zimowym z kanapami lub wyjść do ogrodu letniego na terenie Instytutu. Położenie Centrum Konferencyjnego na parterze, podjazdy, poręcze i brak schodów umożliwi korzystanie z obiektu osobom niepełnosprawnym. Nie musisz się martwić o przerwy kawowe – Centrum posiada własne zaplecze gastronomiczne. Zmotoryzowani uczestnicy Twoich warsztatów mogą skorzystać z parkingu na 30 miejsc.

Zobacz obiekt.

Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Gdy chcesz zorganizować event naprawdę blisko lotniska

Niezaprzeczalnym atutem miejsc konferencyjnych mieszczących się we Włochach jest bliskość lotniska. Pozwoli Ci to uniknąć uciążliwych dojazdów do i z centrum miasta, a wraz z nimi dodatkowych kosztów transportu. Jeśli podoba Ci się pomysł zakwaterowania gości i zaproszenia ich na konferencję do hotelu położonego tuż przy lotnisku, zainteresuj się ofertą Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Będziesz mógł zorganizować spotkanie biznesowe zaledwie 49 kroków od głównego terminalu przylotów i odlotów. Czy można być bliżej? Czterogwiazdkowiec zapewni uczestnikom konferencji komfortową pracę w jednej z 15 sal konferencyjno-szkoleniowych o powierzchni od 20 do przeszło 430 mkw. lub w Sali Balowej dla 450 osób w układzie teatralnym. Po zakończonych obradach personel kompleksu ugości Was w działającej na terenie obiektu restauracji Brasserie, Lobby Barze lub kawiarni, zaprosi do zregenerowania sił w hotelowym Klubie Rekreacyjnym lub zorganizuje zwiedzanie najciekawszych atrakcji turystycznych stolicy.

Zobacz obiekt.

Golden Tulip Warsaw Airport

Konferencje i przyjęcia pod czterema gwiazdkami

Interesujący design, nowoczesny i nietuzinkowy. Z pewnością goście Twojego wydarzenia zapamiętają nie tylko samo spotkanie, ale i wnętrza, w których się ono odbyło. Do dyspozycji organizatorów oddane są 4 sale konferencyjne, które połączone dają powierzchnię 244 mkw., idealną na przygotowanie w niej balu lub eleganckiego bankietu na maksymalnie 220 gości. Jest to przestrzeń bardzo elastyczna, dostosowująca się do oczekiwań klienta. Możesz tu przeprowadzić warsztaty dla czterech niezależnych grup słuchaczy, podzielić powierzchnię na bardziej intymne strefy, sprzyjające biznesowym spotkaniom, utworzyć większą salę na obrady lub sympozjum. Nowoczesne wyposażenie, wsparcie techniczne i merytoryczne ze strony zespołu hotelu z pewnością ułatwią Ci zadanie. Po spotkaniu swoich gości możesz zaprosić do specjalizującej się kuchni polskiej i międzynarodowej restauracji Taste Zone, a wieczorem na drinka do znajdującego się w lobby baru.

Zobacz obiekt.

Hotel Lord

Spotkania biznesowe nie tylko dla lordów

Jak na czterogwiazdkowy obiekt przystało, hotel Lord to miejsce z ambicjami, eleganckie, z dobrą lokalizacją i dużym potencjałem dla organizatorów spotkań. Możesz tu przygotować konferencje na nawet 350 uczestników w jednej z 10 profesjonalnie wyposażonych sal, a także skorzystać z dodatkowych opcji jak podłączenie do systemu nagłaśniającego lub zorganizowanie recepcji przed salą konferencyjną. Podczas szkoleń przydatna będzie możliwość udostępnienia za dodatkową opłatą stanowisk komputerowych, a w przypadku sympozjów o charakterze międzynarodowym – sprzętu do tłumaczeń symultanicznych. Jedną z ciekawszych przestrzeni w hotelu Lord jest Sala Widokowa z tarasem, która pomieści 55 osób w układzie teatralnym. Na spotkania biznesowe w niewielkim gronie uczestników świetnie sprawdzą się luksusowe sale VIP. Warto też zainteresować się ofertą hotelu Lord, gdy poszukujesz pomysłu na imprezę integracyjną. Live cooking, pokazy barmańskie, warsztaty kulinarne prowadzone przesz szefa kuchni – Stefana Birka, degustacja whisky, czy gry interaktywne to tylko niektóre z dostępnych tu propozycji. Nie zapomnijmy o kuchni – polskiej i międzynarodowej, której Ty oraz Twoi goście możecie skosztować w Restauracji Kryształowej podczas lunchu biznesowego lub bankietu. A później? Może chillout w Klubie Lordów?

Zobacz obiekt.  

Metrum ¾

Nowoczesne sale idealne na szkolenia

Poszukujesz przestrzeni na zorganizowanie niewielkiego spotkania, warsztatów czy rozmowy kwalifikacyjnej? Potrzebujesz miejsca z dobrym dojazdem do Lotniska im. Chopina, obwodnicy Warszawy i autostrady A2, ale nie chcesz korzystać z oferty hoteli konferencyjnych? Udaj się na ulicę Równoległą, gdzie w budynku Bolero Office Point mieści się Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Metrum ¾. Miejsce to stworzone zostało z myślą o pracy twórczej w ramach sesji coachingowych, prezentacji i szkoleń, ale też konferencji, posiedzeń zarządów i rozmów rekrutacyjnych. Ergonomicznie i estetycznie zaprojektowane, dobrze oświetlone, zaopatrzone w klimatyzację i nadmuchowe ogrzewanie sale przyjmą do 60 osób w ustawieniu teatralnym. Znajdziesz tu wszystko, co niezbędne do sprawnego przeprowadzenia spotkania: projektory z ekranami, system nagłośnienia, bezprzewodowy Internet. Należący do obiektu parking pomieści 50 samochodów gości. Po zakończonej pracy uczestnicy szkoleń mogą skorzystać z przygotowywanej indywidualnie oferty cateringowej centrum, obejmującej posiłki przyrządzane ze świeżych sezonowych produktów.

Zobacz obiekt.